Mitäs kaikkia tuli tehtyä silloin nuorena?, me ainaki käytiin nipuilla aina kesäisin mato-ongella ja välillä tuli vähä pässinvaunus jäniksenä matkustettua !
70-luvulla
12
595
Vastaukset
AHA ? niin maakin. Kevaisin lohkottiin jaata virransuusta ja seilattiin jaalauttoilla, pruuno oli siina paras,muistakko? Satuikko oleen mukana kun vasasin tykin porakankesta Fransun pajas, josta varastin ruurit ja polkupyoran laakerin kuulat joilla ammuttiin toyhtohyyppia joen yli niskalanrantaan seka pyykkilaiturin ponttoonit. terveiset paivantasaajan tuntumasta.
- Kuulijat
Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.
Kuulijat kirjoitti:
Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.
Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.
- yksi kameli
vesaat1 kirjoitti:
Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.
Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
أتمنى لك نهارا سعيدا yksi kameli kirjoitti:
Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
أتمنى لك نهارا سعيداSulla vaara maa. Taalla naiset kulkee sortseissa eika peita paata hunnulla,taalla myoskaan ei tee mieli laskisoosia eika mustaamakkaraa silla taalla saa jotain paljon parempaa?
- yksi kameli
Mulla on ollut jo 10 vuotta vaaria maita naitten taiden kanssa. Ajattelen kaiholla
niita hetkia kun saan istua veneessa tyynella jarvenpuokamassa onkien kaloja.
Ei siina sortsitytat veda vertoja sille hetkelle. Joten Suomi on paras maitten maa.kuulut siis joukkoon et on etuoikeus syntya suomeen. MISSAHAN MAHTAA OLLA VIKAA JOS MIES VAIHTAA NUORET NAISET MATO ONKEEN JA MATIKKAAN. olisikohan korkea aika kayra testotestis.....
- mint6
mitä eroa on matikkalla ja naisilla verrattuna mato onkeen ei mitään molemmissa saalistetaan ja huijataan
- mauriveikko
vesaat1 kirjoitti:
EI SIT MUUTA KUIN UUTTA MATOO KOUKKUUN. TAVATAAN JUHANNUSVIIKOLLA VAIKKA TORIKAHVILLA.
Vai lähdet taas talveksi lämpimään. Vieläkö harrastat jousiammuntaa?
Niin täällähän alkaa pian ne syksyn sateet, ei mukavaa ollenkaan sen puolesta.
Hyvää jatkoa sulle.
- marmori1
Yrjöltä haettiin JAWALLA viinaa jumppisista i,llat mentii BÖLJELLÄ jos sattu toimii ,yleensä ei. Vanhasta porukasta osa politikoitunu, osa montusa, mutta osa elää
- jååpajåå
rappiksellaki mopoiltiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940