Hei,
olisiko kellään hyviä vinkkejä tai tuotesuosituksia rasvaisen päänahan hoitoon? Itse pesen hiukset joka aamu, mutta kyllähän tuo jatkuva peseminen ja kuivattaminen hiuksia rasittaa. Ja jos pesen hiukset illalla, niin alkaa ne tuntua rasvaisilta jo seuraavana päivänä :/ Onko kukaan saanut apua pesuvälin pidentämisestä, vähentääkö rasvoittumista? Itse siis pesen mahdollisimman hellävaraisilla tuotteilla ja hoitoainetta laitan vaan latvoihin, loppuhuuhtelu viileällä vedellä. Tosi ärsyttävä "vaiva"!
hiusten rasvoittuminen
10
225
Vastaukset
- dwqqdqdqdqd
Nimenomaan hoitoaine päänahkaan. Shampoolla peset kaiken oman talierityksen pois ja silloin päänahka jää kuivaksi ja rasvoittaa hiukset. Hoitoaine kaiken a ja o.
- Hoitoaine jää
hiukseen eikä päänahkaan kosteuttamaan.
- ap.
Ootko ihan tosissas? Joka paikassahan sanotaan että hoitoaine rasvoittaa. No en tiedä, en ole kokeillut.
- nainen täällä
Spironolactone auttaa. Ennen pesin joka toinen päivä, nyt joka viides.
- puhtaat hiukset
Ei auttanut spiro mulla millään tavalla, ei edes rasvoittumiseen. Pitääki kokeilla tuota hoitoainetta, mulla onkin yhtä hyvää kosteuttavaa luomuhoitista joka ei sisällä silikoniyhdisteitä. Jostain luin että talvella kun hiukset kuivaa ja kärsii kuivan pakkasilman vuoksi, niin samalla päänahkakin voi alkaa enemmän rasvoittua. Toisaalta mulla ne nyt rasvoittuu runsaasti oli kesä tai talvi...
- nainen täällä
Pese kampa samalla kuin hiuksesikin.
- :D---
No ei kait se kampa nyt niitä hiuksia rasvota :D Ja varsinkaan kun en sitä kampaa käytä kun vaan selvittämään hiukset heti suihkun jälkeen.
- nainen täällä
Kyllä rasvoittaa. Etkö sinä siis ikinä ole pessyt kampaasi? Mahtaa olla rasvainen. Levität sillä likaisella kammalla rasvaa puhtaisiin hiuksiin. Kampaajani neuvoi aikoinaan pesemään kamman aina kun hiuksetkin, ja hyvä neuvo oli.
- puhtaat hiukset
nainen täällä kirjoitti:
Kyllä rasvoittaa. Etkö sinä siis ikinä ole pessyt kampaasi? Mahtaa olla rasvainen. Levität sillä likaisella kammalla rasvaa puhtaisiin hiuksiin. Kampaajani neuvoi aikoinaan pesemään kamman aina kun hiuksetkin, ja hyvä neuvo oli.
Mutta missä vaiheessa sitä rasvaa joutuu siihen kampaan jos en kampaa sillä kuin puhtaita hiuksia? Ja toki aina silloin tällöin pesen sen. Eikä sillä kyllä oikeasti ole mitään tekemistä hiuspohjan rasvoittumisen kanssa.
Olinkin ihan unohtanut nuo co-pesut eli pelkällä hoitoaineella pesemisen. Pesin nyt aamulla sillä xz sarjan rauhoittavalla hoitiksella ja ihanan pehmeät hiukse tuli :) Ei kylläkään yhtä puhtaan tuntuiset kuin shampoopesun jälkeen, mutta katsotaan mitä päänahka tykkää jos alan vaikka joka toinen päivä pestä pelkällä hoitoaineella.
- vnm,.-,mn
Mulla oli vastaava ongelma aikoinani. Nisimin shampoolla hiusten rasvaisuus loppui. Kesti kylläkin jonkun aikaa että tulokset näkyivät kunnola. Nykyään en enää ainetta käytä vaan käytän revivogenia kun on parempi shampoo muutenkin. Vaikka luultavasti nisimin tuotteet ovat huijausta hiusten lähdön osalta niin täytyy sanoa että yksi vaiva oli vähemmän kun jaksoi käyttää sitä shampoona.. suosittelisin siis ehkä ensisijaisesti revivogenia mutta nisim kannattaa pitää mielessä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862