Miesten vihaajat...

Isä, 64 v.

Onko hyvin tyypillistä Suomen naisille se, että lasten maailmalle lähdön jälkeen naisista tulee miesten vihaajia ?
Vai -, onko tämä tyypillistä ainoastaan pohjalaisille naisille, äideille ?

Perheväkivalta muodossa jos toisessakin liitetään hyvin usein miehiin !
Naiset ovat hyvin usein verbaalisesti lahjakkaampia kuin miehet !
Käyttävätkö naiset tätä ominaisuutta "henkiseen väkivaltaan" ?

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihdoinkin vapaa

      Samaa mieltä olen että naiset on pääsääntöisesti verbaalisempia ja saavat tällä yliotteen esmes riitatilanteissa. Mutta tämä ei saa olla yleistys, onhan tosi verbaalisia miehiäkin. Mutta verbaalisen miehen kanssa nainen viihtyy toisen keskustelutaitojen ja älykkyyden vuoksi. Verbaalisuus ja älykkyys kuuluu jotenkin yhteen.

      Voisin sanoa naisena, jolta lapset juuri lähteneet maailmalle että naisista ei tule miesvihaajia vaan ehkä viimein vapaita ja riippumattomia. He kokevat ehkä, että kun ei ole enää lasten takia pakko sietää olosuhteita ja olla niiden vanki vaan voi nauttia loppuelämästään miten haluaa kun lapset pärjää. Toiset haluavat olla ilman miestä koska eivät halua uutta passattavaa, kotitöihin kyllääntyneinä, mutta toiset löytävät uuden fiksun miehen.

      Yhteistä kotia ei monet naiset enää halua sen uuden miehen kanssa, sillä koti on naisen 2.työpaikka ja hän yleensä päätyy uudenkin miehen kanssa kotitalouskoneeksi jos on yhteinen koti. Siksi on ihanteellista että molemmat asuvat omillaan. Moni tuon ikäinen nainen kuin sinä on saanut tarpeekseen toisten passaamisesta ja haluaa elää vihdoin itselleen ja elää kuin mies. Se ei ole miesvihaa.

      Lasten kotoa lähtö on monesti se piste, kun huomaa ettei ole sen puolison kanssa enää mitään yhteistä. Ollaan kuitenkin jo niin kypsiä, että huomataan että yksinkin pärjää ja yksinolo ja vapaus ihanaa. Kukaan ei käskytä, kukaan ei odota valmista ja nalkuta.

      Naispuoliset sinkut on Suomessa onnellisimpia, sinkkuus on itse valittua ja ollan vapaita. Tästä oli tutkimuskin joskus.

    • yksin paras...

      Niin totta toi edell. kirjoitus. Kun erosin en enää halunnut seurustella, tosin lapsi on vieläkin kotona mutta uutta suhdetta en ole halunnut ja takana onkin jo lähes 10 vuotta sinkkuna ja onnellisena sellaisena. Mun tuttavpiirissä on useita sinkkunaisia, lastenkanssa ja ilman, jotka eivät "huoli" miestä vaivoikseen......ei silti vihata ketään ei edes niitä exiä....

    • ulkoruokintaan

      Aloittaja riekkuu täälläkin ulkoruokintaansa
      Nainen on seksuaalisesti hyväksi käytetyn asemassa useimmiten juuri avioliitossa.
      Äitiys ja vastuu lapsista pitää avioliitossa, kun vihdoin koittaa aika ettei lapset enää tarvitse "lapsuuskotia" jossa molemmat vanhemmat, vaan vanhempiaan voi tavata vapaasti aikuisena ihmisenä saa mies potkut.
      Se on peiliin katsomisen paikka, kaiken sait,mitä itse annoit?
      Seksuaalisuus ei ole naiselle vähempi pötöinen fyysinen tai psyykkinen kuin miehelle.
      Toivon naisten alkavan ymmärtämään laajasti ettei käyttöesineeksi tarvitse alistua.

    • 57vee

      Täällä elämässä epäonnistuneet naiset syyttävät epäonnistumisestaan Miehiä.
      On varmasti iso helpotus Miehille,kun tommosista raakkujista pääsee eroon.
      Ennen naiset kiristivät Miehiä seksillä. Onneksi on ajat muuttuneet. Seksiä on tarjolla joka puolella.

      • Anonyymi

        Kerrankin asiallinen ulostulo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe