Jos asiakkaalle on paskat tai kuset housussa, otatteko kyytiin jos saatte penkin suojattua jollain ja ylimääräistä maksua?
Housuun paskonut/kussut kyytiin?
9
1247
Vastaukset
- ¢
minä nuuhkin kaikkien asiakkaitten perseet ennen kun ne tulee edes autoon. Jos vähänkin tuoksahtaa, niin kyytiä ei tule.
- lörtsööö
Jos penkin saa suojattua niin kyllä miksi ei voisi myös paskahousun ottaa kyytiin. Ei mahdottomuus.
- eliksiiriä
Jätesäkki ja kumimatto on hyvä vakiovaruste.kerran kesähelteellä tuli herrasmies kyytiin viikonvanhat löysät tortut housuissa.Ilmastointia ei ollut haju oli järkyttävä,oksensin ja ajoin,perille vein. Luontoa kasvatti ,mieleen jäi aikaakin on 26vuotta sitten. Viikko pestiin kattoa myöten ,mutta tuoksu jäi.
- onko haissut
eliksiiriä kirjoitti:
Jätesäkki ja kumimatto on hyvä vakiovaruste.kerran kesähelteellä tuli herrasmies kyytiin viikonvanhat löysät tortut housuissa.Ilmastointia ei ollut haju oli järkyttävä,oksensin ja ajoin,perille vein. Luontoa kasvatti ,mieleen jäi aikaakin on 26vuotta sitten. Viikko pestiin kattoa myöten ,mutta tuoksu jäi.
Onko koskaan nainen tullut kyytiin tai ollut kyydissä kuset tai paskat housussa,ja miten huomasit sen?
- eritaksista
onko haissut kirjoitti:
Onko koskaan nainen tullut kyytiin tai ollut kyydissä kuset tai paskat housussa,ja miten huomasit sen?
On tullut, huomasin hajusta.
Ei tainnut kuitenkaan jäädä lätäkköä penkille. Muistaakseni. Mutta kyllä se vaan aina alkaa kuvottamaan ja ärsyttämään, kun sen hajun huomaa. Ja perkele aikuisia ihmisiä, yleensä vanhemmasta päästä ja baarista tulossa. Ei niille kehtaa alkaa mitään möykkäämäänkään, mitäpä se auttaisi? Ja silloin, kun sen haistaa, vahinko on jo tapahtunut. Pitää vaan jatkossa muistaa välttää pissahousujen baareja ja taksitolppia. Esimerkiksi Jakomäessä on joka toisella kuset housussa. Ja Kurvittaresta ei ole kukaan tullut koskaan housut kuivana.
Suurin osa pissahousuista kuitenkin miehiä. Ulkomaalaisia ei ole tainnut vielä koskaan olla kuset housussa, vaikka on heilläkin sitten omat temppunsa joskus.
- Kumijalka.
No en tietenkään ota. En minä mikään p*skakuski ole....
- tosielämäähän se vain
niin tulee vaikea kysymys,jos rahaa on ,virkavaltaa ei ole. Maaseudulla on pakko olla myös paskakuski ja paikallispankki. Vain se tietää, joka touha tekee ja yrittää elää taksiautoilijana. Murheet on kaikilla.
- Anonyymi
Mää kerran olin 2h matkalla bussissa ja tuli kauhee kakkahätä niin tuli kura kakat housuun ja perässä vähän pissaa mulla oli keltaiset shortsit joten pissa ei näkynyt mutta kakka levisi jo penkillekin niin pakkohan sille oli jotain tehdä sit kesken matkan menin kuskille sanomaan että nyt kyllä tuli kuset ja tortut housuun se ärähti ja huusi että loppumatkan mää saan istua vessanpöntöllä no.....
Niin siinä sitten kävi.. istuin loppumatkan vessan penkillä ja se oli hyvä koska loppumatkan mua alko peirettään ja joka paukulla lurahti kakkaa pönttöön ja kun oli mun pysäkki jo näkyvissä istuin siinä alasti ja sitten sinne vessaan vaan ryntäs joku 6-7v. Pikkutyttö j istu mun viereen ja kävi vaan rauhassa vähältään tortut
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse olla sellaisessa työssä, että tarvitsee edes tuollaista miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648