Mutkun, sitkun

Yläpirkanmaan poika

Näin alkaa selittely jos ehdotan pientä lemmentuokiota. Onko muilla vastaava tilanne. Vaimoni on yli viidenkymmenen ja vaihdevuodet pukkaa pintaan, itse alle 50 ja halut ei juurikaan hellittäneet. Nyt on menossa neljäs kuukausi kun sain hätäsen suihinoton ja itselleni on tärkeämpää naisen hyvänäpito ja varmistaminen että hän saa kaiken irti. Itsen olen nytkun tyyppi ja unelmoin sellaisesta tytöstä joka yht äkkiä sanois että tulppa ja kiksautetaan ajasta tai paikasta riippumatta siveellisyyden rajossa. Meillä seksi oli sunnuntai aamusin, jos epämääräinen lupaus tuli niin saattoi olla että tv:stä tulikin joku jees juttu mikä piti tsekata tai pyyhkiä pölyt. Odota siinä sitten sängyssä kanki pystyssä epätietoisena että onko seuraava lause #Herrajumala onks toi kello jo noin paljon, nyt ei kyllä kerkiä sänkyhommiin. Voi ristus että otti kupoliin. Kertokaa kanssa veljet ja siskot onko sama juttu ja miten tästä tilanteesta pääsee pois, muuten kuin eroamalla. Mulle voi kyllä kirjoittaa anonyymistikin [email protected]

1

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu

Tuttu on laulu eikä täällä emäntä ees vielä viittäkymppiä. Aina on jonnekin äitimuorin luo tai kauppaan tai minne helevettiin kiire.

Ja aika hyvin, jos normaalisti sunnuntaisin sait. Hyvä jos kerran kahdessa kuussa meillä. No, sanoithan, että neljäs kuukausi edellisestä poskihoidosta.

Meillä vaan silleen, että kun sen saa kinuamalla ja ties millä suostumaan seksiin, se on sitten ihan halukas eikä malttais lopettaa. Ite hieroo, ja meikäläinen nuolee niin, että orkkuja saa yleensä sen 10 .

Se vaan meinaa mennä siksi orkutteluksi, ja sitten itellä on herkällä, kun pitkä tauko ja sitten irtoo satsit nopeasti. Ja sitä on emännältä turha odottaa, että uusittais tunnin parin perästä. Se on hommat loppu kun spermat ruiskahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4357
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1465
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1080
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe