Onko totta että kun tilaa päivystykseen ajan, he antavat sulle " ilmouttautumisen ajan"?
Mikä helvetin " ilmouttautumisen aika"? Joku kurssi aika vai?
Näin sanottiin eräälle henkilölle joka luuli saavan ajan lääkärin vastaanottolle mutta joutui odottamaan yli tunnin reilusti.
Onko muille käynyt näin etteivät pääse sillä ajalla kun luvattu vaan joutuvat odottamaan paljon pitempään?
Ennen oli niin kun sait ajan, pääsit silloin lääkäriin.
Terveyskeskus
Terve vielä onneks.
3
307
Vastaukset 3
- vaihdoin lekuria
Arvauskeskusta varmaan tarkoitat,siellä hommat karanneet lapasesta jo kauan sitten.
- Terve vielä onneks
Niin juu, arvauskeskus se olikin! :)
- Herran nuhteessa
http://www.syopapotilaat.fi/pdf/opassyopapotilaanlaheiselle.pdf
Vielä puuttuu opaskirja virkaloisille, verorahojen verenimijöille. Ovatko he edes suomalaisia vai palautetaanko suomi ruotsin vallan alaisuuteen. HÄRRE GUUDA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627