Ateistien moottoripyörä-maku :)

ateistien pyörämaku

Kun on ollut juttua autoista niin miksei tästäkin aiheesta, mikä on ateistien moottoripyörämaku? :)

29

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän asia ihan tarkalleen tähän kuulu, mutta muistui mieleen. Joulun alla lauloin kuorossa ruotsinkielistä laulua, jossa oli muun muassa sanat: "Hosianna, Davids son".

      Ja siitä ihan väkisin tuli mieleen aina Harley-Davidson.

    • HDt maistuu

      Harrikat on aina ollut makuuni.

      Mutta Boss Hoss kylläkin on makein prätkä ever. Mitä nyt 5.7-8.2 litrainen V8-kone. Edes supersportit ei pärjäisi suoralla tiellä.

      http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg

      • 9+11

        "Edes supersportit ei pärjäisi suoralla tiellä."

        Kyllä pärjää. Voittavat helposti suorallakin tiellä mutkaisesta tiestä puhumattakaan. Jos nopeudesta puhutaan niin supersportit ovat aina ykkösiä.

        http://www.youtube.com/watch?v=fI_GvCl8ei8


    • Holiday with Son

    • chris_hitchens
    • manna _ g

      kawasaki kle500:lla ajelin joskus aikoinaan. vähän niin kuin skootteri.

    • satunnainen kulkija

      Kyllä ne nuo Ameriikan hörnöttimet kiinnostaa:)

    • suzukiman

      Ateistille ainoa oikea moottoripyörä on Ural ja sivuvaunulla ja taivaan sininen, totta kai.
      Ural on ateistisen maailman huipputuote.

      • ??????

        eikös tämä olekin taas sitä kommunismista vittuilua


    • Suzuki 750 GSX/F:llä oon ajellu kuutisen vuotta ja nyt tekisi sellaista yli litraista menopeliä mieli, sillä vähän kaipaan vääntöä enemmän.
      Se voisi olla Honda CBR Blackbird, tai Suzuki 1250FA. Suzukin ajoasento miellyttää enemmän, mutta Hondankin ajoasentoa voisi korjata laittamalla korokepalat sarviin. Hmmm...

    • Ural K - Itselläni ei ole, mutta hieno veheje jonka hommaisin. Jos joskus mopetin ottaisin.

    • O'ou

      Tällaisessa tapahtumassa on tullut oltua mukana jo vuosia aina kun on päässyt. Tosin pääasiassa vain yleisön joukossa.

      http://hemmonkuvat.blogspot.fi/2012/08/hyvinkaan-scramble-2012.html

      Täällä ajaa vielä monet vanhat parrat, ikäiseni ja vielä vanhemmatkin, esim. sellainen herra kuin Pentti Kalteva on ajanut vielä viime vuosina mukana. Kunnioitettava suoritus.

      http://www.xracing.fi/motocross/uutiset/motocrossin-joukkue-sm-kisojen-historiaa-20110929/

      http://www.aamuposti.fi/artikkeli/68499-liehuletti-teki-historiaa-50-vuotta-sitten

      p.s. Ettei tule väärinkäsityksiä, niin en ole tuo bloginpitäjä jonka kuvia tuossa on.

    • goddeloos
    • jaa-a

      kyllähän noita pärriä on hienoja moneen lähtöön ja tuosta nopeuden vertailusta en prätkissä välitä pätkääkään koska jokainen prätkä kuitenkin jättää autot 6-0.

      • niinpä on

        paitsi jos tulee ferrari tms. vastustajaksi. sitten tarvitaan joku tosi sportti pyörä jos aikoo pärjätä.


      • animi-causa*
        niinpä on kirjoitti:

        paitsi jos tulee ferrari tms. vastustajaksi. sitten tarvitaan joku tosi sportti pyörä jos aikoo pärjätä.

        Ei muuten tarvita, ainakaan lyhyellä matkalla :)

        Mun mopo on sellainen mörköpyörä - näyttää ihan joltain
        muulta kuin sporttipyörältä mutta nappaa sen 0-100 noin 2.5 sek.
        Tämmöinen vaaripyörä ;)


    • Atte Ateisti

      Jopo, vm. 2000. Keltainen.

    • 7+9
      • :DDDD

        kuka tuo sankari on?


      • 8+3

    • Totuus esiin

      HD tai BMW.

      Molemmissa puolensa.

    • animli-causa*

      Äitinpoika ajelee täällâ Belgiassa tällaisella ZL 900 vm 85

      http://www.motorstown.com/images/kawasaki-eliminator-900-06.jpg

      Tosin moottorin vaihdoin uudehkoon 1100 ZRX:n koneeseen, nokka-akselit
      nyppäsin 1100 ZZR:stä, etupää on 900 ZXR:stä ja takajouset (kaasu) niin ikään
      ZRX:stä. Tankin otin isommasta Elistä ja pieniä muita virityksiä moottorin osalta
      (ilmanotto, kaasarit, putki jne).

      Eli näyttää vieläkin tuollaiselta "vanhemmalta", mutta palikat alkaa olla
      aika uusia. Ja nollasta sataan about 2.5 sek. Eikä keuli.

      Periaatteena on että kerran kesässä mopolla Suomeen.

    • sedf

      Kylläpä ateisteilla on p aska moottoripyörämaku.

      • Omaan makuusi

        sopii sitten vaaleanpunainen Vespa vai?


      • sedf
        Omaan makuusi kirjoitti:

        sopii sitten vaaleanpunainen Vespa vai?

        Mikä siihen oikein tuli mäkättämään?


    • HARLEY TIETYSTI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe