Mäntyharjun terveyskeskus

Että tällaista

Nyt eletään 2000 lukua ja vuotta 2013.Mielestäni,ja muidenkin mielestä toiminta ei ole enää tätä päivää.Liitoksia vastaan olen kyllä ollut, mutta tuntuu että suurta vahinkoa ei tulisi vaikka lappu ovelle : suljettu. Menkää pois tai tulkaa joskus uudestaan.Ei meillä onnistu - menkää vaikka yksityiselle.Lomilla. Ja vielä ihmetellään, ettei lääkäriä saa paikkakunnalle edes rahalla.Huh Huh.

24

1951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt Mikkelissä

Teillä siellä muutamia hyviä fysikaalisia ja vielä yksityinen lääkärin vastaanotto.Pienessä kunnassa kaikki nämä jossa ei paljoa edes asukkaita.Turhaa valitusta, joten yrittäkää selviytyä siellä lintukodossanne.

• mänt

Turha on valittaa.
      Meillä on paljon paremmin asiat kun monella muilla paikkakunnilla.

• eräs SAIRAS

en ole saanut missään muualla terveyskeskuksessa niin töykeää palvelua kuin mäntyharjussa

• Katse peiliin

Se on kuule silleen etttä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan

• hdhd1

......sama täällä,hoitsut on luukulla jo lääkäreitä,turha on aikaa
        tilata lääkärille,kyllä hoitdut tietää
        mikä sua vaivaa.
        Ihan 'sieltä'ja syvältä.

• Onko näin?

Onko aivan totta tuo, että ns pärstäkerroin on ratkaisevaa terveyskeskuksessa?

• Kunnan_asukki

Ei vikaa ole kuin surkeassa töihinotossa. Mäntyharjuhan olisi mukava paikka asustella.

• Järkyttynyt

Joopa joo.
      Kylläpä on palvelu suhteellisen lyhyessä ajassa muuttunut.
      Ennen kun meni kysymään lääkärille ajanvarausta, niin pääsi jopa samana iltana parin tunnin päästä.
      Olipa sitten syy / sairaus melkeinpä mikä tahansa.
      Nyttemmin tilanne on se, että ehkäpä kuukauden- / kahden päästä aikaisintaan saattaisi mahdollisesti olla pieni mahdollisuus päästä lääkärin vastaan otolle.
      Eikä paljon kysellä, että oletko juuri kuolemassa vaiko mikä muu mahdollinen syy olisi kyseessä.
      Tämähän käytännössä tarkoittaa sitä, että ihmiset on jätetty täysin ilman lääkärin palveluita, etenkin akuuteisssa tilanteissa, joissa vain välintön apu on ainoa apu.
      Ei kaikilla vähävaraislla eläkeläisillä ym:lla ole varaa paljon matkustella, eikä käydä yksityis lääkäreillä.

• Kommentaattori5

Alkaa vähän haiskahtaa, siltä että pitäisiköhän Kataisen paikalle saada Soinin tasionen henkilö. Vaikkapa Soini itse?

• kiesussentään

ootteko nää ajatellu että myös tää ainanen valitus saattas ajaa potentiaalisia lääkäreitä muualle kun meille mäntyharjuun? kuka oikeesti haluaa töihin paikkaan mistä ihmiset vaan valittaa. kattokaa valittajat peiliin taikka rekrytkää se lääkäri pieneen mukavaan pitäjään jossa varmasti hoidettavia riittää.

• Kaikki kunnia työnte

Eipä todellakaan ole tk:n työntekijöiden vika, jos ei niitä lääkäreitä ole!
      Kyllähän jokaisella on huonoja päiviä, saatikka jos jatkuvasti, ilman omaa syytä joudut tarjoamaan ,ei oota, ja saat vaan haukkumiset päälle!
      Miettikääpä miten oma pinna kestäisi tätä päivästä toiseen!
      Sittenkö narinat loppuu, kun torinlaidalla seisoo Kataisen terveyskeskusbussi !

• jorma veikko

Tosi utsia porukkaa.
      Tietävät koko kylän asiat.
      Ei kiirettä.

• Kailottajat

Sitäkään en ymmärrä että kuvitellaan olevansa lääkäreitä.. eikä potilaiden asioita - nimiä ja sairauksia - pitäisi kailotella siinä kovalla äänellä että varmasti kaikki kuulevat. Muutama erittäin töykeäkäytöksinen nainen.. miten ovat saaneet pitää työpaikkansa! Jos on noin hankalaa olla töissä, pitäisi miettiä alan vaihtoa.

• nyt riitti
        Kailottajat kirjoitti:

Sitäkään en ymmärrä että kuvitellaan olevansa lääkäreitä.. eikä potilaiden asioita - nimiä ja sairauksia - pitäisi kailotella siinä kovalla äänellä että varmasti kaikki kuulevat. Muutama erittäin töykeäkäytöksinen nainen.. miten ovat saaneet pitää työpaikkansa! Jos on noin hankalaa olla töissä, pitäisi miettiä alan vaihtoa.

Kyllä! Nämä kaksi kyseistä akkaa luukun takana tekevät ne diagnoosit asiakkaan kohalla aivan itse! Tarvitseeko lääkäriä vai ei. Muistan omaltakin kohdalta kun soitin aikaa lääkärille niin tämä nainen tokaisi puhelimeen että sellaista ihottumaa ei ole olemassakaan mikä päivystävää lääkäriä tarvisi! Voi jumankekka! Sehän sen tietää siellä kopissa istuessaan tarviiko vai ei. Eiköhän heidän tehtävä ole järjestää asiakkaille niitä aikoja ja olla puuttumatta muuhun! Kehotan valittamaan käytöksestä eteenpäin heidän kohalla jos syytä on, niin sitä tehää muuallakin laitoksissa. Itse en tuohon arvauskeskuksee mene enää, vaan ennemmin yksityiselle. Makso mitä makso, mutta ainakin hoitoa saa ja ystävällistä palvelua!

• se siitä

Hyvät sisaret ja muu henkilökunta.

Älkää välittäkö näistä kirjoituksista.

Tämä tauti mikä kohdistuu teihin on ehkä parantumaton.

Hyvää kesää teille.

• punamulta1

Kokoomuksen ansiota

• Asiakas 000

Miksi te valitatte ja itkette täällä, kunette saa lääkäriaikoja, tai haukutte vastaanottovirkailijat,eihän se ole niiden vika, ettei aikoja vaan ole, kun ei ole lääkäreitä!
      Oisko ne valitukset aihellista osoittaa oikeille ihmisille, niille joille ne kuuluu, eli tämän lintukodon asioista päättäville, ottaisko kukaan siellä vastuuta näistä asioista! Tuskin, mutta väärää puuta haukutte, kun tk:n työntekijöitä parjaatte, onhan tietysti aina, ja jokapaikassa jokunen työntekijä, joka saattaa olla väsynyt työhönsä, varsinkin jos ei voi hoitaa sitä niinkuin se kuuluisi, itsestään riippumattomista syistä.
      Kauankohan valittajat itse jaksaisi hymyillä luukulla, jos joka päivä tulee paskaa niskaan!

• ne ne Savolaiset

Oli kyllä karmeeta olla utsin "paikkakuntalaisen"

ns. 30 -nuoren

ei älynnyt lähteä pois/

nukkuvan äitini luota.

Viimeinen hetki miltei kahdestaan.

• yksityistä hoitoa?

Tulevaisuudessa, mitä mahtavat olla terveyspalvelut?
      Siinäpä kysymys.

Terveyskeskus painaa töitä resurssiensa mukaan ja haukkuminen ei paranna asiaa, eikä tuo yhtään lääkäriä lisää töihin. Hekin ovat ihmisiä ja tuollainen mollaaminen menee kertakaikkiaan väärään osoitteeseen. Itse tekisi mieli ostaa joskus vaikka kukkakimppu ilahduttamaan päivää kiireen ja aliarvostuksen keskelle...

• !!!!!!

Toteutappas se kukkien vienti. Veisit samalla hammashoitolaankin, kiire sielläkin , mutta se ei näy asiakkaalle. Palvelu toimii.

• Asenne ratkaisee
        !!!!!! kirjoitti:

Toteutappas se kukkien vienti. Veisit samalla hammashoitolaankin, kiire sielläkin , mutta se ei näy asiakkaalle. Palvelu toimii.

Hammashoitolassa on aivan ihana ja tehokas palvelu! Päivystysaikoja löytyy eikä ikinä vastaanottotiskillä tiuskita. Aina ollaan ystävällisiä, vaikka varmasti on kiire heilläkin.

• kalle2

Koppavat ja mitään ymmärtämättömät hoitajat, todennäköisesti vailla oikeaa koulutusta tekee diagnooseja. Ei et sinä nyt pääse lääkäriin. Kyllä se kuumekin kuule laskee kun oottelet pari viikkoa....

• Vielä terve

Pahin pelkoni on sairastua vakavasti ja joutua työterveyden "hoidettavaksi". Voisi käydä huonosti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe