Miten kertoa hellävaraisesti haluavansa seksiä?

Mitä teen??

Tere! Olen 19 vuotias mies/nuori mies ja ollaan oltu mun tyttöystävän/naisystävän (mikä nyt onkaan) noin vuosi yhdessä. Yks ongelma kuitenki vaivaa... Haluaisin syventää meidän suhdetta seksillä mutta miten voisin ehdottaa tätä loukkaamatta hänen mieltään? On kuitenkin aika herkkä ihminen luonteeltaan :/

16

3919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmähkö

Mitä mieltä partneri on seksistä? Onko harrastanut sitä aiemmin vai onko neitsyt? Kuinka useasti puhutte asiasta?

• Varma nakki

Sano vaan että "naitattaa niin saatanasti mutta kun en saa sanotuksi". Pitäis ruveta piirakka kastumaan tytöllä.

• linda4321

Jos on suurinpiirtein samanikäinen tyttö kuin sinä, niin luulisi, että hänelläkin on jonkinlaisia haluja kokeilla seksiä, vaikka voi jännittääkin. Ei hänellä minun näkökulmasta pitäisi olla mitään syytä loukkaantua! Millaista teidän läheisyys muuten on, yleensähän yksi asia johtaa toiseen itsestään...Mutta kohteliaampi keino(kun sitä kysyit) olisi minun mielestä ottaa asia puheeksi suoraan. Rauhallinen aika ja paikka, hieman läheisyyttä, otat tyttöystävän syliin jne. Kannattaa puhua nätisti:)

• Älä kysy vaan lähesty asiaa, kuten "linda4321" sanoi, keskustelemalla. Kysymisen ainakin itse tulkitsisin painostamiseksi. Hieno juttu, että mietit suhdettanne ja asiaa naisesi kantilta katsoen.

• Vaari.

Tuosta ajasta on niin kauan, ettei jaksa muistaa. Ainakin tässä iässä, minä vaan otan naisen.

• lifemocker

jos loukkaantuu siitä, että haluat hänen kanssaan seksiä, niin ei kyllä ole oikea tyttö sinulle! kyllähän nyt tuossa iässä muutenkin pitäisi olla jo seksiä harrastettu, ETENKIN jos olette jo vuoden pyörineet yhdessä!

• ywywywy

Miten voit sanoa mikä on oikea "naimaikä"?

• lifemocker
        ywywywy kirjoitti:

Miten voit sanoa mikä on oikea "naimaikä"?

eihän sitä nyt ihan pentujen kannata räveltää kun saattaa se vahinko sattua paljon todennäköisemmin kovin nuorena aloitettu seksin harrastaminen saattaa vähän vääristää sun seksuaalisuuttasi kun ei olla siihen vielä kunnolla valmiita yms

• ...........
        lifemocker kirjoitti:

eihän sitä nyt ihan pentujen kannata räveltää kun saattaa se vahinko sattua paljon todennäköisemmin kovin nuorena aloitettu seksin harrastaminen saattaa vähän vääristää sun seksuaalisuuttasi kun ei olla siihen vielä kunnolla valmiita yms

Hyvä kun tiedät itse, ettei sun kannata "räveltää".

• lifemocker
        ........... kirjoitti:

Hyvä kun tiedät itse, ettei sun kannata "räveltää".

vähän pirun myöhäistä ;)

• ,,,,,,,,,,,,,,
        lifemocker kirjoitti:

vähän pirun myöhäistä ;)

Hyvä kun myönsit ettei, sinusta muuhun ole.

• hkh

Mee illalla sänkyyn ( alasti niin että munat pippeli ja tissit näkyy kunnol) sit ku sun tyttis tulee nii sano lempeesti: haluutkos tulla sänkyyn? Vähän seksittäis? No?" se ehkä auttaa

• näin toimii

parhaiten saiskos laskea neidin sisälle palleisseissa olevan paineen.

• OldFart1977
    • eimitäänsuudelmia

Soita sille ja sano, että rupeaa pikkuhiljaa limottumaan, tulen puolen tunnin päästä..

• Anonyymi

Sano sille, että pylly paljaaksi, nyt pannaan ja kunnolla

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      345
      3835
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3201
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2180
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1630
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      196
      1525
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1337
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1243
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1232
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1085
    Aihe