Mutkun, sitkun

Yläpirkanmaan poika

Näin alkaa selittely jos ehdotan pientä lemmentuokiota. Onko muilla vastaava tilanne. Vaimoni on yli viidenkymmenen ja vaihdevuodet pukkaa pintaan, itse alle 50 ja halut ei juurikaan hellittäneet. Nyt on menossa neljäs kuukausi kun sain hätäsen suihinoton ja itselleni on tärkeämpää naisen hyvänäpito ja varmistaminen että hän saa kaiken irti. Itsen olen nytkun tyyppi ja unelmoin sellaisesta tytöstä joka yht äkkiä sanois että tulppa ja kiksautetaan ajasta tai paikasta riippumatta siveellisyyden rajossa. Meillä seksi oli sunnuntai aamusin, jos epämääräinen lupaus tuli niin saattoi olla että tv:stä tulikin joku jees juttu mikä piti tsekata tai pyyhkiä pölyt. Odota siinä sitten sängyssä kanki pystyssä epätietoisena että onko seuraava lause #Herrajumala onks toi kello jo noin paljon, nyt ei kyllä kerkiä sänkyhommiin. Voi ristus että otti kupoliin. Kertokaa kanssa veljet ja siskot onko sama juttu ja miten tästä tilanteesta pääsee pois, muuten kuin eroamalla. Mulle voi kyllä kirjoittaa anonyymistikin [email protected]

1

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu

      Tuttu on laulu eikä täällä emäntä ees vielä viittäkymppiä. Aina on jonnekin äitimuorin luo tai kauppaan tai minne helevettiin kiire.

      Ja aika hyvin, jos normaalisti sunnuntaisin sait. Hyvä jos kerran kahdessa kuussa meillä. No, sanoithan, että neljäs kuukausi edellisestä poskihoidosta.

      Meillä vaan silleen, että kun sen saa kinuamalla ja ties millä suostumaan seksiin, se on sitten ihan halukas eikä malttais lopettaa. Ite hieroo, ja meikäläinen nuolee niin, että orkkuja saa yleensä sen 10 .

      Se vaan meinaa mennä siksi orkutteluksi, ja sitten itellä on herkällä, kun pitkä tauko ja sitten irtoo satsit nopeasti. Ja sitä on emännältä turha odottaa, että uusittais tunnin parin perästä. Se on hommat loppu kun spermat ruiskahtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe