Onko lapsiperheitä menossa Flamingo Beach Resortiin Playa Blancaan 8.3-15.3?
Meillä on mukana 9-vuotias poikamme ja olisi kiva jos hänelle löytyisi ikäistänsä seuraa :)
Ja tietääkö kukaan minkätasoinen kauppa on hotellilla ja missä on isompi, monipuolinen ruokakauppa?
Asiallisia vastauksia KIITOS :)
Lanzarotte lähtö 8.3
4
220
Vastaukset
Isompi kauppa n.1,5 km. lähikauppa kallis ja valikoima huono. Satamassa loistava pieni ravintola nimeä en muista, edullinen ja ruuan taso hyvä(n.1,5km)
Kyseisessä hotellissa suosittelisin All inclusiveä, ollaan oltu ilman ja kateudella katsoimme joilla oli. Tulee edullisemmaksikin, vaikka muutaman kerran kävisi muuallakin syömässä.Hotellin oma kauppa on ihan pieni. Vain esim vettä, sipsejä jne myynnissä.
Flamingo-rannan kävelykadulla on vähän isompi ruokakauppa. Mutta sekin on vain pikku market.
En muista nähneeni isoa ruokakauppaa mutta keskustassa bussiasemalta rantaa kohti oli monenlaisia kauppoja.
Olimme tuolla vuosi sitten.
Rantatietä pitkin on kiva kävellä keskustaan. Teimme katamariiniretken Fuerteventuralle omatoimisesti. Hyvä retki. Corralejo oli kiva paikka. Taksilla mentiin dyyneille viettämään rantapäivää. Corralejon sataman tuntumassa oli hyvä ravintola pikku hiekkapoukaman vieressä.Meillä oli all inclusive ja se oli hyvä. Illalla oli ihana ravintola päärakennuksen yläkerrassa. Italialaisravintola hotellin kupeessa oli pettymys.
- matamimamma
Kiitos näistä vastauksista!
Tämä Eurospar ( hotskusta oikealle) taitaa olla se lähin kauppa sitten?
Entä minkätasoinen keittiö on normaalihuoneissa eli kuinka pystyy kokkaamaan itse?
Matkatoimiston sivulla lukee baarikeittiö,mikro,leivänpaahdin kahvinkeitin.
Löytyykö esim. kattiloita / paistinpannua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987