Israelhan on viime aikoina kokeillut ottaa jonkin verran naisia varsinaisiin taistelutehtäviinkin:
"The unit's first combat engagement took place on September 21, 2012 on the Egyptian border; responding to a radio report of an attack on their positions, a female Caracal infantry soldier killed a terrorist by detonating his suicide belt with gunfire. One male Caracal soldier was killed and another wounded in the exchange of fire. After an extensive search, the female soldier who made the initial report was found hiding in a bush and was verbally disciplined for cowardice by her brigade commander."
Naiset ja taistelutilanteet - KYLLÄ PÄRJÄÄVÄT!
Todellisuus vs eloku
2
225
Vastaukset
- sotavääpeli
Joo ei ole akoista sotahommiin sitten alkuunkaan.
- L'adjutant
Sotavääpeli pysyy vaan siellä soppatykin takana ja on kiitollinen, että on naisia jotka pystyvät osallistumaan taistelutehtäviin, vaikka onhan se töpinässäkin etulinjassa olemista...tosin et sinä mikään vääpeli ole, hevosmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1511640Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla191140Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881080- 421047
- 66881
- 107856
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45808Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113794Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68761