Mitäköhän mahtaa olla, kun minulla on toisinaan todella kipeänä maha, tuntuu kauhea polttava tunne jonkin aikaa ja sitten menee ohi. Viimeksi toissapäivänä olin avomiehen kanssa pyörällä liikenteessä ja yhtäkkiä se alkoi, piti pysähtyä ja makasin kaksin kerroin pyörän päällä, en pystynyt suoristamaan itseäni. Kun "kohtauksen" aikana vaan hengittelee rauhallisesti, niin se menee ohi, joskaan ei ikinä heti. Usein on myös ripulia ja ilmavaivat vaivaa jatkuvasti.Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Polttava kipu vatsassa...
4
3532
Vastaukset
- minä
Onko se polttava tunne enemmänkin ylävatsan vai alavatsan ja suoliston puolella?
Nimittäin ylävatsan polttelut ja esim. mahalaukkuun kohdistuvat poltteet on yleensä mahakatarria (mahalaukun limakalvon tulehdustila) ja/tai refluksiesofagiittia (ruokatorventulehdusta). Niissä on oireina polttelu, korvennus, kipu, ilmavaivat, oksettava ja paha olo, jopa oksentelu, ruokatorviperäisissä vaivoissa on aina melkein sitten närästys riesana, se tuntuu poltteluna rintalastan takana ja jopa suuhun asti tulee hapanta mahanestettä, kurkussa polttelu voipi olla todella voimakasta.
Jos sitä jatkuu, niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä, jotta saisit siihen happolääkkeitä, jos on kyseessä sellaista vaivaa... - tutkimuksiin
Juu, mene lääkäriin jos ei selviä yleislääkärillä käynnillä, niin pyydä lähete tai tilaa itse aika castroentrologian erikoislääkärille.
- dddd
ilma tai happovaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 691119
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön255936Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800