Haapajärvi nro 1

liitoshumu

Kyllä on Haapajärvi aktiivinen ja kantaaottava paikkakunta. Ihan ehdoton ykkönen. Jutut on kiinnostavia ja niitä riittää. Haapajärvi-palstalla yhteensä jo 570 viestiä!
Pyhäjärven palstalla näyttää olevan yli 11.000 viestiä. Pyhäjärvi pitää liittää heti Haapajärveen. Sitten maksellaan velat pois ja aletaan kehittään Haapajarveeeee!!!

7

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian

      Alueen asukkaiden postilaatikoista oli tyhjennetty mainokset ja heitelty ne ...
      Lisäksi laatikoiden läheisyydessä koristeena olleet kukka-amppelit oli rikottu onneksi minulla nykyään kamera mikä kuvaa.

    • seurannu

      Joo mutta pyhäkkäillä on nuita viestejä enempi sen takia ku niillä on riitoja ja muita onkelmia niin helevetisti!!

    • Vika tikki

      Taitaa suurin onkelma Pyhäkkäille asustaa lännessä!

    • On Haapajärvellä jotain sellaista, mitä ei Pyhäjärvellä ole.
      Naapurikunta, jossa on älyllistä elämäää. ; )

    • lemmensillalla

      Lisäksi velkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Ei Liittyjä

      Kakat me mihinkään Haapajärveen liitytään ennenkui opitte elämään ilman velkoja,Hulevesimaksuja.Kakkoseksi te jäätte Pyhäjärven talouden pidon kanssa.

    • Jerikon muuri

      Haapajärven lukiossa oli historian tunti ja opettaja kysyi oppilailta kuka Jerikon muurit oikein mursi. Kukaan ei vastannut. Viimein opettaja kysyi asiaa Kallelta (Kalakankaalta).
      Kalle tokaisi varman kuuloisena: Olipa kuka oli, mutta minä se en ainakaan
      ollut. Opettaja loukkaantui moisesta näsäviisaasta käytöksestä ja ilmoitti
      asiasta Kallen isälle. Asiaa aikansa pohdittuaan isä sanoi:
      kyllä minä Kallea uskon. Jos hän kerran sanoo ettei rikkonut muuria
      niin ei hän myöskään sitä rikkonut. Opettajaparka loukkaantui tästä
      kovin ja vei asian koulun johtokuntaan. Kun hän oli esittänyt asiansa,
      johtokunnan puheenjohtaja sanoi:
      Kyllä minä Kallen isän sen verran hyvin tunnen, että uskon häntä tässä asiassa.
      Opettaja oli jo epätoivon partaalla, mutta päätti kuitenkin viedä asian
      Haapajärven kaupunginvaltuustoon. Opettajan esitettyä asiansa ja valtuuston sitä pohdittua, valtuuston puheenjohtaja sanoi:
      Kyllä me myös olemme sillä kannalla, ettei Kalle ole rikkonut sitä muuria,
      mutta valtuusto on päättänyt, että kaupunki kyllä korvaa muurin hinnan kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe