Elikkäs mulla on tullu mieleen muutama kysymys, joihin toivon vastauksia:)
Eli miks välillä pimeässä(salama on päällä) niin ei tuu sitä apuvaloo?
Mikä ois hyvä seuraava putki? (mulla on perus putki ja 55-200mm)
Oon miettiny 50mm, mutta te joilla se on, niin onko siitä paljoa vaivaa kun ei voi zoomata? Ja riittääkö valovoimaisuus ilman salamaa?
Mikä vastavalosuoja tuohon 55-200mm pitäs ostaa?
Mulla on polarisaatiosuodatin. Jos otan kuvaa näytöltä, pitäisikö huomata, milloin esim. vedestä lähtee se heijastus vai pitääkö vaan arvailla?
Toimiiko sama peilin kautta?
Ja viimeine, onko UV-suojasta mitään haittaa vaikka sitä pitäis koko ajan?
Canon 600d kysymyksiä
2
129
Vastaukset
- slgmkzag
Canoissa ei ole apuvaloa, vaan salama itse toimii apuvalona räpsyttäen itseään tarkennettaessa.
1,4-1,8 valovoimaisella pärjää paljon pidemmälle ilman salamaa, kuin 5,6 valovoimaisilla zoomeilla. zoomin puutteesta ei ole haittaa, kuin maisemissa.
Suuresta aukosta seuraa vain pieni terävyysalue. Joskus etu, joskus haitta.
Kauppias kyllä tietää, mikä vastavalosuoja sopii.
Käytä etsintä polarisaattorin kanssa. Näkee tehon varmemmin.
Ei muuta haittaa, kuin heijastaa enemmän vastavalossa. Näkyy kyllä etsimessä. - 600canonisti
Kiitti vastauksesta:)
Mutta jos otan peilin kautta kuva, ja salama päällä, nii huomaako sitä silloin sen polarisaattorin kaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275343
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1561735
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221112viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.207997En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69992- 37849