Gallup-kalojen ammateista.

Linda

Millä alalla olette kala ihmiset???
Mä olen itse taide -alalla.

49

5626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestintäalalla

jups

• Kala

Puuseppä.

• Hande

kuljetus alalla

• katariina

jep,myöhemmin ehkä myös kädentaitoja opiskelemaan (restaurointia)

• kalanainen

Hoitoala poliittinen päättäjä

• tyttö80

tuotesuunnittelija

• Fisu19.2

Pukuompelija ja suunnittelen vaatteita...me kalat ollaan
        muuten taiteellisimpia kaikista merkeistä =)
        Myöhemmin näyttelijä,tanssija,ja laulaja...Heh...

• Quha

eli IT-alalla, mutta kauhea hinku kuvanmuokkaus hommiin...

• insinööri

eli nörtti ja olen nainen ;P

• Kalaneito

siis kalanainen ja valmistun piakkoin ohjelmistotuotannon inssix.

• Kalanainen

Ammatiltani olen palveluesimies, pääsen hyödyntämään "näyttelijän" lahjojani tässä ammatissa sekä hyvää ihmistuntemusta.

• pantteri

...ravintolapäällikkö.

• Sini

Johtuneeko siitä, että venus löytyy kuudennesta huoneesta Oinaan merkissä.

Tosin, vanha kliseehän on, että jokainen Kala on joskus ollut töissä ilotalossa.

• huli

..elikkäs media-assistentin perustutkinnon suorittanut kala-täti täällä.... :)

• bohemi

Fotarina on hengissä säilytty. Luovuus ja mielikuvitus lienee kalojen paras ominaisuus?

• FisuNeiti (original)

...Sosiaali-ja terveyden huolto-oppilaitoksessa opiskelemassa lähihoitajaksi! :)
      Tosi yllättävä ammatinvalinta tyypilliselle kalalle ;)

• traviata

Työskentelen teatterissa.

• jenny

lähihoitajana työskentelen ja keittiöalan koulutus on toinen

• fisuneiti

Varastoalalla, hienommin logistiikassa. Tosin mieleni halajaa median puolelle..

• Ahven

... musiikkia. Tarkemmin sanottuna olen pianisti ja opiskelen muusikoksi (siis todella muusikoksi (vapaaksi taiteilijaksi ;)) - en opettajaksi).

• Mick

monitoimimies.

• Salakka

Toimin teollisuudessa perustyöntekijänä, koulutus toinen opistotason ammatti.EN VIIHDY.

• Kala 64
        Salakka kirjoitti:

Toimin teollisuudessa perustyöntekijänä, koulutus toinen opistotason ammatti.EN VIIHDY.

Ravintolakokki

• Jaana

olen kampaaja ja harrastan maalausta

• ;-)

¨¨¨¨¨¨

• Kalaihminen

Alunperin toimistoalan ihmisiä.

• Wiiwi77

Lähiperheeseeni kuuluu monta kalaa joten vastaan niittenkin puolesta.
      -mies, rekkakuski
      -mies, samoin rekkakuski :)
      -nainen, toimistotyöntekijä
      -nainen, samoin toimistotyöntekijä :)
      -mies, vanhempikonstaapeli

• Kalakalle

Tietoliikenneinsinööri ja ammatillinen opettaja, harrastuksena maalaus ja musiikki ja kuorolaulu.Muita harrastuksia on niin paljon ettei tähän mahdu.....

• ammatti

kirjastovirkailija

• FiSu_nEiTi_83

...olen ammatiltani karaoke juontaja/baarimikko...

• olen

manager

• haikala

.....on juristi ja uskokaa tai älkää, olen täysin väärällä alalla! Kaloille ei tyypillisesti sovi pilkun viilaus, olen aivan liian suurpiirteinen hommaani. Senpä vuoksi alankin isona tekemään jotain ihan muuta.....näytteleminen kiinnostaisi....

• library

kirjastovirkailija

• ressiperse

..opiskelen hevosten hoitajaksi. valmistun maaseutu yrittäjä nimikkeen alla... et semmosta

• fisukimuli vm75

Olen opiskellut ja töitäkin tehnyt kaupallisella alalla (lähinnä toimistohommia) sekä it- ja ravintola-alalla. Tällä hetkellä opiskelen viestintää. Harrastuksena nyt tanssiminen ja 'pöytälaatikkoraapustelu', vaikka aiemmin on tullut kyllä kokeiltua myös laulamista ja näyttelemistä... :) Eli mitäköhän tuohon kysymykseesi vastaisi...Ammattina sekatyönainen? ;)

• jokapaikan höylä

joo metsuri ja vähä niinku jokapaikan höylä mitä ei ole ennen tehty niin se opetellaan ja helposti kyllä opitaankin nääks ko on kaloilla tuo oppiminen niinku verissä

• kalaman

eli opiskelen taloteknikka alalla ja varmaa on ,että en alalle jää pysyvästi.. Jotain luovempaa ammattia koittanut miettiä..mutta kun ei vaan tiedä mitä..

• hullupää

kulttuuri ja kirjoittamista

• kalat-nainen -84

fysiikkaa ja minusta tulee tähtitieteilijä. Älkää vaan syyttäkö haaveellisuudesta/runollisuudesta... :)

• maalari

olen

• helmikuu 69

työskentelen hoitoalalla

• Sanna

Minusta tulee isona (ehkä) sairaanhoitaja, jos saisin vielä sen lopputyönkin pakerrettua.

• Bupsi

Tarjoilija

• Fisurouva

olen minä, myös tietokone on hallinnassa, jonkin verran sitäkin opiskellut.
      Uskokaa tai älkää, niin tahtoisin rekkakuskiksi, kuormurikortti jo ajettuna.

• Kalatar -65

hoivailen ihmisiä kosmetologin ammatissa

• Kirjolohiahvensilakkakana

Olen tanssitaiteen parissa uiskenteleva herkkä romantikko ;)

• Pinja

Epämääräinen, arvaamaton, sääntöjen unohtelija, mutta samalla rakastettava, lempeä ja avarakatseinen. Semmosta.

• kalat

Ensihoitaja

• saara

koulusihteeri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      58
      2826
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      40
      2455
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      94
      2020
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1325
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1169
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      851
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      784
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      706
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      682
    10. 43
      675
    Aihe