Tarvitsisin nopeasti apua. Kaverini on ruvennut laihduttamaan ja ei syö koulussa mitään ruokailussa, hän on noin 160 cm pitkä ja painaa todennäköisesti alle 50 kg (ei kerro hyvillekään ystäville paino asioitansa) hän on kerran kesken koulupäivän joutunut lähtemään sairaalaan koska häntä pyörrytti ja oksetti pääkipu & nesteen oksentaminen. Pidimme tietysti toisen ystäväni kanssa hänelle puhuttelun asiasta ja hän ei myöntänyt syömishäiriötään vaan sanoi "en mää oo anorektikko! kyllä mää syön onko teiä ***** pakko olla tommosia tää on mun oma kroppa" emme olleet kyllä sanoneet mitään anorektiasta mutta hän sen itse otti kielteisesti esille. Hän ei siis syö, näyttää aivan sairaalta (kalpea ja luinen), posket ihan lovella kun on niin laiha. Ja lihaskunto on romahtanut, ei enää ole hyvä kunto ja ennen oli. Sama tyttö on nyt alkanut käymään salilla, en ymmärrä mitä hän siellä tekee koska ei jaksa nostaa edes 5 kg. Äitini näki kaverini vähän aikaa sitten ja sanoi että tilanne näyttää vakavalta ja että kaverillani on ongelmia, joita ei itse tunnusta. "kaverini" ei ole alkanut minua tai ketään muutakaan pitkään aikaan eli on siis yksinäinenkin, enkä tiedä mitä tehdä kun hän ei kuuntele kun asiasta puhuu ja suuttuu hirveästi kun siitä alkaa puhumaan. Tarvisin apua !!! kiitos jos jaksoitte lukea, mutta jos joku viitsisi vastatakkin olisin onnellinen!!
AUTTAKAA ! kaverini sairas ?
huolestunut1234
1
124
Vastaukset
- Väristys
Oletko puhunut hänen vanhemmilleen? Jos he saisivat tytön päähän järkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818