vanhin tapaamasi neitsyt?

5+11

Tapasin hiljakkoin yhdessä pubissa naisen ja päädyttiin sitten mun kotiin loppuillasta.
No pitemmittä puheitta...mua panetti niin saatanasti ja nainenkin antoi ymmärtää että saumaa olis...
No sopivan tilaisuuden tullen menin sitten seisomaan naisen taakse, aloin suudella hänen kaulaa ja hieroin hänen rintojaan. Nainen kääntyi ja suudeltuamme jonkin aikaa hän riisuutui ja minä tietysti perässä. Sanaakaan vaihtamatta nainen meni sänkyyn selälleen ja levitti reitensä. No mitäs siinä, tein mitä miehen kuuluu tehdä.
No sitten kun aloin työntämään kaluani naisen sisään, ihmettelin kun ei oikein meinannut mahtua. Kyseessä kuitenkin oli about 30v nainen eikä mikään teini ja mun kalu ei oo isoimmasta päästä. Mitään ongelmia ei ole ollut muiden naisten kanssa.
No lopulta kuitenkin homma hoideltiin loppuun, nainen oli tosi passiivinen ja selvästi jännittynyt.
Siinä sitten juteltiin niitänäitä ja ohimennen kysyin hänen ikää. Nainen vastasi, että 32...kyselin siinä sitten kaikenlaista, mm sitä että harrastaako hän useinkin seksiä täysin vieraan miehen kanssa. Nainen mumisi mulle jotain että ei todellakaan ja etkö muka huomannut...
No jälkeenpäin mulle tuli fiilis että se nainen taisi olla neitsyt. Siis vit-tu 32v nainen, ihan hyvännäkönen muodokas nainen.
En kuitenkaan huomannut mitään verta tai mitään. Ainoa asia mitä ihmettelin oli tiukkuus ja naisen passiivisuus. Kolmekymppisen naisen kanssa kun päädytään yhdessä sänkyyn, niin yleensä naiset ei makaa vain selällään vaan miestä viedään kuin litran mittaa.
En ole vielä koskaan ennen nainut neitsyttä. Huomaako sitä?
No en tietenkkän voi olla varma veinkö hänen neitsyytensä, tiemme erkanivat.

Kuinka vanhoihin neitsyihin ootte miehet törmänneet?

18

3571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Minä olin kaveripiiristäni se viimeinen, joka menetti neitsyyden. Ikää 25 tulloin. Ihmettelen, että kun selvästi asia on jäänyt mieltäsi painamaan, niin miksi et silloin kysynyt tuolta naiselta suoraan, että oliko hän neitsyt!
      Ei neitsyyttä huomaa mistään ja baaripanoa tuskin yleinsä viedäänkään kuin litran mittaa. Eiköhän ne viemiset tapahdu realielämässä suhteen sisällä, jos on tapahtuakseen.

      • Minä

        Lisäys: ... Ja olen naispuolinen immeinen.


    • gvbgto2gk

      En oo ikinä harrastanut seksiä neitsyen kanssa, itse olin 34v eka kerralla, sen vanhemmista en oo kuullut ;)

    • oli tiukkuus

      Vanhimmat n. 27 ja 28 v. Työkaverini (pomo) ja sen nuorempi sisko.

      Huomaako sitä?
      —kumpikin kertoi hyvissä ajoin ennakolta. Nuoremmalla olisin takulla huomannu kun oli kalvo ehjänä.

      Vanhempi alkoi varsin pian dominoida ja lakkasi kiinnostamasta, nuoremmasta tuli pitkäaikainen vaki (iloinen antaja).

    • Halkai

      36v ja olihan reisu .. Ei sitten millään meinannut saada sisään, oli tiukkaa ja sattui neitoa liiankin kanssa. Mut rauhallisesti ja pitkällä lämmityksellä lopulta onnistui, verta tuli melko paljon .. Seuraavan iltana jo hieman helpommin ja vähitellen vaan paikat tottuivat melkoiseen meisseliini. Tämän hetken tilanteena, likipitäin joka ilta pitäisi saada, mutta sehän minulle sopii ..

    • arttu1231

      25 nykyinen vaimoni.

    • muuta en tiedä

      Netin kautta tapasin 43-vuotiaan naisen, jonka kanssa käytiin kahvilla.
      Juttelua jatkettiin vielä netissä ja kun kysyin että onko seksielämä ollut aktiivista,
      johon hän vastasi: "En mä ole vielä harrastanut seksiä."

      Kyseessä oli lievästi kehitysvammainen nainen.
      Neitsyt varmaan vieläkin.

      • ymmärtänet

        Ymmärtänet toki sivuuttaa siinä tapauksessa tuon koko aiheen.


      • kiiiimanen hiiri

        Loppuiko mielenkiinto tätä naista kohtaan vai veitkö asian niin pitkälle vain uteliaisuuttasi? Oletko ihsn varma, että hoidit asian loppuun asti asiallisesti? Sillä "kehareillakin" on tarve tuntea läheisyyttä ja hyväksyntää omana persoonana.


    • jännä tunne kyllä

      No..oma naikkonen oli 27v ja itse 28v kun tuli tuota kokeiltua ja tuli molemmat hoksattua, että eipä nuo kummankaan vehkeet olleet koskaan kokeneetkaan sitä toimintaa.

      Ainoa mikä hävettää edelleen on miehenä, että miksi pitää olla niin jumalattoman hankalaa saada...

    • retret

      Oulussa löytyy yksi 43 v neitsyt, mutta en tiedä oliko sama henkilö.

    • nainen.

      Itse olen kohta 21v neitsyt, en mistään erikoisemmasta syystä. Ei ole vaan tullut tilannetta ja kun on tullut, niin ei ole kiinnostanut kyseinen henkilö. Intoa kylläkin on ja yksin tulee paljonkin leikittyä. Olen tuntenut itseni hieman ahdistuneeksi asian takia, mutta tätä kun lukee niin kyllä helpottaa.. Onneksi en ole ainoa... ilmeisesti.

    • neitsykäinen

      olen 23, ei se mua haittaa vaikka oon neitsyt, ahdistaa seksi liikaakin,kun sitä tuputetaan joka paikassa:/ miehet juoksee karkuun,kun kertoo olevansa neitsyt, eli neitsyys on näköjään kuin joku sairasu, pitäisi olla menettänyt sen jo 13-14 vuotiaana:/ sairasta

      • seymour85

        No ota sitten yhteyttä minuun. En juokse karkuun, koska se on juuri se mitä etsinkin.


      • 18v

        Ne on ne vitun pleijerit jotka juoksee karkuun. Minua vain kiihottaa jos nainen on neitsyt


    • rtyh

      Ite oon 33v..ja neitsyt.

    • ajomies ei kiirehdi

      nuorna miehenä puhkoin impiä kuin ´suonteen muikkuja.
      oli vakio vuoroja pikavuoroa ynnä muuta
      aina kun raahasin tyttöä kotio tiesin jo oliko se neitsyt vai ei ja sen mukaan hoitelin hommat pitkän kaavan mukaan
      jotkut tosiaan vaan makasi sängyssä passiivisena jotkut taas nylkytti vastaankin
      paljaalla vetelin aluksi ja lopuksi laskin mällit kortongiin.
      joskus haisi vahva kusi kun tyttö oli maatalon kasvatti niin saunaa ei lämmitetty kuin kerrran viikossa
      kyl ne siin 14-20v väliin oli neitsyet

