2 päivää ahmimista takana, ja olo on ku ilmapallolla.
Itkettää. En tiedä miten oon joutunuki takas tähä oravanpyörään. Syön koska olen läski, ja olen läski koska syön.
Olen kohta 7 vuotta sairastanut BED:iä ja bulimiaa. Alkaa voimat loppua :/
Vuosi sitten meni hetken aikaa paremmin; kävin töissä, parisuhde-ja kaverisuhteet kukoistivat ja elämässä rullas muuten vaan helvetin hyvin. Laihduin ihan huomaamattani! "Unohdin" ahmimisen ja tulin sinuiksi uuden HOIKAN kroppani kanssa.
Sitten tuli ero parisuhteesta, työt loppui ja muutin uudelle paikkakunnalle tuntematta lähes ketään. Reagoin voimakkaasti muutokseen henkisesti, aloin ahmia ja lihoin.
Nyt viimeisen vuoden aikana tullut kaikki 10kg takas.. :(
Päivästä toiseen olo on ahdistava. Olen työtön. Syön yksinäisyyteeni, ahdistukseeni ja tylsyyteeni. Mitä lihavammaksi itseni tunnen, sitä vähemmän haluan nähdä kavereita tai poistua kotoa. Mitä enemmän istun kotona turhautuneena, sitä enemmän ahmin.
Itkettää. Mä en ehkä oikeesti jaksa enää. Miten tästä voi parantua?! Se ruuanhimo on ihan käsittämätön. Oon alkanu ymmärtää narkkareita. Ruoka on mun huumeeni.
MÄ VIHAAN TÄTÄ P_A_S_K_A_A !
hatethisshit
2
341
Vastaukset
- bulimiccc
www.tekohymy.blogspot.fi
- sss10
Ymmärrän tunteitasi todella hyvin ja saman tyyppisistä ongelmista kärsivänä voin samastua sinuun, minkä vuoksi paha olosi tuntuu minusta kurjalta. Oletko etsinyt apua ongelmiisi? Tsekkaa esimerkiksi, onko paikkakunnolla BED:istä kärsiville ryhmää: http://oafinland.comlu.com/ .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716