olisoko syytä järjestää keräys HÄNEN puolestaan!!
Vastaukset 6
- Dhommi'
Musiikkini ja minä saamme jo kaiken tarvittavan verovaroista
- No onpa teillä huvit
Paljastaa Beatles-fanien raukkamaisuuden ja kiihkomielisyyyden, että rupeavat porukalla kiusaamaan yhtä tyyppiä joka nyt vain ei satu Beatlesia arvostamaan. Se siitä "rauhasta ja rakkaudesta". Sanonko suoraan? Beatles-uskovaiset ovat suvaitsemattomia fundamentalisteja. Sama ilmiö on nimittäin havaittavissa myös englanninkielisillä musiikkifoorumeilla. Auta armias, jos kritisoit Pyhää Beatlesia. Heti ryntää kymmenen beatlebottia kimppuun.
Totta kyllä että Dhommi kerjäsi alusta lähtien verta nenästään. Mutta silti...- iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Halu auttaa ei ole kiusaamista.
Me emme käy henkilökohtaisuuksiin. Nielemme apinat idiootit monkeyt p as kat ja pi ssat, mutta ymmärrämme, että hänellä on hätä
- kupla.
Mutta sitä ette niele, että tutustuisitte ennakkoluulottomasti taiteen alueisiin, jotka ovat teille vieraita. Se on vain kertakaikkiaan mahdotonta fundamentalisteille.
Kuten todettua edellä, molemmissa on vikansa, mutta Beatlesjoukossa tyhmyys tiivistyy.- i pay tax dhommi not
Beatles-fundalisti on hauska ajatus. Sellaista ei ole. Taideterroristeja, jotka esittävät taiteesta ja muista ihmisistä kannanottoja kanooniseen totuuden käsitteeseen vedoten ja fasistien käyttämiä metodeja soveltaen sen sijaan riittää.
Beatlesin taika perustuu avoimuuteen, ei erottamiseen.
Beatlesin löysivät elämästä kiinnostuneet, eivät siitä vieraantuneet.
- BUUTERI
Paljonko on jo potissa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395- 64381
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357