Rikolliset kuriin

Naiset rauhaan

RIKOLLISET MIEHET KURIIN!
Eräänä paivänä oli harmaata ja sateista. Oli keskipäivä. Lähdin tapani mukaan lenkille, vaikka sateli. Lenkkireitillä ei muita paljon näkynyt. Yksi lenkkeilijä, joka oli mies. Aloin hieman pelätä, koska ei muita kulkijoita ollut. Turvakseni kaivoin puhelimen taskusta, olin puhumassa muka puhelimeen, ja huomasin, että mies katosi. En tiedä oliko hänellä aikeita, mutta ihan tuntui siltä.
Tälläisia rikoksia sattuu päivällä ja iltaisin. Paljon kehotetaan ihmisiä liikkumaan ja kävely on yksi niistä hyvistä lajeista. Eikö mitään systeemiä voisi keksiä lenkkipoluille esim, poliisikameraa yms., jotta saataisiin tälläiset rikolliset kuriin ja olisi kaikilla turvallista liikkua! Onko muilla ollut tälllaisia asioita mielessä? Ottakaa naiset kantaa!
Naiset rauhaan, Pori

Tuo oli todellinen kirjoitus jossain Porin seudun lehdessä. Tuli vain mieleen näiden Lentokentän sotkujen kanssa

14

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

      otahan lääkkeesi ja pysy sisällä.

    • anna mun kaikki...

      Niin mikähän oli rikos. Sekö että mies oli lenkillä? Aika sairas kirjoitus todellakin ja kirjoittaja on irti todellisuudentajunnasta... No sairauksia on joka lähtöön.

      • eipä kestä

        hyvin sanottu. Yhtä irti todellisuudentajunnasta kuin Lentokentän rikossyyttäjät!


    • laguuna-lähiö

      Laguuna-lähiössä asustelee kyllä aika erikoista........

    • Mitä , häh

      Rikolliset naiset !
      Mitäs tuo touhu kun 38 kertaa sotkee paskalla kymmenen vuotta sitten kuolleen hautakiven ?
      Oli jossain eteläsuomessa.

    • lopu pro

      Miksi meillä on proliike? Toivottavasti loppuu pian.

      • xyxyxz

        Kaikella on aikansa. Ja tarpeeseen tulevat.


    • Rikolliset naiset!

      Nuori nainen puri kahta vartijaa ja pelotteli HIV-tartunnalla
      Keskiviikko 30.1.2013 klo 00.36
      Vuonna 1991 syntynyt helsinkiläisnainen sai vankeustuomion useista rikoksista.

      Nainen houkutteli marraskuussa 2010 ravintolan edustalla tapaamansa tuntemattoman miehen lähtemään mukaansa. Kotinsa sijasta nainen veikin miehen puistoon. Paikalle saapui kaksi miestä, joista toisella oli ollut teräase ja toisella käsiasetta muistuttava esine. Miehet uhkasivat uhria väkivallalla ja veivät hänen omaisuutensa. Nainen oli poistunut paikalta ryöstäjien kanssa.

      Talvella 2011 nainen rikkoi auton ikkunan ja varasti tuntemattomaksi jääneen henkilön kanssa sieltä omaisuutta.

      Syyskuussa 2011 nainen yritti varastaa vaatteita Gina Tricot -vaateliikkeestä. Nainen oli mennyt sovituskoppiin ja polttanut siellä vaatteista irti hälyttymiä. Nainen pani hanttiin paikalle hälytetylle vartijalle ja puri tätä kyynärvarteen. Nainen oli sanonut vartijalle, että hän kantaa HIV-virusta. Myöhemmin selvisi, että nainen sairastaa tarttuvaa C-hepatiittia.

      Nainen jäi kiinni myymälävarkaudesta myös helmikuussa 2012. Hän oli ottanut vaateliikkeestä neuleen, repinyt siitä hälyttimen irti ja piilottanut paidan kaulahuivinsa alle. Liikkeen myyjä ja vartija tavoittivat naisen toisesta kaupasta. Nainen yritti juosta karkuun, mutta vartija sai hänet kiinni. Nainen yritti rimpuilla irti vartijan otteesta ja puri vartijaa hanskan lävitse, niin että iho kädestä meni rikki. Lisäksi nainen uhkasi pistää vartijaa neulalla ja kysyi, halusiko tämä HIV:n. Myöhemmin selvisi, ettei naisella ollut neulaa hallussaan.

      Nainen oli yrittänyt myös hankkia apteekista lääkkeitä väärennetyllä reseptillä.

      • Paska tilanne. Kerran Köpiksessä, tais olla -87, tuli yöllä vastaan narkkarinohut heppu ja vaati pruutan kanssa rahapussia,sanoi siinä olevan adidastautia, ei kannattanut hanata vastaan, vaan laiton lompsan nypyläkiville.
        Heppu erehty ottamaan sen ja silloin otin takakoivesta kiinni ja paukautin tiilitalon seinään.


      • pyh-akka1
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Paska tilanne. Kerran Köpiksessä, tais olla -87, tuli yöllä vastaan narkkarinohut heppu ja vaati pruutan kanssa rahapussia,sanoi siinä olevan adidastautia, ei kannattanut hanata vastaan, vaan laiton lompsan nypyläkiville.
        Heppu erehty ottamaan sen ja silloin otin takakoivesta kiinni ja paukautin tiilitalon seinään.

        Mikä oli lopputulema? On rikollisia ja on ei rikollisia....naisia,että miehiä ...Piste


    • Ongelma auttakaa

      Minulla on ongelma..Auttakaa minua!!!

      Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin, että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne.
      Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
      Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle "röllipuku" päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin Mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.

      Siirryin piiloon oman Volvoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin autossani alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.

      Pitäisikö minun vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?

      • Mesefoorumilaisena sanoisin jotta hiekkapuhallus ja pinoteksia pintaan. ; )


      • kokemuksen ääni

        Jos naitu vaimo ota ero jos on avo sellanen lähe käveleen ,suottahan tuossa ittees piinaat........
        parempi elämä oottaa


    • aaaaaaaaaaaaaahhhhhh

      pööööööööööööö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe