70-luvulla

Älä kerro porukoille

Mitäs kaikkia tuli tehtyä silloin nuorena?, me ainaki käytiin nipuilla aina kesäisin mato-ongella ja välillä tuli vähä pässinvaunus jäniksenä matkustettua !

12

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AHA ? niin maakin. Kevaisin lohkottiin jaata virransuusta ja seilattiin jaalauttoilla, pruuno oli siina paras,muistakko? Satuikko oleen mukana kun vasasin tykin porakankesta Fransun pajas, josta varastin ruurit ja polkupyoran laakerin kuulat joilla ammuttiin toyhtohyyppia joen yli niskalanrantaan seka pyykkilaiturin ponttoonit. terveiset paivantasaajan tuntumasta.

      • Kuulijat

        Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.


      • Kuulijat kirjoitti:

        Tulisit jo kotio. Poika kaipailee kovasti.

        Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.


      • yksi kameli
        vesaat1 kirjoitti:

        Poijat kaipaa aina jotain ? siks toiseks olen nyt kotonani ja kerranki tunnen olevain siella.Pjat ovat tervetulleita tanne ja kahvit tarjoon myos sulle tuntemattomalle kulkijalle.

        Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
        mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
        أتمنى لك نهارا سعيدا


      • yksi kameli kirjoitti:

        Makin olen kaukana Suomesta mutta tunnen oloni silti ihan kuin olisin vieraassa persereijassa. Paivisin ja iltasin nakee noita rattipaita vaan ja muijilla on vain nakyvissa silmat. Puolen vuoden paasta kotiin taas ja saa kunnon laskisoosit ja
        mustatmakkarat suihinsa se on poikaa se.
        أتمنى لك نهارا سعيدا

        Sulla vaara maa. Taalla naiset kulkee sortseissa eika peita paata hunnulla,taalla myoskaan ei tee mieli laskisoosia eika mustaamakkaraa silla taalla saa jotain paljon parempaa?


    • yksi kameli

      Mulla on ollut jo 10 vuotta vaaria maita naitten taiden kanssa. Ajattelen kaiholla
      niita hetkia kun saan istua veneessa tyynella jarvenpuokamassa onkien kaloja.
      Ei siina sortsitytat veda vertoja sille hetkelle. Joten Suomi on paras maitten maa.

      • kuulut siis joukkoon et on etuoikeus syntya suomeen. MISSAHAN MAHTAA OLLA VIKAA JOS MIES VAIHTAA NUORET NAISET MATO ONKEEN JA MATIKKAAN. olisikohan korkea aika kayra testotestis.....


    • mint6

      mitä eroa on matikkalla ja naisilla verrattuna mato onkeen ei mitään molemmissa saalistetaan ja huijataan

      • EI SIT MUUTA KUIN UUTTA MATOO KOUKKUUN. TAVATAAN JUHANNUSVIIKOLLA VAIKKA TORIKAHVILLA.


      • mauriveikko
        vesaat1 kirjoitti:

        EI SIT MUUTA KUIN UUTTA MATOO KOUKKUUN. TAVATAAN JUHANNUSVIIKOLLA VAIKKA TORIKAHVILLA.

        Vai lähdet taas talveksi lämpimään. Vieläkö harrastat jousiammuntaa?
        Niin täällähän alkaa pian ne syksyn sateet, ei mukavaa ollenkaan sen puolesta.
        Hyvää jatkoa sulle.


    • marmori1

      Yrjöltä haettiin JAWALLA viinaa jumppisista i,llat mentii BÖLJELLÄ jos sattu toimii ,yleensä ei. Vanhasta porukasta osa politikoitunu, osa montusa, mutta osa elää

    • jååpajåå

      rappiksellaki mopoiltiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe