Mitäs kaikkia tuli tehtyä silloin nuorena?, me ainaki käytiin nipuilla aina kesäisin mato-ongella ja välillä tuli vähä pässinvaunus jäniksenä matkustettua !
70-luvulla
12
620
Vastaukset
AHA ? niin maakin. Kevaisin lohkottiin jaata virransuusta ja seilattiin jaalauttoilla, pruuno oli siina paras,muistakko? Satuikko oleen mukana kun vasasin tykin porakankesta Fransun pajas, josta varastin ruurit ja polkupyoran laakerin kuulat joilla ammuttiin toyhtohyyppia joen yli niskalanrantaan seka pyykkilaiturin ponttoonit. terveiset paivantasaajan tuntumasta.
- Kuulijat
Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.
Kuulijat kirjoitti:
Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.
Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.
- yksi kameli
vesaat1 kirjoitti:
Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.
Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
أتمنى لك نهارا سعيدا yksi kameli kirjoitti:
Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
أتمنى لك نهارا سعيداSulla vaara maa. Taalla naiset kulkee sortseissa eika peita paata hunnulla,taalla myoskaan ei tee mieli laskisoosia eika mustaamakkaraa silla taalla saa jotain paljon parempaa?
- yksi kameli
Mulla on ollut jo 10 vuotta vaaria maita naitten taiden kanssa. Ajattelen kaiholla
niita hetkia kun saan istua veneessa tyynella jarvenpuokamassa onkien kaloja.
Ei siina sortsitytat veda vertoja sille hetkelle. Joten Suomi on paras maitten maa.kuulut siis joukkoon et on etuoikeus syntya suomeen. MISSAHAN MAHTAA OLLA VIKAA JOS MIES VAIHTAA NUORET NAISET MATO ONKEEN JA MATIKKAAN. olisikohan korkea aika kayra testotestis.....
- mint6
mitä eroa on matikkalla ja naisilla verrattuna mato onkeen ei mitään molemmissa saalistetaan ja huijataan
- mauriveikko
vesaat1 kirjoitti:
EI SIT MUUTA KUIN UUTTA MATOO KOUKKUUN. TAVATAAN JUHANNUSVIIKOLLA VAIKKA TORIKAHVILLA.
Vai lähdet taas talveksi lämpimään. Vieläkö harrastat jousiammuntaa?
Niin täällähän alkaa pian ne syksyn sateet, ei mukavaa ollenkaan sen puolesta.
Hyvää jatkoa sulle.
- marmori1
Yrjöltä haettiin JAWALLA viinaa jumppisista i,llat mentii BÖLJELLÄ jos sattu toimii ,yleensä ei. Vanhasta porukasta osa politikoitunu, osa montusa, mutta osa elää
- jååpajåå
rappiksellaki mopoiltiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483