Heippa!
Olen luovuttamassa 23vuotiasta punakorvakilpikonnatyttöä nimeltä Vili. Vili on ikänsä asunut lajitoverinsa kanssa sopusoinnussa yhteisessä terraarioissa viime vuoteen saakka.
Aikuistuessaan punakorvakilpikonnat eivät kuitenjaan ilmeisesti tule toistensa kanssa toimeen ja Vili alkoi agressiiviseksi tätä toista Konnaa kohtaan. Lopputulos on se, että konnat erotettiin ja toinen on nyt kävelkyt maalla, toinen ollut sillä aikaa terraariossa. Vaihto parin päivän välein. Tämä on tavallaan toiminut ihan hyvänä välivaiheena mutta nyt on Vilin aika päästä elämään tavallista punakorvanelämää. Yhteiselo muiden kanssa kun ei näytä onnistuvan millään.
Olen siis luovuttamassa hyvään, osaavaan ja asiasta innostuneeseen kotiin Viliä, ilman mitään tavaroita. Lupaan olla tavoitettavissa ihan koko Vilin eliniän ajan jos ikunä mitään kysymyksiä hoitoon liittyen tulee mieleen.
Muistathan kuitenkin että punakorvat elävät hyvinpitkään, jopa minua tai sinuakin pidempään :)
Jos tunnet olevasi hakemani henkilö, tai tiedät jonkun joka on, ota yhteyttä!
Viestiä voi laittaa [email protected]
Annetaan punakorvatyttö
Tyttö nimeltä Vili
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033883
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392098Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311880Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291713- 271582
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?781444Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2121382- 221378