Mitä haluaisit kysyä lempi julkkikseltasi?

JulkkisHullu

Mitä haluaisit kysyä lempijulkkikseltasi ja miksi? Kuka hän on? Kysyn tätä koska tapaan lempi julkkikseni ensi keväänä enkä tiedä mitä kysyisin x) Kiitoss

15

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työlainen käsin

Matti Vanhanen Tumputatko mieluummin autotallissa vai ison kiven takana.

• ruusunen 1

vastaus,eikö ruususen kirjan välissä

• tavis täällä

En välitä julkkiksista. Eivät eroa muista ihmisistä. Syövät ja kakkivat niinkuin kaikki muutkin ihmiset. Minulla on neutraali suhtautuminen heihin.

• T A K A T A A

Aktin jälkeen haluisin kysyä uudelta Miss Helsingiltä-Olinks mä hyvä?

• 180

et sinä mustalle tytölle voimitään,tottunut isoihin muniin

• Voi hitsi!

Kun olen jo ohittanut fanitusiän.

• mäkiharakka

minä se olen Matti Nykäs fani. en tuomitse hänen yksityiselämäänsä,koska kenelläkään meistä ei ole siihen oikeutta.

jokainen halukas meistä ois voinu yrittää samat mäki kuviot kuin hän.

ei kukaan kykenisi samaan...

menehän Matti Susannan luo ja valmistaudu niihin tuleviin arvokisa hyppyihin!

KAIKKI ME HALUTAAN NÄHDÄ SINUT SIELLÄ!!!

• tuksulta

haluaisin kysyä, että kakkiiko hän pötköä vai palleroita.

• vastailu

Gwen Stefani: Ketä julkkista arvostat eniten ? Mistä saat inspiraatiota lauluihin tai muotivaatteisiin? Mikä sinua ärsyttää eniten?

• levy-yhtiö vastaa

Kaikkiin lauluihin on omat syyt ja tarinat, mutta sano mistä laulusta haluaisit tietää enemmän, niin vastaan mielelläni.

• levy-yhtö vastaa

Gwen Stefani on laulajana erittäin hyvä ja kiva, kun on suosittu. Gwen Stefani on tällainen hieman fiktiivinen ja sarjakuvasankarimainen monimiljönääritaiteilijahahmo, joka seikkailee musiikkivideoilla jos jonkinlaisissa ongelmissa. On ongelmia valtionpoliisin takia ei siksi, että verot olisivat jääneet maksamatta, vaan siksi, että on vaan muita syitä.

Vaatteet ovat todellakin hienot, että tuskinpa tästä maailmasta oikeasti löytyy yhtään yhtä hienosti pukeutuvaa taiteilijaa, vaan Gwen Stefani on myös pukeutumisen edelläkävijä. Hän on tyyli-ikoni, jota voisi verrata legendaariseen Marilyn Monroeseen, mutta hän seikkailee musavideoilla, mikä tänä päivänä on naistaiteilijoiden ykkösformaatti.

Levy-yhtiön puolesta terveisiä faneille!

• marilynii

No jos joku julkkis pitäisi valita, niin se olisi varmaankin se kaikkien aikojen "bimboblondi" Marilyn Monroe, tosin kyseinen hahmo ollut haudan levossa jo yli 50 vuotta, mutta kuitenkin... Tahtoisin kysyä häneltä miksi hän jumittui seksisymbolin osaansa eikä pyrkinyt siitä eroon kun niin kovin paljon siitä kerran kärsi? Tai siis ainakin niin nykyään väitetään.

• 360

suomessa ei ole yhtään julkkista,

• Peuski Taltonen

Kysyisin jotta; kävikö kippeesti kun järki lähti??

• kysyisin

kaikilta Tauskin ex-muijilta, että eikö järki päätä pakota, kun nyrkkiä saitte ja
      kuitenkin jäitte.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4613
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      389
      1368
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe