haluttomuus

halukas

onko ihan normaalia haluttomuus naisella,enää sexiä 1kert/kk..mikähän vois olla vikana.?.40v pari ollaan.!.

6

1741

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukassa?

Lähtekäähän ensiksi keskustelemaan siitä saako naisesi mitään kiksejä kun touhuatte? Leluja ja muuta virikkeitä kehiin niin eiköhän ala naisen pöksyt kastumaan ja himot hyrräämään.

• kummastelija

Heh. "Haluttomuus" johtuu yleensä porkkanan puutteesta eli kysymys kuuluu, minkä takia naisen pitäsi tuottaa sulle seksipalveluja useammin? Pitää siis olla joku syy eli porkkana. Eihän kukaan ilmaiseksi tee mitään, jos asia näin suoraan halutaan ilmaista :)

• bones

Just joo. Kysy myös tämän palstan kymmeniltä haluttomien miesten naisilta samaa.

Mikä on sitten se maksu, jolla kumppani saadaan tuottamaan seksipalveluja? Mikä maksu kelpaa sinulle, että kostut/kautta kangistut? Pitääkö puolison ryömiä jaloissa?

• Mies111111111111

Jos kaikki maksaa, miksi ottaa vaimo?
        Vittu mä en ikinä menis sun kans naimisiin!!!!!!!!!!!
        Yhdessä mennään , yritetään ja pidetään toisen toiveista huolta!!!!!!!!!!

• jm64

Mikä sitten on "normaalia", mikä taas yleistä ja tavallista? Omasta ja muiden kokemuksesta tiedän - ja tätä aluetta lukiessa vahvistuu käsitys - siitä että ainakin erittäin yleistä tämä on.
      Mitään yksittäistä hyvää selitystä ei löydy, eikä mitään yksinkertaista ja helppoa parannuskeinoa ole.

On todella paljon n. 40v (ja nuorempiakin) pareja, joista toinen osapuoli on tyytymätön seksin määrään. Paljon on tyytymättömiä miehiä, mutta yllättävän paljon myös tyytymättömiä naisia. En tiedä olisiko kumpiakin yhtä paljon? Jos kaikki tyytymättömät miehet ja naiset vaihtaisivat parejaan päittään, niin menisikö homma tasan (eli sitten olisi keskenään aktiivisia pareja, ja sitten niitä joissa kumpaakaan ei kiinosta, joten kaikki hyvin??)?

Ja kun tämä on tietenkin aihe, josta ei yleisesti puhuta, muuten kuin nimettömästi tällaisilla foorumeilla, niin mitään tarkkoja tilastojakaan ei tietenkään ole.

• Pippelimies

Teeskentele edes, että haluat!
      Kun mies saa mitä haluaa... " Tahtovan naisen"sinäkin saat ,mitä ikinä haluat!
      Mies pidetään seksillä, valitettavastti!!!!!!!

t, Vekku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      133
      556
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe