Uusi maailmanjärjestö:

onko totta?

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainoharhaista sekoiluahan tuo on, pois pelko ja ahdistus.

      Siellä täällä on rippusia totuutta mukana pitämässä tarinaa koossa. Mutta itse jutun kärki on roskaa.

      Illuminatin touhuista on kirjoitettu jo niin kauan, että jotakin olisi pitänyt tapahtua. Ongelmia on maailmassa paljonkin, mutta erilaisia kuin tuo "uusi maailmanjärjestys":

      • IlluminatiTotuudesta

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".


      • IlluminatiTotuudesta kirjoitti:

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".

        IlluminatiTotuudesta kirjoitti ihan asiaa.

        Poliittiset kuviot ovat muuttuneet aika lailla kylmän sodan ajoista. Myös se, mitä sanotaan vasemmistoksi ja oikeistoksi on mennyt uuteen kuosiin.

        Minusta näyttää siltä, että tämä vaihtoehdoton politiikka väistämättä kasaa jännitteitä vähitellen lisää siten, että jossakin lähtee liikkeelle vallankumous. Mitä talouden ja politiikan järjestelmää sitten tarjotaan tilalle, sitä on vaikea ennustaa.

        Tavallaan olisi hienoa uskoa, että tähän hullutukseen tulisi taivaallinen väliintulo. Ehkä sellainen tuleekin, mutta minusta näyttää, että perinteinen adventistien käsikirjoitus ei ole toteutumassa ollenkaan.


      • ex-adventisti
        IlluminatiTotuudesta kirjoitti:

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".

        Tämä menee nyt psykologisoinniksi, mutta olen huolestuneena miettinyt, että koko maailma ja kaikki ihmiset ovat kohta jonkin (tai useammankin) riippuvuuden vallassa.

        On alkoholisteja, narkomaaneja, peliaddikteja, hamstraajia, shoppailuaddikteja, ruoka-addikteja, seksiaddikteja, nettiriippuvaisia, läheisriippuvaisia, työnarkomaaneja ja ties mitä addikteja, joille järjestetään kaikenlaisia terapioita ja ryhmiä, joilla yritetään parantaa näistä riippuvuuksista.

        Kaikki nämä edellämainitut ymmärretään sairauksiksi, mutta on kuitenkin yksi riippuvuuden laji, jota kukaan ei pidä riippuvuutena, eikä sille ole edes nimeä, mutta sitä voitaisiin kutsua "rahariippuvuudeksi" (voisi myös kutsua ahneudeksi).

        Pahinta on, että nämä rahariippuvaiset hallitsevat tätä maailmaa eikä mikään määrä rahaa ja omaisuutta riitä tyydyttämään heidän "nälkäänsä". Heitä vielä pidetään tämän maailman menestyjinä, joita arvostetaan suuresti, vaikka ovat ihan sairasta porukkaa. Heidän käsissään sitten on "tämän maailman" tulevaisuus.

        Toivottomalta näyttää, jos tämän maailman ja meidän tulevaisuutemme todellakin on heidän käsissään. Maapallo ei kestä tätä menoa enää kovin kauan ja ihmisten kurjuus alkaa olla sitä luokkaa, että toivottomuus, näköalattomuus ja ahdistus ajaa ihmiset aivan epätoivoisiin tekoihin. Millään ei tunnu olevan enää mitään väliä, koska ei ole todellisia mahdollisuuksia vaikuttaa omaan elämäänsä ja maailman politiikkaan.

        Itse kyllä onneksi uskon Taivaalliseen väliintuloon ja siihen, ettei kestä enää kauan, kun Jeesus tulee perustamaan oman valtakuntansa, sillä elämmehän "jalkojen ja varvasten" aikaa (Dan.2:41-45) eikä Jeesuksen tulo voi olla enää kovin kaukana.


    • IlluminatiTotuudesta

      Jäi sanomatta että tuo aloituksen linkki on vain sitä "Vainoharhaista sekoilua" joksi sitä nimitit. Tämä sanottuna vain, ettei kukaan ajattelisi minun olevan samlaa linjalla sen kanssa.

    • Ahneus on pahan alku

      Kyllä tämä meidän aikamme eroaa kaikista mista ajoista niin monella tavalla että sitä ei kukaan olisi uskonut jos sen olisi ihmisille kertonut pari sataa vuotta sitten. On täysin selvää että maailmaa hallitsee rahan himo - ja se on täyttä vauhtia tuhoamassa tätä maailmaamme. Joka ei sitä jo näe on sokea.

    • Maailma tänään on tosiaan erilainen kuin koskaan aikaisemmin. Aikaisemmin oli maailmassa kaksi vastakkaista kommunismi ja kapitalismi - tänään vallitsee maailmassa yksi systeemi - kapaitalismi jota hallitaan pankkien kautta - se on vallannut Venäjän ja jopa kommunismi Kiinan. En tiedä miksi tätä maailmaa kutsuisi, illuminaatti tai mikä ***naatti - mutta yksi asia on varmaa maailma on tänään erilainen kuin koskaan aikaisemmin. Ja kaiken tämän keskellä ihminen tuhoaa elämää ja omaa elinympäristöään kiihtyvällä vauhdilla .. ja pilkkaa Jumalaa..

      Voi voi

      alex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe