...koska kahvaamallakin pärjää!
Tapparan "pelaamista" on kyllä todella rasittavaa katsoa!
Tappara,
7
179
Vastaukset
- RAHAHAHHAAAA
KYRSIIKÖ ?
- jokeripellellä...
on vaan jo itsellään shaisset housuissa kun tietää että Tappara hakkaa jokerineitijoukkueen kevään playareissa mennen tullen kuten kaksi viimeistä otteluakin runkosarjassa, siinä menee teidän unelmanne roskikseen kun Tappara nappaa kultaisen mitalin ja te lähdette rannalle stringit päällä uikuttamaan! :-)
- lätty lätisee myös
Kyllähän se pakostikkin rupee rassaamaan kun tukkaan tulee jokakerta, niin sitä taas kolmannen kerran putkeen torstaina lätty lätisee teillä helsingin homopojilla...
- Tapparan miäs
"...koska kahvaamallakin pärjää!
Tapparan "pelaamista" on kyllä todella rasittavaa katsoa!"
Lopeta se itkeminen kateellinen pelle.- Tapparan miäs
"Kyllähän se pakostikkin rupee rassaamaan kun tukkaan tulee jokakerta, niin sitä taas kolmannen kerran putkeen torstaina lätty lätisee teillä helsingin homopojilla... "
Näin tulee tapahtumaan jälleen kerran ja jos jollain on siihen jotain sanomista niin palataan asiaan nakkikioskin jonossa.
- -Tappara4ever-
Näyttää Jokerifaneja pelottavan todella paljon kun tietävät jo nyt että pataan tulee ja kunnolla jos Tappara tulee pudotuspeleissä vastaan.
- mun lempijengi
olisi upeaa olla futismies 39.7 v ja latkamies 42.5 v ja tappara-fani 37.5 v ja sit asua tampereella 12v:-( josta sit 7.5 v ruotsissa:-( goteborg :-( frolunda indians ja jonkoping :-( hv71.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466937
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505876- 1255066
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444607Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554008- 653167
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553100Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252742- 422374
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162293