Tarvitsisin nopeasti apua. Kaverini on ruvennut laihduttamaan ja ei syö koulussa mitään ruokailussa, hän on noin 160 cm pitkä ja painaa todennäköisesti alle 50 kg (ei kerro hyvillekään ystäville paino asioitansa) hän on kerran kesken koulupäivän joutunut lähtemään sairaalaan koska häntä pyörrytti ja oksetti pääkipu & nesteen oksentaminen. Pidimme tietysti toisen ystäväni kanssa hänelle puhuttelun asiasta ja hän ei myöntänyt syömishäiriötään vaan sanoi "en mää oo anorektikko! kyllä mää syön onko teiä ***** pakko olla tommosia tää on mun oma kroppa" emme olleet kyllä sanoneet mitään anorektiasta mutta hän sen itse otti kielteisesti esille. Hän ei siis syö, näyttää aivan sairaalta (kalpea ja luinen), posket ihan lovella kun on niin laiha. Ja lihaskunto on romahtanut, ei enää ole hyvä kunto ja ennen oli. Sama tyttö on nyt alkanut käymään salilla, en ymmärrä mitä hän siellä tekee koska ei jaksa nostaa edes 5 kg. Äitini näki kaverini vähän aikaa sitten ja sanoi että tilanne näyttää vakavalta ja että kaverillani on ongelmia, joita ei itse tunnusta. "kaverini" ei ole alkanut minua tai ketään muutakaan pitkään aikaan eli on siis yksinäinenkin, enkä tiedä mitä tehdä kun hän ei kuuntele kun asiasta puhuu ja suuttuu hirveästi kun siitä alkaa puhumaan. Tarvisin apua !!! kiitos jos jaksoitte lukea, mutta jos joku viitsisi vastatakkin olisin onnellinen!!
AUTTAKAA ! kaverini sairas ?
huolestunut1234
1
111
Vastaukset
- Väristys
Oletko puhunut hänen vanhemmilleen? Jos he saisivat tytön päähän järkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768