Mutta ei pidetä hautajaisia. Auto muutoin hyvässä pellissä ja pelissä. Selvittelin netin avarasta maailmasta, että sieltä matkamittarista mennyt jokin pienen pieni ratas rikki. Yleinen vaiva!? Volvolla ei ole tuollaista ratasta yksistään ole hyllyssä eikä muuten matkamittariakaan vaan jostain pitäisi tilata koko matkamittari, osa 9434098 ja maksaa maltaita.
Jostain löysin lisätietoa kun rattaan vaihtaa niin vaihtaa sitten molemmat sillä tarjolla on kahta rataskokoa, 12- ja 15- hampaista. Onko tarvetta? Kuitenkin sitä 15 hampaista on tarjolla huomioni mukaan käytännössä enemmän esim. eBay:ssä ja se lienee osa joka menee matkamittarista rikki. Otanko riskin ja koitan hankkia vain 15 hampaisen..
VDO-mittari. vm-95.
->Puranen - help.
ps.1 Mistä itse etsisit tuota osaa, hankkisit?
ps.2 Olenko edes lainkaan kärryillä?
ps.3 Kuka kykenee vaihtotyöhön?
Matkamittari kuoli 850:ssa
3
1629
Vastaukset
- volvo_puranen
Varmaakin se 15 hampainen teillä vissiin jos tuossa kuvassa oleva mitttaristo on. joskin ei ole itselle tarvinnut vaihtaa.Muistakaa sitä trippimittariaa ei sa käyttää kun auto liikkuu.Tuossa linkissä on se osoite josta hommaat osan.Jos et itse halua ryhtyä korjailemaanniin jokin mittariston korjaaja kyllä sen kuntoon laittaa.Tai sitten tuttu tv tai muu pienkone asentaja joka on noita hommia työkseen tekee.Eihan se ole muuta kuin purkamista ja kokoamaista jos vaikka sinä sen mittariston irroitat hänelle ja netissä näytät ohjeet.
Linkki korjaukseen http://www.volvolandia.com/areena/index.php?topic=2333.0- Kiitos - aloittaja
Joka päivä oppii uutta. Empähän kuuna päivänä ole kuullut tuosta liikkeellä tripin nollauskiellosta minkä virheen olen tehnyt hyvin usein tankilta liikkeelle lähtiessä!. Nyt oisaa etsimään. Kiitos.
Laitan lopputulemasta raportin tänne.
- älytetty
Matkamittarisi pimeni ja veit auton Volvolle? Saitko diagnoosin Volvoliikkeeltä. Mitä maksoi? Arvaan, noin satasen. Eivät edes avanneet sitä autosi mittaristoa, tyyppivian kun tietävät. Lukiko paperissa matkamittari rikki, uusittava... ja maksoi... hehe heh. Sua on rahastettu. Tuttua touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882