Missä sijaitsee entisen Kino-Pyölin kiinteistö? Museotien varrella, jos oikein muistan?
Kino Pyöli
7
341
Vastaukset
- .,-
joo siellä.
- 1998
Olisiko tarkempaa osoitetta?
- neitsyys siel meni.-
virojoelta päin ennen baarii ja haminan suunalta baarin jälkee.-
- 1998
En ole paikallisia niin ei ihan tuolla vinkillä löydy. Yritän etsiä googlen street viewillä, koska paikkaan liittyy vanhoja muistoja.
- Kalmisto
1998 kirjoitti:
En ole paikallisia niin ei ihan tuolla vinkillä löydy. Yritän etsiä googlen street viewillä, koska paikkaan liittyy vanhoja muistoja.
Tuossa linkki:
http://goo.gl/maps/voqpA
Jos ei toimi niin Kalasataman risteyksestä Virojoelle päin muutama sata metriä, Länsikyläntien risteyksen jälkeen. - 1998
Kalmisto kirjoitti:
Tuossa linkki:
http://goo.gl/maps/voqpA
Jos ei toimi niin Kalasataman risteyksestä Virojoelle päin muutama sata metriä, Länsikyläntien risteyksen jälkeen.Kiitos!
- klumila
Joitain neitsyitä siellä tuli vapautettua siitä riesasta, minä vuonna siulta ? Oisinko ollut asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883