Tuokkola ei ole todellakaan oikea mies karsintoihin! Nyt on ~35% todennäköisyys että sarjataso vaihtuu. Nousua yrittävällä joukkueella on aina henkinen etu puolellaan, Tuokkolan psyykkauskyvyt on = 0.
Vittu herätkää nyt jo saatana!!
Ilves on sekaisin kuin seinäkello
3
106
Vastaukset
- Rupusakki on
Rupusakki kuuluu mestikseen . Jee.
Kiitos hyvä junnuvalmennus ,varsinkin kahdelle vakelle kuuluu suuri kiitos.
Ei ole Barkovin tasoisia juunnuja tulossa ainuttakaan. Ovat kyllä lajakkaita junnuvalmennuksen sotkijoita
Tämä suuri menestys on just heidän ansiota - Ipafani
Niin olin minäkin, kun eka kerran käväsin Mettässä kattomassa miten se Ipa murisee mutta vikisi, kun Tappara lähes teurasti. Oli kuintekin hyvä meno, kun oli vähän päissään.
- Ipafani
Ekan kerran siis 6 vuoteen. Mutta eipä jäänyt kovin hyvä fiilis seuran tilasta, mut Ipa 4 life. :) Kyllä ne karsinnat taas hoidetaan..:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1281466
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111341- 711058
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1901052- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895