Helsingin paras taksinkuljettaja kautta aikojen on ollut mies nimeltä Ilpo Larha. Larhalla oli aina ajossa mukana revolveri-38, jolla hän paransi asiakkan maksukykyisyyttä, mikäli ongelmia ilmaantui. Googlaa : Ilpo Larha
Helsingin paras taksinkuljettaja
10
457
Vastaukset
- ...
Hän on tehnyt elämässään ainoastaan yhden hyvän työn: Ampumalla itsensä. Tuollainen hemmo ei ole esimerkiksi yhtään kellekkään!
Tunsin hänet melko hyvin, melkoinen asehullu...- Anonyymi
Minkä merkistä Taksi Auto Ilpo Larha ajoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä merkistä Taksi Auto Ilpo Larha ajoi?
Mersua tietenkin, tyhmä matu.
- Anonyymi
Törmäsin kerran Espan Kappelin tolpalla siihen, oli musta puolipitkä nahkarotsi, epäsiisti olemus, likaset silmälasit ja rasvaset hiukset. Ihan omituisia juttuja, jäi vähän sellainen tunne että tuo on ihan pihalla ja vaarallisen oloinen. Ja niinhän hän olikin...
- Anonyymi
Elkää Ilpoa moittiko. Kyl hänellä järkke oli ku olis vaa saanu juoksemaa…
- Anonyymi
Sinun idoli? Ihana.
- Anonyymi
Ehdottomasti Tane ja Kaide miespuolisista ja naisista Ritu. Kaide on myös loistava.
- AnonyymiUUSI
Rami on kyllä hyvä. Mielestämme Stadin paras taksari. Äsken saatiin taas nauttia Ramin kyydistä Jakiksesta Kondekaan.
- Anonyymi
Larha tottakai Taxi Helsingin premium+ kuski sähkömersulla ja päällä kegendaarinen TH:n musta nahkatakki.
- Anonyymi
Ja povarissa 38
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066