rintojen väliin naiminen

Jaska

Mitä mieltä naiset rintojen väliin naimisesta? Tietysti kunnon liukkarit pelissä. Omani on antanut tehdä sitä jo vuosikausia ja joskus nainnin jälkeen (jos on pilleri unohtunut)laukeen tissien väliin.

27

33445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp

      Mulla on isot rinnat ja en voisi elää suhteessa, jossa mies ei niitä hoitaisi.

      Rakastan sitä, kun miehet kehuvat rintojani, hierovat, puristelevat, imevät, naivat väliin, mällit päälle...

      • puhetta

        !!!!!!!!!!!!!koko juttu!!!!!!!!!!


      • Oinas

        Mulla on kans tosi isot tissit, F- tai G-kuppi, ja tykkään yli kaiken siitä että niitä kehutaan, puristellaan, kouritaan, hierotaan, imetään... Ja tykkään myös siitä että mies panee niiden väliin ja sitten saan hieroa spermat joka puolelle rintoja. Se on vaan tosi kiimaista.

        Kyllä meillä tissipano on ihan normaalia puuhaa, jos ei mies muista sitä tehdä niin itse pyydän aina silloin tällöin.


    • ninni

      kyllä mielelläni, mutta kun on niin pienet tissit, että vois miehellä lurpsahtaa keppi kesken leikin.
      Toisilla on pienet tissit, toisilla isot, kuten tuolla ylemmällä isotissi-kirjoittajalla, jolle olen kyllä siitä asiasta jokseenkin kateellinen.
      Tosin onhan tässä hyvätkin puolensa: ei tarvi tissejä nostaa olan yli, kun täytyy aluset pestä saunassa käydessä.
      Oliskohan kellään ideoita pikkutisseille, olisko niille jotain käyttöä, vai jätetäänkö oman onnensa nojaan?

      • vaavi

        ...mitä miehesi tykkää niiden imemisestä? Siis niinku pikkuvauvan tapaan.
        Ja mitä itse tykkäät sellaisesta?


      • Juri

        panna rintojen väliin. Hyvältä munassa kumminkin tuntuu. Kyllä pieniäkin tissejä haluttaa/voi/pitää hoivata, hyväillä, panna, imeä...


    • nami nami..

      meillä on kehitelty sellainen lähes joka kerta käytettävä asento että olen salälläni, pään alla kaksi tyynyä. mies tulee päälleni reidet levitettynä niin että muna tulee rintojeni väliin ja munan pää yltää juuri ja juuri suuhuni. siitä kun lykkii rintojen väliin ja suuhun ja samalla näprään hänen nännejään niin kuulemma hyvää tekee..:) ja molemmille..
      koskaan ei ole suuhun lauennut (en anna) mutta ai että on joskus nannaa kun laukeaa pitkin rintoja..
      mutta siitä en pääse yli enkä ympäri että parhaalta tuntuu kun mies laukeaa sisälle, kun tuntee kuinka sykkii jne.. aaah.

      • HKI-MAN

        meilläkin ollaan juuri aloitettu rintojen väliin naiminen. Ollaan seurusteltu vasta muutaman kuukauden ja naisellani kesti luottamuksen rakentaminen tämän verran. Nyt hän on valmis tekemään useita sellaisia temppuja mitä olen yrittänyt jo tovin toivoa.

        Meillä ei käytetä liukasteita. Ei ole ollut tarvetta, homma on luistanut ilmankin. Mutta todella mahtava tunne se on kun saa panna rintojen väliin ja sitten laueta ympäriinsä. Eikä haittaa se, että naisellani on d-kuppi ja mahtavat rinnat muutenkin.


    • Tarja T.

      Itse asiassa olemme joskus mieheni kanssa puhuneet tästä, puoliksi tosissamme ja puoliksi leikillämme mutta kertaakaan emme ole sitä kokeilleet.

      Hassua että kun olen asiasta joskus muiden naistenkin kanssa puhunut, niin kukaan ei ole myöntänyt sitä kokeilleensa, eikä kellään kuulemma ole oikein halujakaan siihen.

      • Silicon valley

        ehkä luottamuksenne toisianne kohtaan ei vielä ole aivan sillä tasolla, mutta kuukausien hellä keskustelu muusta kuin seksistä voi johtaa että ukkos alkaa nuohoamaan tissiesi väliä myös.


      • HKI-MAN

        ihmettele, ettei kukaan ole myöntänyt saanneen rintojen väliin.

        Kirjoitit, ettet ole koskaan antanut naida tissien väliin. Tuttavapiiri kostuu yleensä samanlaisista henkilöistä kuin itse.

        Eli jos sinä ei muutkaan. Yksinkertainen ja lyhyt selitys.

        Kannattaa kokeilla!!!!!!!!!


      • n35

        Eikö tuo rintojen väliin naiminen ole ihan normaali asia?; eihän sitä tarvitse edes "suunnitella"... kuullostaa kummalta... Olen aina ollut luullossa että se kuuluu "normaaliin rakasteluun", ja kaikki sitä tekevät... kyllä minä ainakin heti uudenkin kumppani kanssa (sitten kun ollaan jo siinä vaiheessa että seksiä yleensäkin harrastetaan) teen sitä sen kummemmin miettimättä.


      • HKI-MAN
        n35 kirjoitti:

        Eikö tuo rintojen väliin naiminen ole ihan normaali asia?; eihän sitä tarvitse edes "suunnitella"... kuullostaa kummalta... Olen aina ollut luullossa että se kuuluu "normaaliin rakasteluun", ja kaikki sitä tekevät... kyllä minä ainakin heti uudenkin kumppani kanssa (sitten kun ollaan jo siinä vaiheessa että seksiä yleensäkin harrastetaan) teen sitä sen kummemmin miettimättä.

        este asialle taitaa olla pienet rinnat. Tai mistä minä tiedän kun en ole kokeillut sellaisen kanssa.


      • Tarja T.
        HKI-MAN kirjoitti:

        este asialle taitaa olla pienet rinnat. Tai mistä minä tiedän kun en ole kokeillut sellaisen kanssa.

        Tottakai se isorintaisen kanssa helpommin sujuu, mutta ei pienirintaisen kanssakaan ole mahdotonta. Itselläni nyt ei niin hirveän suuret munkit tosiaan ole, mutta ei se siitä kiinni ole.

        Pitää nyt varmaan heti kokeilla, kun ukko tulee torstai-iltana kotiin...


      • n18
        n35 kirjoitti:

        Eikö tuo rintojen väliin naiminen ole ihan normaali asia?; eihän sitä tarvitse edes "suunnitella"... kuullostaa kummalta... Olen aina ollut luullossa että se kuuluu "normaaliin rakasteluun", ja kaikki sitä tekevät... kyllä minä ainakin heti uudenkin kumppani kanssa (sitten kun ollaan jo siinä vaiheessa että seksiä yleensäkin harrastetaan) teen sitä sen kummemmin miettimättä.

        ja tekisi mieli kokeilla tuota. Mielestäni rintojenväliin nainti ei ole sellainen juttu joka vaatisi extraluottamusta kumppanien välillä vaan on osa hyvää seksielämää. Itse olisin valmis heti kokeilemaan sitä,tietysti ihmisen kanssa jota haluan muutenkin,jonka kanssa haluan seksiä. Ajatus tuntuu kiihottavalta ja kun tissinikään ei maailman pienimmät ole(d-kuppi) niin kyllähän se hommakin varmaan onnistuisi. Rintoja pusertamalla saadaan kunnon väli ;) Eli kokeilemaanko siis?!! Suora ehdotus miehellekkö on paras?


      • Komea mies/Hki
        n18 kirjoitti:

        ja tekisi mieli kokeilla tuota. Mielestäni rintojenväliin nainti ei ole sellainen juttu joka vaatisi extraluottamusta kumppanien välillä vaan on osa hyvää seksielämää. Itse olisin valmis heti kokeilemaan sitä,tietysti ihmisen kanssa jota haluan muutenkin,jonka kanssa haluan seksiä. Ajatus tuntuu kiihottavalta ja kun tissinikään ei maailman pienimmät ole(d-kuppi) niin kyllähän se hommakin varmaan onnistuisi. Rintoja pusertamalla saadaan kunnon väli ;) Eli kokeilemaanko siis?!! Suora ehdotus miehellekkö on paras?

        Kyllä mä ainakin tykkään naida rintojen väliin osana kaikkea muuta ja monipuolista seksiä. Must se on varsin mukavaa;-)


      • Mies26
        n18 kirjoitti:

        ja tekisi mieli kokeilla tuota. Mielestäni rintojenväliin nainti ei ole sellainen juttu joka vaatisi extraluottamusta kumppanien välillä vaan on osa hyvää seksielämää. Itse olisin valmis heti kokeilemaan sitä,tietysti ihmisen kanssa jota haluan muutenkin,jonka kanssa haluan seksiä. Ajatus tuntuu kiihottavalta ja kun tissinikään ei maailman pienimmät ole(d-kuppi) niin kyllähän se hommakin varmaan onnistuisi. Rintoja pusertamalla saadaan kunnon väli ;) Eli kokeilemaanko siis?!! Suora ehdotus miehellekkö on paras?

        suora ehdotus on paras.
        Joten ei muuta kuin
        [email protected]

        Pääkaupunkiseutu.
        Kohtealias, pitkä,
        raamikas ja kokemusta
        omaava mie.


      • Janne
        n18 kirjoitti:

        ja tekisi mieli kokeilla tuota. Mielestäni rintojenväliin nainti ei ole sellainen juttu joka vaatisi extraluottamusta kumppanien välillä vaan on osa hyvää seksielämää. Itse olisin valmis heti kokeilemaan sitä,tietysti ihmisen kanssa jota haluan muutenkin,jonka kanssa haluan seksiä. Ajatus tuntuu kiihottavalta ja kun tissinikään ei maailman pienimmät ole(d-kuppi) niin kyllähän se hommakin varmaan onnistuisi. Rintoja pusertamalla saadaan kunnon väli ;) Eli kokeilemaanko siis?!! Suora ehdotus miehellekkö on paras?

        Pidän monipuolisesta ja vaihtelevasta seksistä mukaanlukien nainti rintojen väliin. Jos kiinnostaa, niin mailaa [email protected].


      • Rational
        Tarja T. kirjoitti:

        Tottakai se isorintaisen kanssa helpommin sujuu, mutta ei pienirintaisen kanssakaan ole mahdotonta. Itselläni nyt ei niin hirveän suuret munkit tosiaan ole, mutta ei se siitä kiinni ole.

        Pitää nyt varmaan heti kokeilla, kun ukko tulee torstai-iltana kotiin...

        Ensin mies hieroo liukastetta munaansa ja naisen rintoihin. Jos ei luista kunnolla, se ei ole yhtä kivan tuntuista. Olen itse kokeillut rintojen väliin rakastelua vain niin, että nainen makaa selällään sängyssä, joten ohjeet ovat tähän vaihtoehtoon.

        Isorintainen nainen painaa rinnat yhteen niin, että niitä painetaan rinnan yläosasta kiinni eikä sivuista, näin jää hyvä laakso väliin, jossa miehen on hyvä naida.

        Jos tytöllä on pienet rinnat niin hän laittaa kädet rintojen sivulle, painaa rintoja yhteen sen verran kun saa ja laittaa sormet ristiin rintojen päällä. Tällöin mies nai rintojen väliin ja munan yläosa pysyy paikallaan tytön sormien alla.

        Kun pitkästä aikaa kokeilin tätä pari viikoa sitten, se tuntui niin ihanalta, että laukesin tosi nopeasti. Rintojen väliin rakastelu on esteettisesti niin hienon näköistä, että se antaa extra kiihotuksen.

        On ihanaa laueta ja ruiskia spermoja tytön rinnoille. Todella rohkean tytön kanssa tätä voi vielä terästää sillä, että aina välillä nousee ylemmäksi ja tyttö ottaa munaa suuhun ja sen jälkeen jatkaa rakastelua rintojen väliin. Mikään ei ole sen ihanampaa, kuin laukeamisen hetkellä siirtyä eteenpäin ja laueta tytön suuhun.

        Rintojen väliin rakastelu on kuitenkin omalta osaltani ollut tosi harvinainen kokemus. Olen kokeillut sitä vain harvojen tyttöjen kanssa ja silloinkin vain muutaman kerran. Luulen, että tytön tulisi kertoa,jos hän pitää siitä, muuten mies ei tule ehdottaneeksi sitä tai luulee, ettei tyttö pidä siitä ja sen vuoksi jättää kokeilut vähälle.


      • Anonyymi
        Tarja T. kirjoitti:

        Tottakai se isorintaisen kanssa helpommin sujuu, mutta ei pienirintaisen kanssakaan ole mahdotonta. Itselläni nyt ei niin hirveän suuret munkit tosiaan ole, mutta ei se siitä kiinni ole.

        Pitää nyt varmaan heti kokeilla, kun ukko tulee torstai-iltana kotiin...

        Pienet rinnat on kiihotavat... Mahtavaa hieroa kalua niihin ja laueta;)


    • Reijo

      miehen kohdalla ns. "alusta loppuun"? Kiinnostaa, mutten ole mikään kokeneempi tyyppi...

    • estää

      ...mikähän se on se pilleri joka estää laukeemisen...

    • Jaska

      Jos e- pilleriä ei syö, saattaa tulla raskaaksi. Tiedoksi tällänen detalji, jos et saattanut tietämään;)Elikkä kannattaa sillon laueta jonnekkin muualle kun naisen sisälle.

    • Anonyymi

      Minä nain muijaani rintojen väliin ja laukean hänen kasvoilleen. Hän pitää siitä.

    • Anonyymi

      Kyllä meillä vaino siitä tykkää kun haluaa ainakin kerran kuussa tissipanon että saa spermat tisseilleen. Sanoo sen olevan piristävä hoitovoide tisseilleen. Hyvin ne on kyllä säilyneet ryhdissään. Minä levittelen sen spermamällin hönen tisseilleen, yritän jakaa tasan molemmille puolille. On se mukavaa vaihtelua siihen yleiseen pillupanoon ja persepanoonkin. Kyllä se kiehtoo katsella niitä isoja isonännisiä tissejä kun kyrpä liukuu liukkarin liukastamana niiden välssä. Laukean yleensä siinä nopeammin kuin pillupanossa.

    • Anonyymi

      Vaimolla on aika pienet. Raskaudessa ja imettäessä ne kasvoivat useamman kuppikoon. Imetyksen alussa rinnat oli jättimäiset. Oli molemmille kiihottavaa naida rintojen väliin kun maito valui liukasteeksi.

    • Anonyymi

      Mukavaa puuhaa. Ei nyt persepanon veroista, mutta mukavaa vaihtelua. Jotenkin taas päässyt unohtumaan, täytyy ottaa taas ohjelmaan.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe