Jatilan talli? :)

Emppuu14

Olisin menossa tuonne leirille ja haluisin tietää että mimmonen paikka ja mitkä hepat on kivoja? :) Meen vuokraleirille ja siis jos ootte tulossa ni laitattehan kommenttii kuka ootte ni voitais tutustuu ennen leirii!? :D

9

2381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

      Ihana ja asiallinen paikka. Leirinä parempi kuin vakina :)

    • julpuu

      Heippa, en ole tulossa leirille, mutta muuten osaan kertoa paikasta, tosin osa tiedoistani/kokemuksistani sijoittuu vuoden pari taakse, joten eivät ole enää niin ajankohtaisia.

      Paikkana mahtava, siis siellähän on tosi hyvät majoitustilat, tilava talli, iso maneesi, kivat maastot jne. Ja lisäksi on saunaa, paljua, trampoliinia ja kaikkea :)

      Itse oon tykännyt hepoista, tosin nää suokit (vire, turre, milli) ei ole mun mieleen, ei niissä mitään vikaa ole, mutta suokit ei oo koskaan kolahtanu mulle. Omat lempparit ovat tallilta ikäväkyllä poistuneet (Jassu, Duett, Forban).. :(
      En tiedä sun heppatottumuksista, hevoset vai ponit? laiska vai reipas? Mut tässä olis heppoja mistä tykkään, tai en oo menny, mutta tiedän millasia ne on ja haluisin mennä:

      Zirkon: sopivan reipas ja herkkä, osaa koulukiemurat sekä hyppää hyvin, mun suosikki. Arabi, mut ei erityisen säikky tai mitenkään kuuma.
      Roope: todella osaava ja kaikinpuolinen mukava ja kiltti hevonen, rauhallinen
      Dalana: semmonen perusreipas mukava ponski, esteillä etenkin aika reipas, välillä vähän tamma
      Caddy: reipas ja herkkä, toisinaan suht säikky vissiin ,mutta kuulemma miellyttävä ratsastaa
      Sakke: reipas arabi, saattaa kuumua vähän, mutta kuulemani mukaan todella mukava
      Charly: semmoi perusponi, saattaa välillä vähän laiskotella, mut toisaalt taas esteillä olla reippaampi
      Kasia: kiltti ja reipas pikkutamma

    • --.--

      SAKKE EI OO ARABI -.-

      • minä vaan

        Moi! Oon menos varmaan vuokra leirille jatilaan. Niin mua kiinostais sellane juttu et minkälaisia poneja siel on sillee mulle sopivia ku oon sellainen 145 ja painan 30 kg tykkään hypåtä ja hieman haastavista poneista ratsastaa se poni sais olla enintää 135cm ja kiltti tallissa ja vielä se et oon ratsastanut 3 vuotta


      • Jovku

        Sakke on Malopolski, eli Puolan Angloarabi.


    • kkl2

      Paremmankin paikan löydät :D leirit ok, muuten meno päätöntä

    • mukava ihminen

      olisin tulossa 4 leirille 2015 eli esteleirille laita nimes jos oisit kans tulos

      • janette12v

        mä oon tulossa 2015leirille


    • anojee

      jos ootte menossa nyt kesällä 2015 leirille jatilaan, menkää tekee vaikka oma ryhmä tonne jatilan foorumille? :D siel voitte hyvin tutustuu toisiinne ja sielt löytyy kaikkee muutakin kivaa :)
      tossa linkki: http://www.jatilantalli.fi/forum/index.php

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe