Nopea lepopulssi+rauhoittavat

Elikkäs siis 12 v paniikkihäiriö johon lääkkeet masennus sekä rauhoittavat 15 mg 3 kert pvä ja silti mun lepopulssi 90-100?! Jo vuosia.. Syön välillä propralia ja se laskee hetkeksi sykettä.. Heti aamuisin kun herään tuntuu et tukehdun ahdistavaan oloon sydän hakkaa henki ei kulje ennenkuin nappaan pari rauhoittavaa :( olen siis koukussa opamoxeihin sekä fyysisesti että psyykkisesti:( olen 33v nainen ja tosi ahdistunut masentunut tähän lääke kierteeseen !!! Ainoa hyvä olla on ku nukun:( eli silloin ei ahdista !!! Lääkäristä sanotaan et itse pitää alkaa vähentää mm rauhoittavia mut hei miten kun olen nii saatanan ahdistunut et tuntuu et kuolen ?! Hyperventiloin kun hengästyn ja myös ilman onko ketään joilla samoja oloja?! Olis ihana elää ilman tätä tuska...
179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Oletko yrittänyt pitää bentsottomia päiviä olenkaan? Usein voi käydä niin, että lääke =esim opamox, joka on tarkoitettu rahoittavaksi, niin säännöllisesti pitkään käytettynä kääntyy itse itseään vastaan, eli rahoittavasta tuleekin ahdistuksen aiheuttaja.

Itsekin joudun käyttämään noita opamoxeja, mutta vain tarvittaessa ja yhden 15mg tabun ja pidän vähintääkin kaksi peräkkäistä bentsotonta päivää viikossa, mutta mielellään enemmän, jottei riippuvuutta syntyisi. Siitäkin huolimatta tuntuu, että ainakin psyykkinen riippuvuus on kova, eli haluaisi ottaa useamminkin kun ahdistus pukkaa päälle, ja myös minulla nuo aamut tosi vaikeita.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Paniikki ei lopu ikinä kirjoitti:

Elikkäs siis 12 v paniikkihäiriö johon lääkkeet masennus sekä rauhoittavat 15 mg 3 kert pvä ja silti mun lepopulssi 90-100?! Jo vuosia.. Syön välillä propralia ja se laskee hetkeksi sykettä.. Heti aamuisin kun herään tuntuu et tukehdun ahdistavaan oloon sydän hakkaa henki ei kulje ennenkuin nappaan pari rauhoittavaa :( olen siis koukussa opamoxeihin sekä fyysisesti että psyykkisesti:( olen 33v nainen ja tosi ahdistunut masentunut tähän lääke kierteeseen !!! Ainoa hyvä olla on ku nukun:( eli silloin ei ahdista !!! Lääkäristä sanotaan et itse pitää alkaa vähentää mm rauhoittavia mut hei miten kun olen nii saatanan ahdistunut et tuntuu et kuolen ?! Hyperventiloin kun hengästyn ja myös ilman onko ketään joilla samoja oloja?! Olis ihana elää ilman tätä tuska...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu