Onko teillä kokemuksia Greenwoods-märkäruuasta? Onko ollut frettienne mieleen vai päinvastoin?
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/pienelainten_ravinto/fretin_ruoka/markaruat/319988
Onko kokemuksia?
6
212
Vastaukset
- Ilder
En suosittele tuota ruokaa missään nimessä fretille, kummallista, että koko mössöä on edes olemassa. Tuossa ruuassa on ravintoarvot niin perseellään kuin olla voi, tarvittavia ravintoaineita on alle puolet siitä, mitä fretti tarvitsisi. Proteiinia on vain 15% (fretin ruuassa tulisi olla yli 30%) ja rasvaa vain 6%, kun tarvittava määrä olisi yli 20%.
- 167
No tavallaan siinä on vain sitä turhaa kosteutta paljon. Ajattele että olisit pistänyt kanan tehosekoittimeen ja litran vettä mukaan. Sitten ruoka ja vesi ei oo vaan eri kupeissa. :P
- ...
Märkäruoissahan on aina paljon pienemmät proteiini- ja muut arvot, kuin kuivaruoassa. Tuoteselosteessa ei ainakaan näy olevan mitään ylimäärästä, eli ihan hyväähän toi voi olla, itse antaisin kyllä lähinnä makupalana sillointällöin. Mutta yhtälailla voit ostaa noita aineksia raakana ja antaa sellasenaan..
- Kolmenäätää
Mulla on tota ollut ns. "hätävararuokana" kaapissa (jos vaikka itse saan flunssan --> en jaksa kuumessa mennä kauppaan tms, on jotain tarjottavaa näädille)
Ikävä kyllä tuon suosio on ollut lähellä nollaa. Kokeilin antaa ensin normaalin ruuan yhteydessä "testiksi" vähän - ei mennyt.
Seuraavana päivänä ihan ruuaksi - ei mennyt. Tätä sitten jatkui erilaisin kokeilun, tuloksena ehkä lusikallinen kyseistä ruokaa meni näätien kitaan.
Eli lopulta nämä menivät nyt sitten mökille hätävararuuan hätävaraksi, joita tuskin tullaan avaamaan koskaan.- kysyjä
Anteeksi, mutta mitä kolmenäätää nimerkin takana oleva ihminen syötät pääsääntöisesti fretillesi? :)
- :-)
kysyjä kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä kolmenäätää nimerkin takana oleva ihminen syötät pääsääntöisesti fretillesi? :)
Jos haluat ruokkia nappularuoilla kannatan ehdottomasti Totally ferrettiä, koska siinä on laskettu eri-ikäisille freteille sopiva määrä proteiinia ja muita aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510