Miten yllättää mies sängyssä? KERTOKAA MIKÄ TUNTUU PARHAALTA!

MAUMIUU

Nään miesystävääni viikonloppuna ja emme ole nähneet kahteen viikkoon ollenkaan. Haluisin antaa hänelle kunnon kyydit sängyssä ja kaipaisinkin vinkkejä mitä mun kannattaisi tehdä ja miten ;P Kiitos!!

8

5270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dementia???

parissa viikossako unohdit entiset temput

• fgfgfgf

Miksi vaan sängyssä? Kaada ensimmäisenä eteisen lattialle, ja ota siinä.Voithan pyytää viattomasti suihkuun, varata liukkarin valmiiksi, ja antaa kakkosta. Vaikea ottaa kantaa asiaan, kun en tiedä mistä tykkäätte. Se mikä tuntuu parhaalle on jokaisen henk. koht. juttu, ei kaikki toimi kaikilla.

• alise3

Mies tykkää yleensä olla dominoiva. Joten alistu hänelle ;) Tykkään itse kun mieheni käsittelee minua rajusti ja anon häntä panemaan minua mahdollisimman kovaa. Myös annan hänen naida minua suuhun joka tuntuu kiihottavalta.

• tytsyttt

Vaikka suoraan sanoien anaaliseksi tuntuu erittäin inhottavalta minusta ja pahalta niin anna mieheni silti panna minua peppuun koska on kiihottavaa kun hän nauttii siitä vaikka en itse pidä ollenkaan. voihan sitä kerran kokeille kestää loppuun asti miltä anaaliseksi tuntuu. muistakaa käyttää paljon sylkea yms liukastetta!

• Nautitaan toisistaa

Aivan järjetöntä, tehdä mistä ei nauti, tarkoitushan on että molemmat nauttii. Meillä on kyllä kiimaisia peppupäiviäkin, jolloin molemmat saa sinnekkin.

• Onnekas mies...
        Nautitaan toisistaa kirjoitti:

Aivan järjetöntä, tehdä mistä ei nauti, tarkoitushan on että molemmat nauttii. Meillä on kyllä kiimaisia peppupäiviäkin, jolloin molemmat saa sinnekkin.

Hmm... olettekos tekin kokeileva ja leikkivä pariskunta, joka on todennut, että ns. roolienvaihto tekee gutaa aina välistä... että mies antautuu Naisensa pantavaksi, saa passelin kokoista strappia peppuunsa...? =O)

• haluaisin tätä

yllätät hänet kesken
      seksin vetäytymällä pois
      alkaen ottaa suihin ja samalla
      työtäen rasvatun sormen
      hitaasti miehen peppuun.
      Saat miehen laukeamaan kuin
      suihkulähde...

• Armas Isokyrpänen

Tää yllätää: Kun ootte päässeet sänkyyn asti, ilmoitat, että nyt luuseri kokoot kamas, että sä oot löytäny oikeen miehen, varsinaisen panokoneen, nimeltä Armas Isokyrpänen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      319
      3752
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1713
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1684
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      110
      1430
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1225
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1176
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1133
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      974
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      74
      904
    Aihe