Viime päivät ovat ollaat yksi aikojen masentavimpia päiviä pitkään aikaan. Olen vain ollut linnoittautuneena tietokoneen ääreen kuunnellen musiikkia ja syöden karkkia, sipsejä ja muuta pascaa. Ollut täysin eristäytyneenä ulkomaailmasta. Eristäytyminen on inhottavan helppoa kun asun vielä vanhempieni kanssa keskellä ei-mitään, sanan varsinaisessa merkityksessä. En nauti tästä. Saan pian huokaista helpotuksesta kun tämä helvetillinen flunssakin alkaa olla ohitse. Alan jo tuntea itseni lihavaksi kun en lenkillekään ole päässyt moneen päivään.
Tuntuu kuitenkin taas siltä ettei mun elämässä ole yhtään mitään sisältöä. En tiedä mitä kaikkea voisin päivilleni keksiä, että aika kuluisi joutuvammin enkä aina lähestulkoon masentuisi koneen ääreen, neljän seinän sisään 24/7. Arki kuluu opiskellessa, päivä on ihan ok siihen asti. Sitten se vapaa-aika on aina sitä samaa. Lenkille..koneelle..lenkille..koneelle, ja sama kiertorata jatkuu vain. Lenkki reissullanikaan ei tule vastaan kuin puita ja peltoja. Ihmisistä tietoakaan.
En ole opiskelun ohellakaan saanut sen syvempiä kavereita että niidenkään kanssa aikaa sen kummemmin viettäisin.
Voisin alkaa käymään kuntosalilla sen sijaan että kuntoilen yksikseni kotona. Mutta en mä yksin minnekään kuntosalille halua mennä.
Tai sitten alkaisin käydä kirjastossa muka-etsien mielenkiintoisia kirjoja, vaikka en mikään lukutoukka olekaan.
Tai muuten vain ihan muodonvuoksi pällistelemään ihmisten ilmoille.
Jokin kunnon harrastuskin tietyn päivin harkkoineen olisi kiva, ei vain ole mitään hajua mikä sekin harrastus olisi.
Onhan mulla varmasti moniakin vaihtoehtoja.
Mun on yksin aika vaikea tehdä yhtään mitään. mut kai mun jostakin on aloitettava :/
Tukahduttavaa
2
123
Vastaukset
Hei itselläni on samanlainen ongelma elämä pyörii töiden ympärillä. Tulen hyvin toimeen työkavereiden kanssa ja töissä on vähän sosiaalisuutta mutta sitten kun menee kotiin niin tyhjyys alkaa kun yksin ei voi mitään tehdä ja uuden harrastuksrn aloittamisessa tulee este kun tulee yksin ja vo jäädä ulkopuolelle harrastusporukasta:( vaikka tekisi mieli aloittaa uusi harrastus lenkkeilyn lisäksi niitä tavallaan kaverittomia harrastuksia ei kyllä paljoa ole, mitä nyt jousiammuntaa olen harkinkut ja kitaran soittoa yrittänyt.
Toisaalta kun hankin koiran niin sain tavallaan 2 kaveria joiden kanssa käydään noin kerran viikossa lenkillä mutta se ei kyllä yksinäisyyttä poista.
Kai sinulla nyt joku harrastusaihe on jota haluasit harrastaa?- aktiivinen olla pitä
Pitää vain alkaa liikkumaan kodin seinien ulkopuolella. Ei kukaan tule ovelta hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203570Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613014
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992384- 412162
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo61204- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241095