    • Anonyymi

      Olin töissä maaseudulla vanhassa perikunnan tilalla, sitä asui vanha nainen ja sen veli, veli oli joutunut sairaalaan ja olin apuna naiselle. Nainen oli kuivakka notkea nainen harmahtava tukka, joka päivä lämmitettiin sauna kiusasin eikö tule kaveriksi, oli jo keskiviikko, oli poikamiesten lauantai join kossua pihalla Tyyne tuli oli keviämpi vaatetus päällä nätti mekko ja istui viereen tarjosin sillekkin otti suoraan pullosta nauroi veli juo tätä minä vähemmän, istuttiin saunaa odotellessa huomasin vähän oli humalassa.
      Riisuin päällyhousut ja paidan kalu oli koholla kun haaveilin Tyynestä. Tyyne istui vielä viereen tiesin että näkee houkuttelin vielä mukaan, sanoin ei kylänväki näe.
      Istuin löylyssä ja menin jäähyttelemään sauna portaille Tyyne tuli nurkan takaa huudahdin tulethan sinä, minä toin vain juomaa ja katsoi paljaspäistä kalua sanoin ota sinäkin nousin vierestä näki kalun puolen metrin päästä kun pääsin sisälle seisoi jo kunnolla, kerkisin istumaan kunTyyne tuli oli pyyhe päällä sanoin täällä ollaan alasti.
      Tyyne katsoi ja sanoi en ole saanut miestä koskaan, kalu pamahti heti uudelleen, Tyyne katsoi sanoin koske sievästi kosketteli ja hymyili kivan tuntuinen, kosketin rintoja kivan pyöreät eikä lapsenteko ollut pilannut niitä.
      Istuttiin ja otettiin Tyynen tuomaa juomaa. Tyyne katsoi kiukaaseen ja sanoi kosketatko vähän sievästi, istuin vieressä hyväilin selkää ja toisella rintoja Tyyne nautti kun suutelin niitä säikähti ja painoi päätäni kuiskas miksi en enennen aivan ihanaa nännit kasvoi kivi kovaksi, sanoin tule syliin oli vähän hämmentynyt mutta tuli kun oli niin kevyt ja notkea.
      Istui sylissä ja piti kalulasta kiinni sanoin nojaa vähän taakse nyt rinnat oli hyvin esillä huokasi et usko kuinka hyvältä tuntuu koskin sievästi haaroihin , ei sieltä koskettelin vain ja imin tunsin kyllä pelaa oli ihan märkä Tyyne oli jo aika kiihottunut antoi koskea kunnolla laskin kalua ja vedin lähelle laitoin kalun alle Tyyne kuiskas ompa se kova pillunhuulet oli ympärillä hikiset vartalot liikkui helposti kalu kävi aukolla Tyyne jännittyi tunsin nyt se menee Tyyne oli jännittynyt mutta painoi syvälle halasi tuntuu ihanalta nauroi nyt pannaan kun veli ei ole paikalla. Tyyne sai ensimmäisen orgasmin kalun avulla ja oikeasti huusi kun sai jatkoin vielä vähän ja laukesin silloin melkein itki hyväilin hellästi kun istui siinä.
      Pestiin ja sisälle, Tyyne tuli hienon yöpuvun kanssa sanoi käytän vain yöllä kamarissa, Tyyne käveli vierestä kaappasin syliin kosketin nännejä Tyyne kuiskas sait minussa muutoksen tuntuu että haluan heti silloin nostin syliin kunnolla työnnyin sisään näykin pitsin läpi rintoja Tyyne kuiskas toisen kerran elämässä ja samana päivänä, kuiskasin onko liikaa? Liikkui nopeaa vähän aikaa sanoi ei ole pannaan joka päivä monesti, onneksi veli pääsee vasta ensi viikolla. Yöllä Tyyne antoi vielä halukkaana. Amupäivällä pyöri keittiössä normi hame päällä tulin taakse ja painoin tiskipöytää vasten ,antaako se emäntä vähän kokeilla ja puristelin pani vähän vastaan nostin helmaa, emäntä se ilman housuja vain pyllistelee työnnyin sievästi kuiskasin emäntä se on tiukka tuntui kuin hyvin öljytty käsikalussa pillun lihakset hyväili työnnin kokonaan ja pidin Tyyne vapisi pidin pohjassa kiljahti ja vapisi oikeasti laukesin syvällä Tyyne huokasi tuntuu ihanalta kun lasket kuumaa sisään.
      Tyyne piti sanansa antoi joka päivä ainakin kahdesti. Meni aikaa kun työt loppui soitti ja kysyi suoraan tavataanko, hotellissa rakasteltiin heti, jonkin ajan päästä katsoi kalua ja otti suuhun hymyili tätä veitikkaa en ole ennen maistanut, samalla kertaa pyysin jos saan maistaa, siitä Tyyne tykkäs kysyin saanko aina välillä lipittää pillua kun olet keittiössä kuiskas saat varmasti, annoin sillä kerralla kahdesti suuseksiä loppuun asti ja muuten kolmesti.
      Aamulla Tyyne sanoi en asu pitkään yksin, sanoin tiedän hyvän poikamiehen ja sain heidät yhteen ovat vieläkin.
      Tyyne kävi salaa minun luona ja kokeiltiin kaikea misten voi rakastella, sanoi on ihanaa olla miten haluaa olenkohan nyt kevytkenkäinen, sanoin olet kiimassa oleva rouva siitä alkoi taas kiihkeä rakastelu, Tyyne lähti aina tyytyväisenä, joskus kuiskas ukko saa taas valmista vaimoa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe