Viime päivät ovat ollaat yksi aikojen masentavimpia päiviä pitkään aikaan. Olen vain ollut linnoittautuneena tietokoneen ääreen kuunnellen musiikkia ja syöden karkkia, sipsejä ja muuta pascaa. Ollut täysin eristäytyneenä ulkomaailmasta. Eristäytyminen on inhottavan helppoa kun asun vielä vanhempieni kanssa keskellä ei-mitään, sanan varsinaisessa merkityksessä. En nauti tästä. Saan pian huokaista helpotuksesta kun tämä helvetillinen flunssakin alkaa olla ohitse. Alan jo tuntea itseni lihavaksi kun en lenkillekään ole päässyt moneen päivään.
Tuntuu kuitenkin taas siltä ettei mun elämässä ole yhtään mitään sisältöä. En tiedä mitä kaikkea voisin päivilleni keksiä, että aika kuluisi joutuvammin enkä aina lähestulkoon masentuisi koneen ääreen, neljän seinän sisään 24/7. Arki kuluu opiskellessa, päivä on ihan ok siihen asti. Sitten se vapaa-aika on aina sitä samaa. Lenkille..koneelle..lenkille..koneelle, ja sama kiertorata jatkuu vain. Lenkki reissullanikaan ei tule vastaan kuin puita ja peltoja. Ihmisistä tietoakaan.
En ole opiskelun ohellakaan saanut sen syvempiä kavereita että niidenkään kanssa aikaa sen kummemmin viettäisin.
Voisin alkaa käymään kuntosalilla sen sijaan että kuntoilen yksikseni kotona. Mutta en mä yksin minnekään kuntosalille halua mennä.
Tai sitten alkaisin käydä kirjastossa muka-etsien mielenkiintoisia kirjoja, vaikka en mikään lukutoukka olekaan.
Tai muuten vain ihan muodonvuoksi pällistelemään ihmisten ilmoille.
Jokin kunnon harrastuskin tietyn päivin harkkoineen olisi kiva, ei vain ole mitään hajua mikä sekin harrastus olisi.
Onhan mulla varmasti moniakin vaihtoehtoja.
Mun on yksin aika vaikea tehdä yhtään mitään. mut kai mun jostakin on aloitettava :/
Tukahduttavaa
2
131
Vastaukset
Hei itselläni on samanlainen ongelma elämä pyörii töiden ympärillä. Tulen hyvin toimeen työkavereiden kanssa ja töissä on vähän sosiaalisuutta mutta sitten kun menee kotiin niin tyhjyys alkaa kun yksin ei voi mitään tehdä ja uuden harrastuksrn aloittamisessa tulee este kun tulee yksin ja vo jäädä ulkopuolelle harrastusporukasta:( vaikka tekisi mieli aloittaa uusi harrastus lenkkeilyn lisäksi niitä tavallaan kaverittomia harrastuksia ei kyllä paljoa ole, mitä nyt jousiammuntaa olen harkinkut ja kitaran soittoa yrittänyt.
Toisaalta kun hankin koiran niin sain tavallaan 2 kaveria joiden kanssa käydään noin kerran viikossa lenkillä mutta se ei kyllä yksinäisyyttä poista.
Kai sinulla nyt joku harrastusaihe on jota haluasit harrastaa?- aktiivinen olla pitä
Pitää vain alkaa liikkumaan kodin seinien ulkopuolella. Ei kukaan tule ovelta hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684