AUTTAKAA ! kaverini sairas ?

huolestunut1234

Tarvitsisin nopeasti apua. Kaverini on ruvennut laihduttamaan ja ei syö koulussa mitään ruokailussa, hän on noin 160 cm pitkä ja painaa todennäköisesti alle 50 kg (ei kerro hyvillekään ystäville paino asioitansa) hän on kerran kesken koulupäivän joutunut lähtemään sairaalaan koska häntä pyörrytti ja oksetti pääkipu & nesteen oksentaminen. Pidimme tietysti toisen ystäväni kanssa hänelle puhuttelun asiasta ja hän ei myöntänyt syömishäiriötään vaan sanoi "en mää oo anorektikko! kyllä mää syön onko teiä ***** pakko olla tommosia tää on mun oma kroppa" emme olleet kyllä sanoneet mitään anorektiasta mutta hän sen itse otti kielteisesti esille. Hän ei siis syö, näyttää aivan sairaalta (kalpea ja luinen), posket ihan lovella kun on niin laiha. Ja lihaskunto on romahtanut, ei enää ole hyvä kunto ja ennen oli. Sama tyttö on nyt alkanut käymään salilla, en ymmärrä mitä hän siellä tekee koska ei jaksa nostaa edes 5 kg. Äitini näki kaverini vähän aikaa sitten ja sanoi että tilanne näyttää vakavalta ja että kaverillani on ongelmia, joita ei itse tunnusta. "kaverini" ei ole alkanut minua tai ketään muutakaan pitkään aikaan eli on siis yksinäinenkin, enkä tiedä mitä tehdä kun hän ei kuuntele kun asiasta puhuu ja suuttuu hirveästi kun siitä alkaa puhumaan. Tarvisin apua !!! kiitos jos jaksoitte lukea, mutta jos joku viitsisi vastatakkin olisin onnellinen!!

1

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väristys

Oletko puhunut hänen vanhemmilleen? Jos he saisivat tytön päähän järkeä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      55
      2141
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      65
      1994
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      77
      1448
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1303
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1300
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      237
      1239
    7. 76
      1095
    8. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1076
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      1046
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      921
    Aihe