Diagnosoi mieheni - visailu :D

suusuuusuu

Tässä mieheni tarina lyhyesti
- Ollut pullea koko ikänsä, pahimmillaan n. 5 vuotta sitten, joka sitten ajoikin urheilun ja laihdutuksen pariin. Laihdutus hiljalleen jäi kun urheilusta tuli lähes pakkomielteistä ja laihdutukselle ei ollut enää tarvetta.
- Noin 2 vuotta sitten satutti nilkkansa urheillessa, jonka takia joutui lopettamaan urheilun. Syöminen jäi kuitenkin entiselleen ja mies alkoi lihoa.
- Lihonut tasaisesti siihen pisteeseen, että vaikuttaa vakavasti hänen mielialaan.
- Syö nykyään lähes jatkuvasti jotain; leipää, suklaata, sipsejä, juustoa, ruisnappeja, ruokaa... Enimmäkseen leipää. Ei häpeile syömisiään. Ravintolassa aina pakko saada alkuruoka ja pääruoka. Ulkomailla häpeilin, kun mies tilasi 2 pääruokaa!!!

Mikä tässä mättää? Jatkuvasti jankkaan miehelleni, että tulee pois keittiöstä. Ja siitähän se riemu ratkeaakin...
En tiedä onko ongelma huono mieli, joka johtaa syömiseen, vai tylsyys, joka johtaa syömiseen, vai syöminen, joka tekee miehestä masentuneen oloisen.
Miehellä ei riitä virtaa mihinkään. Hän on todella apaattinen. Synkistelee sohvan nurkassa ja pelaa X-boxilla ja siivoaa. Hän ei hymyile lähes koskaan, ei innostu mistään... Ei vaan ole lähellekään onnellinen.
Miehen mielestä kaikki on hyvin.
Mitähän tässä pitäisi tehdä...? Suhdehan tässä kärsii miehen kanssa tilanteesta...

0

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
        Ikävä
        179
        1339
      2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
        Ikävä
        85
        1236
      3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
        Ikävä
        96
        977
      4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
        Ikävä
        48
        833
      5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
        Ikävä
        40
        723
      6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
        Ikävä
        83
        609
      7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
        Ikävä
        30
        538
      8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
        Sinkut
        111
        520
      9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
        Ikävä
        44
        498
      10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
        Ikävä
        33
        475
      Aihe