Arvostele kalu

re69

38

1212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillusiimat märkänä

Oijj kun upea pillunuijja. Huhhuh. Oleellisinta toki millaisessa kantotelineessä tuo on? Upea terska ja muoto. Sopiva koko.
      Ilmeisimmin keskikokoa 14cm? Paksuus 5cm?

• Tyttö vaan

• re69

• eaefa

Ei oo varmaan paksuus 5, mul on 4,8 ja on tota paksumpi

• ull1

Hui kun karun mallinen kalu. Saa kyllä tämän rouvan asteikossa 9

• mulla on 20 cm

Lyhyenläntä, ei kauhean kaunis. Mutta kai tuollakin toimeen tulee.

• ohut loiro

surkea nuppi

• ewtewtewtwr

Oliskohan 14 cm ja karvan alta 13 cm ympärys? Aikalailla keskikokoinen kalu. Omistaja pitänee sitä jopa isona, koska kuvia siitä tänne postailee?

• re69

Tämä on kyllä eka kuva kalustani täällä. Varmaan samanlaisia kaluja on paljon, mutta minä laitan ekan kerran omani tänne näytille.

• re69

Juu, en ole tuota huomannut, mutta taitaa olla lähes yhtä ruma kuin minun kulli? :DD

• Sinähän oletkin huumormiehii:) Ei tuota oikeasti säikähdä:D

• aisantietäjä

Olen aikuinen yli nelikymppinen nainen ja erilaisia kalukokemuksia on jo kertynyt paljon. Joten voin rehellisesti todeta että kuvan mallinen kalu on mahtava peli naimiseen. Terska joka on vartta leveämpi stimuloi klitorista ihanasti kun sillä tekee terskan mittaista liikettä ja paksu suonikas varsi tekee gutaa tiukassa pillussa. Pituus taitaa tuolla kalulla olla joku reilu 16 senttiä. Saisi olla joku 18 niin olis unelma. Mutta toisaalta tuon kiihoittavan ruma ulkonäkö antaa hiukan puuttuvia senttejä anteeksi.

• Komee ja iso on meisseli

Komee suoninuijja, oikeen vituntyydytin anatomisesti.
        Mittaa joku 15cm, himpun alle?

En vaan ymmärrä miten tuo vaginayhdyssässä klittaa hieroo tuo tero?

Onko tuo asuksen mulukku? Tuntomerkit täsmää, mutta ei tuo 17cm ole?

• aisantietäjä
        Komee ja iso on meisseli kirjoitti:

Komee suoninuijja, oikeen vituntyydytin anatomisesti.
        Mittaa joku 15cm, himpun alle?

En vaan ymmärrä miten tuo vaginayhdyssässä klittaa hieroo tuo tero?

Onko tuo asuksen mulukku? Tuntomerkit täsmää, mutta ei tuo 17cm ole?

No kun tuo terskan reuna korkeammalla kuin varsi, niin tietyissä asennoissa se ikään kuin hankaa klittaa edestakaisin liikkeessä. Minusta tuo kyllä näyttää 16senttiseltä ainakin. Kuka on asus joku mulkun jakaja täältä? No ruman komea kalu hänellä, ihan punastuu....

• Komee ja iso on meisseli
        aisantietäjä kirjoitti:

No kun tuo terskan reuna korkeammalla kuin varsi, niin tietyissä asennoissa se ikään kuin hankaa klittaa edestakaisin liikkeessä. Minusta tuo kyllä näyttää 16senttiseltä ainakin. Kuka on asus joku mulkun jakaja täältä? No ruman komea kalu hänellä, ihan punastuu....

Siis klittahan on kyllä siinä pillun reumalla n. sentin virtsaputkeen päin- ei vaginassa. On puhuttu/ tutkittu, että klitta lähtisi q-pisteestä ja olisi siis samaa hyvää hermopäätettä, että sikäli tuo varmaan hieroo q-pistettä eli köitan -voisiko sanoa juurta. Jos tuollaisessa 15cm milssa on terskan kynnys 10cm kihdalla, nii sehän hieroo q-pistettä eli klitoriksen juurta vaginassa kun pistelee koko mitan työntöjä.

Täsdäkin tulemme siihen totuuteen, että 20cm on liian pitkä vaikka mahtuisikin johonkin porakaivoon kokonaan.
        20cm meisselillä tulee varmaan lonkat kipeäksi naidessa?

• asuksen peppukaveri
        Komee ja iso on meisseli kirjoitti:

Siis klittahan on kyllä siinä pillun reumalla n. sentin virtsaputkeen päin- ei vaginassa. On puhuttu/ tutkittu, että klitta lähtisi q-pisteestä ja olisi siis samaa hyvää hermopäätettä, että sikäli tuo varmaan hieroo q-pistettä eli köitan -voisiko sanoa juurta. Jos tuollaisessa 15cm milssa on terskan kynnys 10cm kihdalla, nii sehän hieroo q-pistettä eli klitoriksen juurta vaginassa kun pistelee koko mitan työntöjä.

Täsdäkin tulemme siihen totuuteen, että 20cm on liian pitkä vaikka mahtuisikin johonkin porakaivoon kokonaan.
        20cm meisselillä tulee varmaan lonkat kipeäksi naidessa?

Järkipuhetta!

• jarpix

Joo,kaluni on 18cm...ja tuntuu olevan sopiva naiselle..:) missäspäin suomea nelikymppinen nainen kokemuksia keräilee...;)
        t. 193/95 mies oulusta.

• nainen naapurista

MUKA 15-17CM! hah! persemitattu. korkeintaan 12cm mulku

• porvari100999

Laita oma keskustelu kalullesi hintti

• icegirl2

Voi kumpa tuollaita joskus saisi.

• Iceboy2

Niin. Minäkin olen homo.

• _kyrpäjooseppi_

Nysä!!!!!!!!!!!

• seksi neuvos

Tuossahan onkin sellainen malli esimerkki suomi pojan kikkelistä.
      Tuon kun mittaat kunnolla, saadaan virallinen keskimitta.

Meneekö tuo siihen wc paperi hylsyyn.

• kandelin21

nysä..tuskin tuntuu edes

• Meidän valokuvapoju

Siinähän esittelet kyrpääsi PELLE !!!
      HAH HAH HAH, samallahan voit julkaista nimitietosi että teinitytöt pääsevät ihan livenä tutkimaan, vai julkaistaanko nimitietosi heti tässä.
      Eikö sun Nokia E7 SAA PAREMPIA KUVIA...HAH HAH HAH

ps. eiköhän nyt lopu tämänkin taviaivon kyrvän esittely julkisesti...oikea valokuvapoju.

• Asus ihan ite

Siinä se on 13.5cm pitkä ja 12cm paksu suomikulli. Tuon voi jokainen mitata sitten haluamallaan tavalla, mutta yleensä mitataan navan ja mulkunjuurien puolivälistä asti vääntäen 135 asteen kulmaan. Muoto vaan on "jalostunut". Ei ole sellainen perinteinen suomalsinen ajokoira-mulkku, joka kapenee kärkeen.

• Asus ohut kynämuna
        Asus ihan ite kirjoitti:

Siinä se on 13.5cm pitkä ja 12cm paksu suomikulli. Tuon voi jokainen mitata sitten haluamallaan tavalla, mutta yleensä mitataan navan ja mulkunjuurien puolivälistä asti vääntäen 135 asteen kulmaan. Muoto vaan on "jalostunut". Ei ole sellainen perinteinen suomalsinen ajokoira-mulkku, joka kapenee kärkeen.

Eli se on siis paksumpi kuin sinulla kun on 12cm, sullahan on 11,5cm, sen olet monesti sanonut ja sen mitan minä uskon!!

• Hyppää kiikkuun!
        Asus ohut kynämuna kirjoitti:

Eli se on siis paksumpi kuin sinulla kun on 12cm, sullahan on 11,5cm, sen olet monesti sanonut ja sen mitan minä uskon!!

Se on sinun uskomisille ihan vitun sama..

• nbc1

tuo ei edes oo 13,5 cm pitkä....vaaan pari senttiä lyhempi

• masterdikki

on ruma

• re69

Mikä tälläinen kaveri on joka ei viitsi laittaa omaa keskustelua kalustaan, vaan linkittää toisten kalukuviin oman lerssinsä....

• lasse

Ronskin näköinen kalu, sanon minä.

• lasse

Siis tuosta keskustelun aloittajan kalusta tämä kommentti

• Komia muoto

Paljo valehtelet kooksi?

• ohnekullia

On niillä pojilla huolet! Onneks oon nainen, ei tarte mittailla ja aina kelpaa.

• voi voi, facepalm

Tekstisi ainakin todistaa tyhmyytesi vai olitko omasta mielestäsi nokkelakin?

• tjdtjtj

Hyvä kalu, ei kauheen iso, mut sellanen keskiverto 13-14cm, luulen. Sopis melkein mun nyrkin sisään, mut en kyl ottas, kun vaan naiset kiinnostaa ;)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3660
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      162
      2741
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2082
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1749
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      45
      1552
    6. 118
      1485
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1397
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      237
      1308
    9. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      9
      1268
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1254
    Aihe