hei miettikää

kumpaa haluat

miljardit ja taas miljardit ihmiset ovat tulleet elävään Uskoon Raamatun luettuaan, kaikki ovat täysin vakuuttuneita Raamatun 100% oikeellisuudesta.

tiedepiireissä muutama sata henkilöä on keskenään sopinut jonkun "teorian" jota sitten ei voi kiistää kukaan illuminati-piirin ulkopuolinen.

kumpaa oikeasti uskotte. miettikää, katsokaa tv7, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan ateisti koskaan

7

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono trolli ^^

    • ""miljardit ja taas miljardit ihmiset ovat tulleet elävään Uskoon Raamatun luettuaan""

      Raamattua lukemalla ei juuri kukaan kyllä tule uskoon, se on selvä.
      Totta on että monia ihmisiä tulee uskoon päivittäin, mutta se johtuu kyllä muista syistä.
      Eli: Ensin tullaan uskoon, vasta sitten uskotaan raamattuun.
      Minä olen lukenut raamattua todella paljon, viimeksi tänään selasin kyseistä opusta, eikä uskoon tulo ole lähelläkään, pikemminkin päin vastoin.

    • Kreationis_ti

      "tiedepiireissä muutama sata henkilöä on keskenään sopinut jonkun "teorian" jota sitten ei voi kiistää kukaan illuminati-piirin ulkopuolinen."

      Näin on asianlaita. Itsekin olen huomannut sen.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11217818

    • iIkimys

      Kreationisteilla on tunnetusti vaikeuksia käsitellä suuria lukuja, mutta tuo aloitus on silti vähän niin kuin liioiteltu.

    • kärpäinen

      PASKA ON HYVÄÄÄÄÄÄ!

    • >kumpaa oikeasti uskotte. miettikää, katsokaa tv7, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan ateisti koskaan

      Katsokaa MTV3:n Putous, katsokaa yleisöä, ihmiset paljon iloisempia kuin kukaan fundis koskaan.

    • * * * * *

      Mitä paremmin Raamatun tuntee, sen varmemmin tietää ettei se ole lähellekään sataprosenttisesti totta.
      Eikä tämä ole mikään mielipide vaan ihan tosiasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe