Tässä faktaa meille jokerifaneille:
Filppula, polvivamma ja joutuu pelaamaan loppukauden polvituen kanssa ja polvi kipeytyy tasaisin väliajoin, pelaa silloin kun pystyy. Eli Jokerien ykkössentteri on loppukauden puolikuntoinen, eikä välttämättä pysty pelaamaan pudotuspeleissä. Todella valtava heikennys sarjajohtajan pelaamiseen. Kauden jälkeen leikkaukseen ja sivussa 3-6kk.
Eaves, olkapäävamma ja pelaa loppukauden ns. yhdellä olkapäällä. Ei pelaa tänäänkään, koska olkapää sai viikonloppuna osumaa ja on kipeytynyt. On pelannut tällä kaudella muutaman ottelun, joten pelikunto on todella heikko jos sitä edes on. Ei pysty pelaamaan enään tällä kaudella täydellä teholla olkapään takia. Kauden jälkeen leikkaukseen ja sivussa 4kk.
Lähde: Luotettava
Filppula ja Eaves
jokerimies-77
4
86
Vastaukset
- narri nauraa1
siis mikä tää eaves oikein on ja miksi saa aina uuden sopimuksen?
ben eaves, sm-liigan loukkaantumisherkin pelaaja!!! - Jokerit 4 evör
Jees, noi oli hyviä uutisia!
- hitlerin2
Eaves ja Filppula tärkeitä pelaajia jokereille harmi että molemmilla on jokin vamma
- poika himaan !!
Filari valittiin maajoukkueeseen joten ei koipi kovin huonossa kunnossa voi olla.
Eaves on romuna, kuten yleensä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854361Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391943Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238