pelottaa tutustuttaa poikaystävä parhaaseen ystävääni..

yön mustat sukat

Jonkin ajan kuluttua on se hetki, jolloin poikaystäväni tapaa vihdoin parhaat ystäväni - bileiden merkeissä. Yhtäkkiä näin ensitapaamisen alla minulle on yhtäkkiä iskenyt hullu pelko: mitä jos poikaystäväni tajuaakin parhaan ystäväni nähdessään, että minä en ole lähellekään yhtä kaunis/seksikäs kuin hän?

Paras ystäväni on lyhyt (minä pitkä), hänellä on suuret ja kauniit rinnat, pitkät hiukset, isot huulet, kauniit silmät ja aivan lyömätön tyylitaju. Lisäksi hänellä on jotain mitä minulla ei ole, mutta mistä poikaystäväni todella pitää - paljon tatuointeja.

Ennen en ole koskaan ajatellut, ettenkö uskaltaisi poikaystäväni tapaavan parasta ystävääni. Mutta kun puhuimme poikaystäväni kanssa tatuoinneista ja satuin mainitsemaan, että parhaalla ystävälläni on niitä paljon - hän totesi, että aivan mahtavaa, hän niin rakastaa tatuointeja naisilla.

Sen jälkeen aloin miettimään noita "muita avuja", joita ystävälläni on...ja minua alkoi tosissaan pelottaa :O

Tiedän ystäväni puolesta, että hän ei tietenkään koskaan tekisi mitään poikaystäväni kanssa enkä usko, että poikaystävänikään koskisikaan ystävääni. Mutta minua pelottaa, että poikaystäväni katsoo ystävääni himoiten ja miettii, että miksi hänellä on väärä nainen - minä.

Miten pääsen tästä pakonomaisesta pelosta yli? Kannattaako minun sanoa poikaystävälleni, että pelkään sitä? Vai onko se epätoivoista... Miten tulisi käyttäytyä, jos huomaan, että poikaystäväni todella katselee häntä? Voi kauheaa, millaisen pelon sitä itselleen on saanut kehitettyä...

Myönnän, että olen aina ollut todella kateellinen ystävälleni hänen ulkonäöstään. Hän ei myöskään koskaan anna minulle minkäänlaista hyvää palautetta ulkonäöstäni - joten tuntuu, että hän itsekin ajattelee olevansa minua kauniimpi. Muiden seurassa minulla ei ole näin epävarma olo, sillä saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni ja yleisesti ottaen pidän itseäni kauniina. Mutta tämän kyseisen ystävän seurassa itsetuntoni alenee. Miksi?

Kun olemme olleet yhdessä ulkona, olen kyllä yleensä saanut sen "paremman näköisen" pojan yms. Mutta silti pelottaa, että poikaystäväni tajuaa, että minä olenkin aivan kauhean näkönen ja tatuoitu tyttö viehättää enemmän...

asiallisia vastauksia, kiitos!

2

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttamas

      Varoitan sinua luulen , että poikakaverisi alkaa kuolaamaan hänen perään ja löydät heidät yllättäen toisessa huoneessa paneskelemassa ja tarina loppuu.
      Itselläni kävi silleen , että otin kauniin tyttöystäväni saunailtaan jossa meitä oli 7pariskuntaa ja tietenkin eräs mies miellytti minun kumppania liian paljon. Jossain vaiheessa he eksyivät yhdessä ulos tupakalle ja ystävän nainen näki kuinka kuumasti he suutelivat. Taru loppui siihen , että avokkini alkoi seurustelemaan tämän saunatuttavan kanssa mutta se päättyi 2 kuukauden kuluttua. Avokkini on soitellut ja pyytänyt anteeksi tapahtumaa ja pyysi , että jatkettaisiin yhdessäoloa. Ilmoitin hänelle etten ole mikään varamies joka on hädässä auttamassa.

    • boitsoun

      jos se on rakastunut suhuh niin se ei ees näe muita sillä lailla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe