Myöntäkää ja suksikaa saman tien vittuun looserit!!
Asus on kingi!!
Asus on jumala!!
6
<50
Vastaukset
Saako suksia muualle?
- Homot hirteen!!
Saat ja pitääkin!!!
- Homot hirteen!!
h-x kirjoitti:
Tarkoitatko kaikkia homoja?
Tarkoitan. Mutta H-X: ei mulla teitä vastaan mitään ole, kunhan touhuatte omissa oloissanne.
Homot hirteen!! kirjoitti:
Tarkoitan. Mutta H-X: ei mulla teitä vastaan mitään ole, kunhan touhuatte omissa oloissanne.
Jos sulla ei homoja vastaan mitään ole, niin miksi heitä hirteen toivottelet. Keitä muita toivot hirtettäväksi?
- Kuninkaallinen kuite
Asus on tissiposkinen PIKKUPRINSSI!!
http://www.hkpro.fi/tuotteet/tuote/tuote=hk-pikkuprinssi-300-g/id=12352485/ryhmaId=40.40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433600- 1612658
- 1552042
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161709Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.441484- 1161421
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771330Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2321262Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691224- 841207