Lanzarotte lähtö 8.3

matamimamma

Onko lapsiperheitä menossa Flamingo Beach Resortiin Playa Blancaan 8.3-15.3?
Meillä on mukana 9-vuotias poikamme ja olisi kiva jos hänelle löytyisi ikäistänsä seuraa :)
Ja tietääkö kukaan minkätasoinen kauppa on hotellilla ja missä on isompi, monipuolinen ruokakauppa?
Asiallisia vastauksia KIITOS :)

4

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isompi kauppa n.1,5 km. lähikauppa kallis ja valikoima huono. Satamassa loistava pieni ravintola nimeä en muista, edullinen ja ruuan taso hyvä(n.1,5km)
      Kyseisessä hotellissa suosittelisin All inclusiveä, ollaan oltu ilman ja kateudella katsoimme joilla oli. Tulee edullisemmaksikin, vaikka muutaman kerran kävisi muuallakin syömässä.

    • Hotellin oma kauppa on ihan pieni. Vain esim vettä, sipsejä jne myynnissä.
      Flamingo-rannan kävelykadulla on vähän isompi ruokakauppa. Mutta sekin on vain pikku market.
      En muista nähneeni isoa ruokakauppaa mutta keskustassa bussiasemalta rantaa kohti oli monenlaisia kauppoja.
      Olimme tuolla vuosi sitten.
      Rantatietä pitkin on kiva kävellä keskustaan. Teimme katamariiniretken Fuerteventuralle omatoimisesti. Hyvä retki. Corralejo oli kiva paikka. Taksilla mentiin dyyneille viettämään rantapäivää. Corralejon sataman tuntumassa oli hyvä ravintola pikku hiekkapoukaman vieressä.

    • Meillä oli all inclusive ja se oli hyvä. Illalla oli ihana ravintola päärakennuksen yläkerrassa. Italialaisravintola hotellin kupeessa oli pettymys.

    • matamimamma

      Kiitos näistä vastauksista!
      Tämä Eurospar ( hotskusta oikealle) taitaa olla se lähin kauppa sitten?
      Entä minkätasoinen keittiö on normaalihuoneissa eli kuinka pystyy kokkaamaan itse?
      Matkatoimiston sivulla lukee baarikeittiö,mikro,leivänpaahdin kahvinkeitin.
      Löytyykö esim. kattiloita / paistinpannua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe