ymmärrän kyllä että hän on käärmeissään kun tuomioja ottii kantaa persujen surkeaan tilanteeseen. jameksen kirjoituksesta tulee mieleen eka luokkalaisen ensimmäinen aine. läl läl lää erkki on jameksen sanoma. no voiko muuta odottaakaan kun kirjoittaja on junakuski
Erkki riekkuu Soinille kovilla sanoilla. Soini on tehnyt Erkin mielestä väärin.
Erkin mukaan Soinin ulospäästämä henki on tahrannut puolueen yhteistyökelpoisuuden.
Erkki vinkuu Soinin päästäneen ehdokaslistoilleen Suomen Sisun "ääriaineksia".
Erkki hourii. Mitä ihmeen ääriaineksia?
Tosiasiassa äärisosialistihan se siinä ilkkumisellaan yrittää epätoivoisesti vahingoittaa perussuomalaisia.
Sisulaiset tukevat Soinia. Erkkiä sisulaiset eivät takuulla tue. Siinäkö on Erkin kipupiste?
Erkki on muka huolissaan Soinin puolesta. :D
Tosiasiassa Erkki-sosialistia ei-sosialisti-Soinin menestys veettää aivan sikana.
Hyvä että veettää - kilpailijaa harmittaa - olemme siis onnistuneet!
Tämmöistä entistä erkkiä moinen tietenkin vain naurattaa.
mitä james mahtaa tarkoittaa tällä tekstillä
3
64
Vastaukset
- James pelastaa
James tietää mikä on oikein. Jameskin haluaa työviikkoon lisää tunteja, jotta kestävyysvaje täytetään !!!
- liian sekavaa
hirvisaaren kirjoitus on taas kerran hyvin sekava
- kävyt talteen
Kun perussuomaliset pääsevät asettamaan nuorille työttömille työvelvotteen ja samanaikaisesti eläkeikää nostetaan Norjan 75 ikävuoteen lyödään kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Nuoret ovat työssä ja nämä vanhemmat voivat siirtää harmaata tietoaan näille nuorille ja kaikki hyötyvät. James, Tepi ja Sampo ovat aivan oikeilla linjoilla !!!! Persujen johdolla Suomi nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492