Tukahduttavaa

Huaniitta93

Viime päivät ovat ollaat yksi aikojen masentavimpia päiviä pitkään aikaan. Olen vain ollut linnoittautuneena tietokoneen ääreen kuunnellen musiikkia ja syöden karkkia, sipsejä ja muuta pascaa. Ollut täysin eristäytyneenä ulkomaailmasta. Eristäytyminen on inhottavan helppoa kun asun vielä vanhempieni kanssa keskellä ei-mitään, sanan varsinaisessa merkityksessä. En nauti tästä. Saan pian huokaista helpotuksesta kun tämä helvetillinen flunssakin alkaa olla ohitse. Alan jo tuntea itseni lihavaksi kun en lenkillekään ole päässyt moneen päivään.

Tuntuu kuitenkin taas siltä ettei mun elämässä ole yhtään mitään sisältöä. En tiedä mitä kaikkea voisin päivilleni keksiä, että aika kuluisi joutuvammin enkä aina lähestulkoon masentuisi koneen ääreen, neljän seinän sisään 24/7. Arki kuluu opiskellessa, päivä on ihan ok siihen asti. Sitten se vapaa-aika on aina sitä samaa. Lenkille..koneelle..lenkille..koneelle, ja sama kiertorata jatkuu vain. Lenkki reissullanikaan ei tule vastaan kuin puita ja peltoja. Ihmisistä tietoakaan.
En ole opiskelun ohellakaan saanut sen syvempiä kavereita että niidenkään kanssa aikaa sen kummemmin viettäisin.

Voisin alkaa käymään kuntosalilla sen sijaan että kuntoilen yksikseni kotona. Mutta en mä yksin minnekään kuntosalille halua mennä.
Tai sitten alkaisin käydä kirjastossa muka-etsien mielenkiintoisia kirjoja, vaikka en mikään lukutoukka olekaan.
Tai muuten vain ihan muodonvuoksi pällistelemään ihmisten ilmoille.
Jokin kunnon harrastuskin tietyn päivin harkkoineen olisi kiva, ei vain ole mitään hajua mikä sekin harrastus olisi.

Onhan mulla varmasti moniakin vaihtoehtoja.
Mun on yksin aika vaikea tehdä yhtään mitään. mut kai mun jostakin on aloitettava :/

2

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei itselläni on samanlainen ongelma elämä pyörii töiden ympärillä. Tulen hyvin toimeen työkavereiden kanssa ja töissä on vähän sosiaalisuutta mutta sitten kun menee kotiin niin tyhjyys alkaa kun yksin ei voi mitään tehdä ja uuden harrastuksrn aloittamisessa tulee este kun tulee yksin ja vo jäädä ulkopuolelle harrastusporukasta:( vaikka tekisi mieli aloittaa uusi harrastus lenkkeilyn lisäksi niitä tavallaan kaverittomia harrastuksia ei kyllä paljoa ole, mitä nyt jousiammuntaa olen harkinkut ja kitaran soittoa yrittänyt.

Toisaalta kun hankin koiran niin sain tavallaan 2 kaveria joiden kanssa käydään noin kerran viikossa lenkillä mutta se ei kyllä yksinäisyyttä poista.

Kai sinulla nyt joku harrastusaihe on jota haluasit harrastaa?

• aktiivinen olla pitä

Pitää vain alkaa liikkumaan kodin seinien ulkopuolella. Ei kukaan tule ovelta hakemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5670
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      240
      5491
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      233
      2979
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      79
      2731
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2486
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      69
      2121
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2026
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      70
      1860
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      212
      1778
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1389
    Aihe