Terve kaikille!
Opiskelen siis AMK.ssa, ja opinnot menee hyvin.
Ongelmana on ollut nyt se, että viikonloppusin on "pakko" juoda. Ellei ole mitään tärkeää seuraavalla viikolla. (esim. koeviikko; silloin en juo).
Arkisin, en juo, mutta kun viikonloppu saapuu, mikä estää juomasta(?), ei mikään. Kännissä on vaan oikeesti niin mukava olla. Se minua huolettaa. Kaverit, tekee duunia arkena eli ei niitä arkena kunnolla kerkee nähdäkkään, koska itsekkin teen koulujuttuja yms. Ja jos nähdään, käydään me kahvilla yms. pikaisia tapaamisia, jossa ei oikeasti kerkea juttelemaan. Mutta viikonloppuna? - Tottakai useammat ystävät haluaa mennä baariin, tai kuitenkin juoda. Siitä se taas lähtee.
Kysymys nyt on se pitäiskö jäädä himaan yksin vai mitä v*ttua tehdä? Juominen ei kuitenkaan häiritse opiskeluja, sen verta selkärankaa löytyy. Mutta tää joka viikonloppunen juominen alkaa riittää. Muutenkin maanantai-torstain oon sillein, että "nääh en kyllä juo viikonloppuna".., kunnes perjantai saapuu. Sitten muuttuu PERJANTAINA mieli kellossa että mikään ei estä.
Mielipiteitä?
Opiskelijan huoli
7
185
Vastaukset
- Kahvaa myöten
Työnnä muovinen löylykauha peräsuoleesi, niin kaikki omgelmasi helpottavat.
Olet jo tiedostanut ongelmasi, joten tämä on plussaa. Mutta - se pakko juoda JOKA viikonlopu on huolestuttavaa! Juotko krapulaan aamulla? Toivottavasti et. Sinuna menisin hakemaan apua vaikka A -klinikalle. Ratkaisemalla nykyisen tilanteesi selviät tuhannesti hankalemmilta ongelmilta myöhemmässä elämässäsi! Olen nimittäin kaltaisesi, josta tuli alkoholisti. Nyt tosin raittiina.
- juhdsl
Sama täällä.
Siitä jokaviikonloppuisesta hupijuomisesta aivan klassisesti liuin vuosien mittaan alkoholismiin.
Siinä puuhassa meni useat työpaikat, ihmissuhteet, ja ajokorttikin muutaman kerran, ennen kuin viimein järki alkoi hiipimään päähän.
- Haloo!!!
Opiskeluaikana on normaalia käyttää alkoholia, juhlia ja pitää hauskaa. Sitä vartenhan ihminen nuori on!
Omana opiskeluaikoinani varmaan yli 90 prosenttia joi, eikä kaikista juoppoja tullut. - Oletko luuseri?
Opiskelija täytyy juoda joka päivä, varsinkin jos asuntolassa asuu niin joka päivä on hirvetä ryyppäjäiset ja orgiat. Muuten olet luuseri!
- luonto tikanpojan
Kysyt, mitä v´ttua tehdä?
Etsi itsellesi seksikumppani, jonka kanssa voit ilman kaljaa mennä sänkyyn ja liikkua muuallakin kuin baareissa.- Lutkien luvattu maa
Pihi suomiämmä ei anna omalle miehelleen kuin hirveässä kännissä, kaikille muille jakaa kyllä selvinpäinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797