Näin alkaa selittely jos ehdotan pientä lemmentuokiota. Onko muilla vastaava tilanne. Vaimoni on yli viidenkymmenen ja vaihdevuodet pukkaa pintaan, itse alle 50 ja halut ei juurikaan hellittäneet. Nyt on menossa neljäs kuukausi kun sain hätäsen suihinoton ja itselleni on tärkeämpää naisen hyvänäpito ja varmistaminen että hän saa kaiken irti. Itsen olen nytkun tyyppi ja unelmoin sellaisesta tytöstä joka yht äkkiä sanois että tulppa ja kiksautetaan ajasta tai paikasta riippumatta siveellisyyden rajossa. Meillä seksi oli sunnuntai aamusin, jos epämääräinen lupaus tuli niin saattoi olla että tv:stä tulikin joku jees juttu mikä piti tsekata tai pyyhkiä pölyt. Odota siinä sitten sängyssä kanki pystyssä epätietoisena että onko seuraava lause #Herrajumala onks toi kello jo noin paljon, nyt ei kyllä kerkiä sänkyhommiin. Voi ristus että otti kupoliin. Kertokaa kanssa veljet ja siskot onko sama juttu ja miten tästä tilanteesta pääsee pois, muuten kuin eroamalla. Mulle voi kyllä kirjoittaa anonyymistikin [email protected]
Mutkun, sitkun
1
218
Vastaukset
- Sama juttu
Tuttu on laulu eikä täällä emäntä ees vielä viittäkymppiä. Aina on jonnekin äitimuorin luo tai kauppaan tai minne helevettiin kiire.
Ja aika hyvin, jos normaalisti sunnuntaisin sait. Hyvä jos kerran kahdessa kuussa meillä. No, sanoithan, että neljäs kuukausi edellisestä poskihoidosta.
Meillä vaan silleen, että kun sen saa kinuamalla ja ties millä suostumaan seksiin, se on sitten ihan halukas eikä malttais lopettaa. Ite hieroo, ja meikäläinen nuolee niin, että orkkuja saa yleensä sen 10 .
Se vaan meinaa mennä siksi orkutteluksi, ja sitten itellä on herkällä, kun pitkä tauko ja sitten irtoo satsit nopeasti. Ja sitä on emännältä turha odottaa, että uusittais tunnin parin perästä. Se on hommat loppu kun spermat ruiskahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810