Toivon todella koko sydämestäni, ettei Rinnevaara adressin puuhanaisia päästetä takaisin työhönsä eli kiusaamaan ja myrkyttämään kaupungintalon työilmapiiriä enään. Heistä jokainen ansaitsisi lopputilin ja kengänkuvan ahteriinsa ja suosituksen, ettei kyseisiä ihmisiä saa palkata johtotehtäviin ennenkuin on selvitetty mahdollinen persoonallisuuden häiriö ja päätetty saako henkilöä päästää edes rajoitettuihin johtotehtäviin.
Mitä tulee TK.n uraan Kouvolassa, niin luotan vahvasti siihen, ettei noinkin ryvettynyt henkilö ole mahdollisen imagohaitan vuoksi oikeutettu nykyiseen tehtäväänsä.
Ps. Ilmoittakaa vain asiattomasta viestistä, mikäli kuvittelette siten asian unohtuvan. Voin kertoa jo, ettei kirjoitukseni tule unohtumaan!
Kakki valuu kohta sinnekin päin
Valitettavasti!
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991