Saaran talli ja Aaltokankaan ratsutallit

Saarantallijaaltsikk

Olette varmaan huomannut kun täällä on miljoona keskustelua joissa tapellaan kumpi on parempi, saaran talli vai aaltokankaan ratsutallit.

Niitä lukiessani huomasin että lähes joka viestissä valehdellaan jotain. Kehutaan "omaa" tallia ja naapuri tallia haukutaan sen minkä ehtii.

Sanompa nyt pari asiaa, joista senkun valehdellaan "saaran tallin maneesisssa haisee" jne.

-Saaran tallin maneesissa ei haise
-Aaltsikan tarhat eivät ole liian pienet


Jos nyt ette meinaa lopettaa riitaanne, älkää ainakaan valehdelko, ikinä ette pääse sopuun jos vaan valehtelette ja valehtelette. Tarkistakaa faktat enneku kirjottelette mitään.

12

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiriitaavoilopettaa

      No mut aalstikalla ne hevoset on ihan hulluja, en väitä et tarhat on liian pienet mutta kun vertaa saaran talliin......aaltokankaan hevoset eivät saa purkaa tarpeeksi energiaa tarhassa joten on tunnilla sähäköitä. Lisäksi aaltsikalla on suurinosa hevosita isoja, joten talli ei sovi kovin pienille ratsastjille. Ja lisäks aaltsikan talleissa haisee oikeesti.

    • tehkääaasiallejtn

      itsestänikään aaltokankaan tarhat eivät ole liian pienet mutta se sairastarha... on aivan yli pieni

    • ...

      Päätalli haisee todella pahalle aaltokankaalla, enkä voi siellä allergian syystä edes olla. Ja kissoja kanniskellaan siellä ympäriinsä nii kiva kun oon tosi allerginen kissoille. Kissojapa ei kanniskella kovin usein Saaralla

    • böböbööböb

      Käykkö sä saaralla?

    • alltokankaan vihaaja

      AALTOKANGAS JA SAARAN TALLI MOLEMMAT IHAN YHTÄ PASKOJA :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::DD

    • ...

      Karu totuus teille " Saaran tallin puollustajoille" mut kaikilla talleilla on oma ominaistuoksunsa. Ja Aaltokankaalla ei haise yhtään sen pahemmalle tai paremmalle kun Saaralla. Tosin Saaran maneesi on oikeesti tosi tunkkanen, oon ite meinannu tukehtua sinne. Minulla ei ole mitään Saaran tallilaisia vastaan, mutta eikö se oo myös hevosen kannalta parempi, jos se pääsee eläkkeelle jonnekkin muualle sitten kun se ei oikeasti enää pysty/jaksa olla ratsastuskoulussa.

    • kkkk4

      Rupesin ja kovaa. Onkohan sulla joku paha astma ku meinaan saaran maneesiin tukehtuu? XD ihan samaa ilmaa siellä maneesissa on ku ulkonaki. Joten turha valehdella. Ei sinne kukaan tukehu xd ja kyllä hevosella on tarpeeksi hyvä olla vanhana rats.koulussaki.

    • .............

      Vaikka keskustelu onkin jo vanha, niin silti ihmettelen sitä, että miten te kehtaatte haukkua toista tallia? Tottus on se, että kaikki eivät vain yksinkertaisesti mahdu samalle tallille ratsastamaan. Te Saaralaiset ja muutkin, jotka haukutte Aaltisikkaa huonoksi voitte katsoa peiliin. Oma tallinne ei ole yhtään sen parempi, ja sama koskee myös Aaltsikkalaisia. Kukaan ei ole täydellinen, joten miksi toista pitäisi vihata niin paljon?

      Molemmilla talleilla on paljon yhteistä, mutta myös hyvin paljo eroja, joten ei talleja voi verrata keskenään, kuten ei hevosiakaan. Olen aivan varma, että molemmilta talleilta löytyy vähintään yksi inhottava hevonen, mutta sieltä löytyy varmasti myös vähintään se yksi kiva hevonen. Mielestäni on tyhmää sanoa hevosta hulluksi tai inhottavaksi koska en usko, että hevonen on sellainen tahallaan. Entäpä oletko ikinä ajatellut että juuri se sinun lempparisi voikin olla jonkun toisen inhokki ja sinun inhokkisi jonkun toisen lemppari?

      Ja te, jotka heittelette hevosia kivillä/kävyillä/kepeillä, jne. Tai hakkaatte niitä raipoilla, vedätte suusta, potkitte jne. Te ette voi olla todellisia hevoshulluja, ette edes terveitä ihmisiä, sillä on hyvin sairasta kiduttaa eläintä, joka ei voi puollustautua, ja kun se yrittää puollustautua niin te väitätte että se on hullu.

      Olen puhunut.

    • Heei

      Olen käynyt kummallakin tallilla ja ovat ihan hyviä. En halua haukkua kumpaakaan tallia mutta aaltokankaan ilmapiiri on vähä njäh. Keskustellaan ja arvistellaan toisten taitoja ja kiroillaan sekä katsotaan uusia nenänvartta pitkkn. Hyvä oletus molemmilla talleilla ja kivat hevoset etenkin pyllerö ja dille sekä rappe. Kuitenkin suosittelen enemmän saaraa. En sano että aaltsikkakaan olisi huono vaihtoehto

    • nakkikakkia

      sausage

    • Siis mitä mitä mitä? Miksi kinataan/haukutaan tallien paremmuudesta? Itse käyn pikku tallilla. Hoitaja talleilla joskus käynyt ja en enää ikinä mene! Kaikilla niillä on aina se sama: "kuka toi on?" "mitä se tääl tekee?" "ei kai se mee MUN hoitohepalla/ponilla??" ym.. Käykää yksityistalleilla ja tunnin jälkeen ottakaa se lapio käteen lapatkaa p***kaa kärryyn niin opitte muutakin kun viisastelemaan, haukkumaan ja arvostelemaan ;)

    • Aaltsikka

      En ole käynyt saaralla mutta aaltokankaalla olen käynyt. Aaltokankaan tallilla yleensä jotkut tytöt sanoo ”mitä sä täällä teet” ” miks aina tuut tänne” ” taas sä oot täällä” . En halua dissata enkä pilkata kumpaakaan mutta tykkään molemmista saman verran mutta aaltokankaalla jotkut sanoo noin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe