Mutkun, sitkun

Yläpirkanmaan poika

Näin alkaa selittely jos ehdotan pientä lemmentuokiota. Onko muilla vastaava tilanne. Vaimoni on yli viidenkymmenen ja vaihdevuodet pukkaa pintaan, itse alle 50 ja halut ei juurikaan hellittäneet. Nyt on menossa neljäs kuukausi kun sain hätäsen suihinoton ja itselleni on tärkeämpää naisen hyvänäpito ja varmistaminen että hän saa kaiken irti. Itsen olen nytkun tyyppi ja unelmoin sellaisesta tytöstä joka yht äkkiä sanois että tulppa ja kiksautetaan ajasta tai paikasta riippumatta siveellisyyden rajossa. Meillä seksi oli sunnuntai aamusin, jos epämääräinen lupaus tuli niin saattoi olla että tv:stä tulikin joku jees juttu mikä piti tsekata tai pyyhkiä pölyt. Odota siinä sitten sängyssä kanki pystyssä epätietoisena että onko seuraava lause #Herrajumala onks toi kello jo noin paljon, nyt ei kyllä kerkiä sänkyhommiin. Voi ristus että otti kupoliin. Kertokaa kanssa veljet ja siskot onko sama juttu ja miten tästä tilanteesta pääsee pois, muuten kuin eroamalla. Mulle voi kyllä kirjoittaa anonyymistikin [email protected]

1

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu

Tuttu on laulu eikä täällä emäntä ees vielä viittäkymppiä. Aina on jonnekin äitimuorin luo tai kauppaan tai minne helevettiin kiire.

Ja aika hyvin, jos normaalisti sunnuntaisin sait. Hyvä jos kerran kahdessa kuussa meillä. No, sanoithan, että neljäs kuukausi edellisestä poskihoidosta.

Meillä vaan silleen, että kun sen saa kinuamalla ja ties millä suostumaan seksiin, se on sitten ihan halukas eikä malttais lopettaa. Ite hieroo, ja meikäläinen nuolee niin, että orkkuja saa yleensä sen 10 .

Se vaan meinaa mennä siksi orkutteluksi, ja sitten itellä on herkällä, kun pitkä tauko ja sitten irtoo satsit nopeasti. Ja sitä on emännältä turha odottaa, että uusittais tunnin parin perästä. Se on hommat loppu kun spermat ruiskahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1954
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1043
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      843
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe