Koin valaistuksen

*_*

Olen aina ollut hieman pullea ja todella perso makealle. Minulla on myös aina ollut todella suuria itsetunto ongelmia ja oma ulkonäköni on minulle jopa pakkomielle... No nyt siis asiaan viimeiset viisi vuotta elin parisuhteessa, jossa koin aina olevani se ruma ja lihava, ja ihmettelin miksi toinen niin treenattu ja timmi olo minun kanssa. Käytin kaiken energiani siihen että näytin hyvältä hänen ja muiden silmissä. Ravasin lenkillä ja jumpassa kuin hullu, ja söin "terveellisesti". Tämä siis silloin kun toinen osapuoli oli kotona.. kun hän oli lähdössä esim. työreissulle, odotin päivää kun kuuta nousevaa, koska tiesin että voin käydä ostamassa herkkuja(sipsejä, karkkia, jäätelöä ym.) ja ottaa rennosti. Kaikki todisteet herkuttelusta piilotin. No viimekesänä vihdoin erosin tästä henkilöstä, ja muutin omilleni. Kesästä lähtein painoni onkin noussut tasaisen tappaavaa tahtia kun kukaan ei ole katsomassa syömisiäni, saatan ahmia ja mässäillä monta kertaa viikossa. Muut ihmiset näkevät minut himoliikkujana, joka syö terveellisesti ja kuitenkin kamppailee painonsa kanssa miettien miksi se ei laske.
No todellisuus on se että useita kertoja viikossa ostan ison kasan herkkuja ja syön ne kaikki kerralla, ja siihen päälle vielä melkin koko jääkaapin tyhjäksi. Tämän jälkeen minulla tulee melkien sietämätön itseinho ja kuvotus, mutta oksentamaan en itseäni ole saanut (ainakaan vielä). Aina välillä yritän ryhdistäytyä ja syödä kunnolla, tätä jaksan ehkä muutaman päivän. Sitten taas repsahdan, ei siis ihme jos paino ei putoa, vaikka kuinka liikkuu... Tänään olen varovaisen optimistisesti tehnyt diagnoosin, minulla on syömishäiriö! ja tästä asiasta aion kyllä käydä jonkun ammattilaisen luona keskustelemassa.Tai sitten minulla vaan on maailman surkein itsekuri, no kuka tietää...

1

276

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fekönvjkfr

HIENOA että olet tajunnut ongelmasi! Sillä syömishäiriöltähän tuo kuulostaa. Mene ihmeessä ammattilaisen puheille ja kerro tarinasi! Auttaa varmasti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe