Alkoi askarruattaa tämä kysymys. Nimittäin, olen viimeaikoina lukenut hyvin paljon skitsofreniasta ja muista psykooseista, ja aloin sitten matkia niiden oireita; käyttäydyn outosti, ilmoitan aistinharhoista sekä jättäydyn pois sosiaalisista tilanteista sanoen, että en luota muihin ihmisiin, he tekevät minulle jotain pahaa. Olen myös keksinyt aivan hullun idean, aivan kuten skitsofreenikot aina tekevät, mukamas "avaruudesta on tullut olentoja luokseni, jotta voisivat kiduttaaminua". Ja tämä kaikki teeskentelyä, johtuu huomionhaudsta. Selailin sitten pari päivää sitten nettiä ja törmäsin tähän ganserin oireyhtymään. siitä lukiessa ajattelin, että hyvänen aika, sehän on aivan kuten minä. Minulla on kyllä masennusta, unettomuutta ja ahdistuneisuushäiriöitä, onko mahdollista että minulla on myös se syndrooma? Pitäisikö kertoa psykiatrille että olen vain esittänyt psykoosi-oireiden suhteen.
Onko minulla ganserin syndrooma?
5
936
Vastaukset
- hkkxtjkxdtk
Ja vielä kysyisin, että onko tuokin jonkinlainen mielisairaus?
- hohhohhpopp
Onko sulla tylsää?
Onko sulla ollut edes joitain pieniä harha-ajatuksia? Mistä voit tietää, että ajatuksesi onkin sun itsesi terkoituksella keksimiä?- hkkxtjkxdtk
Välillä tuntuu, että tarkkailtaisiin, esim. valvontakameroilla. Mutta tiedän, että se on vain tunne, joten en välitä siitä. Olen mielestäni terve masennuksesta huolimatta ja halusin vapautua opiskelemisesta ja saada edes hieman huomiota, koska olen aina ollut suht yksinäinen ym ja todella väsynyt koulusta(olen siis 17-v).
- hopiulutvss
hkkxtjkxdtk kirjoitti:
Välillä tuntuu, että tarkkailtaisiin, esim. valvontakameroilla. Mutta tiedän, että se on vain tunne, joten en välitä siitä. Olen mielestäni terve masennuksesta huolimatta ja halusin vapautua opiskelemisesta ja saada edes hieman huomiota, koska olen aina ollut suht yksinäinen ym ja todella väsynyt koulusta(olen siis 17-v).
siitä se lähtee...
Mulla on harha-ajatuksia, jotka joskus äityy koviksi. Epäilen että olen ne itse keksinyt tylsyyksissäni, mutta ne tuntuu oikeilta. Ei kai tuollaisia terveenä miettisi? - hkkxtjkxdtk
hopiulutvss kirjoitti:
siitä se lähtee...
Mulla on harha-ajatuksia, jotka joskus äityy koviksi. Epäilen että olen ne itse keksinyt tylsyyksissäni, mutta ne tuntuu oikeilta. Ei kai tuollaisia terveenä miettisi?Voihan se niinkin olla.. Mutta nämä 'oireet' olen tarkoituksella keksinyt ja esittänyt, vaikka ne kuullostavat omastakin mielestä typeriltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751