Miten kertoa hellävaraisesti haluavansa seksiä?

Mitä teen??

Tere! Olen 19 vuotias mies/nuori mies ja ollaan oltu mun tyttöystävän/naisystävän (mikä nyt onkaan) noin vuosi yhdessä. Yks ongelma kuitenki vaivaa... Haluaisin syventää meidän suhdetta seksillä mutta miten voisin ehdottaa tätä loukkaamatta hänen mieltään? On kuitenkin aika herkkä ihminen luonteeltaan :/

16

3529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmähkö

      Mitä mieltä partneri on seksistä? Onko harrastanut sitä aiemmin vai onko neitsyt? Kuinka useasti puhutte asiasta?

    • Varma nakki

      Sano vaan että "naitattaa niin saatanasti mutta kun en saa sanotuksi". Pitäis ruveta piirakka kastumaan tytöllä.

    • linda4321

      Jos on suurinpiirtein samanikäinen tyttö kuin sinä, niin luulisi, että hänelläkin on jonkinlaisia haluja kokeilla seksiä, vaikka voi jännittääkin. Ei hänellä minun näkökulmasta pitäisi olla mitään syytä loukkaantua! Millaista teidän läheisyys muuten on, yleensähän yksi asia johtaa toiseen itsestään...Mutta kohteliaampi keino(kun sitä kysyit) olisi minun mielestä ottaa asia puheeksi suoraan. Rauhallinen aika ja paikka, hieman läheisyyttä, otat tyttöystävän syliin jne. Kannattaa puhua nätisti:)

    • Älä kysy vaan lähesty asiaa, kuten "linda4321" sanoi, keskustelemalla. Kysymisen ainakin itse tulkitsisin painostamiseksi. Hieno juttu, että mietit suhdettanne ja asiaa naisesi kantilta katsoen.

    • Vaari.

      Tuosta ajasta on niin kauan, ettei jaksa muistaa. Ainakin tässä iässä, minä vaan otan naisen.

    • lifemocker

      jos loukkaantuu siitä, että haluat hänen kanssaan seksiä, niin ei kyllä ole oikea tyttö sinulle! kyllähän nyt tuossa iässä muutenkin pitäisi olla jo seksiä harrastettu, ETENKIN jos olette jo vuoden pyörineet yhdessä!

      • ywywywy

        Miten voit sanoa mikä on oikea "naimaikä"?


      • lifemocker
        ywywywy kirjoitti:

        Miten voit sanoa mikä on oikea "naimaikä"?

        eihän sitä nyt ihan pentujen kannata räveltää kun saattaa se vahinko sattua paljon todennäköisemmin kovin nuorena aloitettu seksin harrastaminen saattaa vähän vääristää sun seksuaalisuuttasi kun ei olla siihen vielä kunnolla valmiita yms


      • ...........
        lifemocker kirjoitti:

        eihän sitä nyt ihan pentujen kannata räveltää kun saattaa se vahinko sattua paljon todennäköisemmin kovin nuorena aloitettu seksin harrastaminen saattaa vähän vääristää sun seksuaalisuuttasi kun ei olla siihen vielä kunnolla valmiita yms

        Hyvä kun tiedät itse, ettei sun kannata "räveltää".


      • lifemocker
        ........... kirjoitti:

        Hyvä kun tiedät itse, ettei sun kannata "räveltää".

        vähän pirun myöhäistä ;)


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        lifemocker kirjoitti:

        vähän pirun myöhäistä ;)

        Hyvä kun myönsit ettei, sinusta muuhun ole.


    • hkh

      Mee illalla sänkyyn ( alasti niin että munat pippeli ja tissit näkyy kunnol) sit ku sun tyttis tulee nii sano lempeesti: haluutkos tulla sänkyyn? Vähän seksittäis? No?" se ehkä auttaa

    • näin toimii

      parhaiten saiskos laskea neidin sisälle palleisseissa olevan paineen.

    • OldFart1977
    • eimitäänsuudelmia

      Soita sille ja sano, että rupeaa pikkuhiljaa limottumaan, tulen puolen tunnin päästä..

    • Anonyymi

      Sano sille, että pylly paljaaksi, nyt pannaan ja kunnolla

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe