miljardit ja taas miljardit ihmiset ovat tulleet elävään Uskoon Raamatun luettuaan, kaikki ovat täysin vakuuttuneita Raamatun 100% oikeellisuudesta.
tiedepiireissä muutama sata henkilöä on keskenään sopinut jonkun "teorian" jota sitten ei voi kiistää kukaan illuminati-piirin ulkopuolinen.
kumpaa oikeasti uskotte. miettikää, katsokaa tv7, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan ateisti koskaan
hei miettikää
7
150
Vastaukset
huono trolli ^^
""miljardit ja taas miljardit ihmiset ovat tulleet elävään Uskoon Raamatun luettuaan""
Raamattua lukemalla ei juuri kukaan kyllä tule uskoon, se on selvä.
Totta on että monia ihmisiä tulee uskoon päivittäin, mutta se johtuu kyllä muista syistä.
Eli: Ensin tullaan uskoon, vasta sitten uskotaan raamattuun.
Minä olen lukenut raamattua todella paljon, viimeksi tänään selasin kyseistä opusta, eikä uskoon tulo ole lähelläkään, pikemminkin päin vastoin.- Kreationis_ti
"tiedepiireissä muutama sata henkilöä on keskenään sopinut jonkun "teorian" jota sitten ei voi kiistää kukaan illuminati-piirin ulkopuolinen."
Näin on asianlaita. Itsekin olen huomannut sen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11217818 - iIkimys
Kreationisteilla on tunnetusti vaikeuksia käsitellä suuria lukuja, mutta tuo aloitus on silti vähän niin kuin liioiteltu.
- kärpäinen
PASKA ON HYVÄÄÄÄÄÄ!
>kumpaa oikeasti uskotte. miettikää, katsokaa tv7, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan ateisti koskaan
Katsokaa MTV3:n Putous, katsokaa yleisöä, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan fundis koskaan.- * * * * *
Mitä paremmin Raamatun tuntee, sen varmemmin tietää ettei se ole lähellekään sataprosenttisesti totta.
Eikä tämä ole mikään mielipide vaan ihan tosiasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545