Jatilan talli? :)

Emppuu14

Olisin menossa tuonne leirille ja haluisin tietää että mimmonen paikka ja mitkä hepat on kivoja? :) Meen vuokraleirille ja siis jos ootte tulossa ni laitattehan kommenttii kuka ootte ni voitais tutustuu ennen leirii!? :D

9

2589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Ihana ja asiallinen paikka. Leirinä parempi kuin vakina :)

• julpuu

Heippa, en ole tulossa leirille, mutta muuten osaan kertoa paikasta, tosin osa tiedoistani/kokemuksistani sijoittuu vuoden pari taakse, joten eivät ole enää niin ajankohtaisia.

Paikkana mahtava, siis siellähän on tosi hyvät majoitustilat, tilava talli, iso maneesi, kivat maastot jne. Ja lisäksi on saunaa, paljua, trampoliinia ja kaikkea :)

Itse oon tykännyt hepoista, tosin nää suokit (vire, turre, milli) ei ole mun mieleen, ei niissä mitään vikaa ole, mutta suokit ei oo koskaan kolahtanu mulle. Omat lempparit ovat tallilta ikäväkyllä poistuneet (Jassu, Duett, Forban).. :(
      En tiedä sun heppatottumuksista, hevoset vai ponit? laiska vai reipas? Mut tässä olis heppoja mistä tykkään, tai en oo menny, mutta tiedän millasia ne on ja haluisin mennä:

Zirkon: sopivan reipas ja herkkä, osaa koulukiemurat sekä hyppää hyvin, mun suosikki. Arabi, mut ei erityisen säikky tai mitenkään kuuma.
      Roope: todella osaava ja kaikinpuolinen mukava ja kiltti hevonen, rauhallinen
      Dalana: semmonen perusreipas mukava ponski, esteillä etenkin aika reipas, välillä vähän tamma
      Caddy: reipas ja herkkä, toisinaan suht säikky vissiin ,mutta kuulemma miellyttävä ratsastaa
      Sakke: reipas arabi, saattaa kuumua vähän, mutta kuulemani mukaan todella mukava
      Charly: semmoi perusponi, saattaa välillä vähän laiskotella, mut toisaalt taas esteillä olla reippaampi
      Kasia: kiltti ja reipas pikkutamma

• --.--

SAKKE EI OO ARABI -.-

• minä vaan

Moi! Oon menos varmaan vuokra leirille jatilaan. Niin mua kiinostais sellane juttu et minkälaisia poneja siel on sillee mulle sopivia ku oon sellainen 145 ja painan 30 kg tykkään hypåtä ja hieman haastavista poneista ratsastaa se poni sais olla enintää 135cm ja kiltti tallissa ja vielä se et oon ratsastanut 3 vuotta

• Jovku

Sakke on Malopolski, eli Puolan Angloarabi.

• kkl2

Paremmankin paikan löydät :D leirit ok, muuten meno päätöntä

• mukava ihminen

olisin tulossa 4 leirille 2015 eli esteleirille laita nimes jos oisit kans tulos

• janette12v

mä oon tulossa 2015leirille

• anojee

jos ootte menossa nyt kesällä 2015 leirille jatilaan, menkää tekee vaikka oma ryhmä tonne jatilan foorumille? :D siel voitte hyvin tutustuu toisiinne ja sielt löytyy kaikkee muutakin kivaa :)
      tossa linkki: http://www.jatilantalli.fi/forum/index.php

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe