kannattaako suostua

xl rouvaliini

mies on ehdotellut jo monta vuotta, että otettaisiim mukaan vieras mies apuriksi. Minun tekisi mieli kovasti, mutta en ole uskaltanut. Nykyään olen kyllä varma, ettei mieheni olisi mustis. Mutta on siinä muutakin. Miten voin olla varma, ettei sukulaiset ja työkaverit kuule siitä, tai vaikkapa lapset, jotka ovat jo ihan aikuisia. Ja entä mistä me löydetään luotettava mies, joka haluaa seksiä tällaisen ylipainoisen 43 vuotiaan naisen kanssa.

32

5237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli olet!

      Joo, tiedetään. Sinä et pysty itse päättämään, mitä haluat. Nyt meidän pitää sanoa sinulle, mitä sinun pitäisi tehdä!

      Peräti kehno provo!

    • Apua...

      Ei muuta kuin rohkeesti ns. verkot vesille eli ilmoitusta vaan nettiin, tutustutte parhaisiin kanditaatteihin ensin hieman mailitse ja lopuksi valkkaatte sopivan ehdokkaan "testiajolle"... =) Ja toivon mukaan tämä on ihanan ja kiimaisen ystävyyden alku...

      • Apua...

        Se jäi vielä kirjoittamatta, että aivan varmasti löydätte miehen, joka pitää muhkummasta, rehevästä Naisesta, jossa on tissiä, peppua, reittä... sitä jotain josta ottaa kiinni ja puristaa ;)
        Itse esim. olen tällainen =)


      • xl rouvaliini
        Apua... kirjoitti:

        Se jäi vielä kirjoittamatta, että aivan varmasti löydätte miehen, joka pitää muhkummasta, rehevästä Naisesta, jossa on tissiä, peppua, reittä... sitä jotain josta ottaa kiinni ja puristaa ;)
        Itse esim. olen tällainen =)

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )


      • Apua...
        xl rouvaliini kirjoitti:

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )

        On tämä Suomi24 vaan ihmeellinen keskustelupalsta... on näemmäs poistettu tuo aivan asiallinen vastaukseni...

        No joka tapauksessa, netistä löytyy useitakin seuranhakusivustoja, joille voitte oman ilmoituksenne jättää ja sopivan kaverin löytää, kunhan pidätte ns. maalaisjärjen mukana sitten kun niitä satoja saamianne vastauksia käytte läpi ja koitatte seuloa niistä sellaiset joiden kanssa voisitte sitten jatkaa lähempää tutustumista.
        Ainakin sellaiset yhden, kahden lauseen vastaukset kannattaa jättää noteeraamatta, esim. "Koska pääsen paneen" tai "Oon mahtisonni, kaluni on yli kakskyt senttinen" jne...

        Toivottavasti rohkaiset siis mielesi ja löydätte sopivan ja luotettavan kaverin ;-)


      • Mansemiäs
        xl rouvaliini kirjoitti:

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )

        Mielelläni olisin se.... Ja kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kinni!


      • Apua...
        xl rouvaliini kirjoitti:

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )

        Jokos ootte ottaneet härkää sarvista ja laittaneet ilmoitusta jollekin sivustolle...? ;)
        Voisi käydä vaikka kurkkaamassa, että minkäslaisesta pariskunnasta onkaan kyse =)


      • Pullukka.
        Apua... kirjoitti:

        Se jäi vielä kirjoittamatta, että aivan varmasti löydätte miehen, joka pitää muhkummasta, rehevästä Naisesta, jossa on tissiä, peppua, reittä... sitä jotain josta ottaa kiinni ja puristaa ;)
        Itse esim. olen tällainen =)

        Poika kaverini ei osaa rakastella kun muutaman minutin joskus. Oon 18v ja haluttaa vieraat miehet, vanhemmat ukot haluu tälläistä pullukkaa iso tissitä nuorta. Kyllä saa kunnolla kun innostuvat, joskus jopa useammalle miehelle samaan aikaan. Kyllä kannattaa mennä kotiin kun spermat housuista valuu.


      • raivo10
        xl rouvaliini kirjoitti:

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )

        Pari hesasta tulisi mielelään kylään.


      • fdderrerr
        xl rouvaliini kirjoitti:

        mistä tarkalleen, siis netistä sitä kolmattapyörää voisi alkaa etsimään. Vai oletko sinä se..? )

        mene iskuriin. herkku netistä pääsee ;)


    • lehtonenelina

      Kesti kauan ennenkuin suostuin kimppaan. Mieheni sitä halusi. Netistä löytyi sopiva. Eikä yhtään hävetä olla jo vanhempi ja ylipainoinen nainen.
      Perusasiat vaan pitää olla kunnossa ja mustasukkaisuutta ei saa olla.
      Nautinnollinen kokemus oli minulle eikä jäänyt ainoaksi kerraksi.

      • xl rouvaliini

        entä mistä te olette löytäneet seuraa? Onko asia pysynyt salassa? Onko tullut ihastumisia puolin ja toisin?


      • Apua...

        Kuten tuossa aiemmin kirjoittelinkin niin kyllä mun mielestäni Naisessa pitää olla sitä jotain josta ottaa kiinni ja hieman puristaa ;)

        Oleellisinta kuitenkin on se, että Nainen on ns. sujut itsensä ja vartalonsa kanssa, koska itsevarmuus on seksikästä ja seksikäs nainen on himokas... nainen joka tietää mitä seksiltä haluaa ja mistä nauttii, sekä osaa sen myös näyttää :)

        Itse satun pitämään vielä hieman itseäni "vanhemmista" Naisista...


      • Kimpat48tre
        xl rouvaliini kirjoitti:

        entä mistä te olette löytäneet seuraa? Onko asia pysynyt salassa? Onko tullut ihastumisia puolin ja toisin?

        Seuraa löytyy joka paikasta, itse löytänyt naapurista, työkaverista... ja kyllä asiat pysyneet salassa kun fiksusti toimitaan.
        Ja pakkohan sitä on toisista pitää kun intiimisti toimitaan...
        Ei muuta kuin matoa koukkun!


    • puuhamaa2

      pumpernikkeli.net ja voit löytää samanhenkisiä ihmisiä

    • ÄLÄ SUOSTU!

      Koska et pysty itse päättämään omista haluistasi, me teemme sen puolestasi:

      ÄLÄ SUOSTU!
      ÄLÄ SUOSTU!
      ÄLÄ SUOSTU!
      ÄLÄ SUOSTU!
      ÄLÄ SUOSTU!

    • -Nainen75

      Ekalla tapaamisella kävimme vaan kahvilla ja tutustuimme toisiimme.
      Ja katsoimme et tulisiko sellaista tunnetta et hän olisi juuri se jonka haluamme mukaan.
      Sitten kun ruvettiin sopimaan kunnollista tapaamista. Niin otimme hotellin siltä paikkakunnalta mistä mies oli.
      Niin hänen oli helppo tulla meidän luokse.
      Toki aluksi menimme ravintolaan syömään. Siinä sai jo alku jännitystä pois.
      Sen jälkeen poistuimme jälkkärille meidän huoneeseen.
      Sinne olimme varanneet kuohari pullon.
      Nautimme sitä ja juttelimme. Miehet antoi vuoronperään aivan upean hartio hieronnat. Siitä poistuimme yhdessä suihkuun, josta homma lähti ihan luonnollisesti käyntiin.
      Suihkuista siirryimme suoraan sänkyyn.
      Syömään menimme siinä klo 17 aikoihin.
      Mies poistui huoneessamme alku yön tunteina.
      Toki alkuun oli jännitystä, mutta se helpotti yllättävän helposti.

      • Apua...

        Hmm... josko tuo ensimmäinen tapaamisenne mahdollisen 3.pyörän kanssa oli "vain" kaffetteluhetki niin tokkopa kumpainenkaan osapuoli nyt ihan kovin montaa sataa kilometriä ainakaan sen vuoksi ajeli?

        Muutoin ymmärrän kyllä, ettei sitä kannata "ostaa sitä sikaa säkissä" vaan nuo kemiat kannattaa ensin jollain muotoa testata ;)

        Eikä se suoraan sänkyyn hyppääminen ole muutoinkaan "kivaa" vaan kivempaa on antaa eroottisen latauksen kasvaa hiljalleen, kunnes kaikki sujuukin sitten kuin luonnostaan eikä malteta enää pitää käsiä (eikä muitakaan kehonosia) kurissa =)


      • -Nainen75
        Apua... kirjoitti:

        Hmm... josko tuo ensimmäinen tapaamisenne mahdollisen 3.pyörän kanssa oli "vain" kaffetteluhetki niin tokkopa kumpainenkaan osapuoli nyt ihan kovin montaa sataa kilometriä ainakaan sen vuoksi ajeli?

        Muutoin ymmärrän kyllä, ettei sitä kannata "ostaa sitä sikaa säkissä" vaan nuo kemiat kannattaa ensin jollain muotoa testata ;)

        Eikä se suoraan sänkyyn hyppääminen ole muutoinkaan "kivaa" vaan kivempaa on antaa eroottisen latauksen kasvaa hiljalleen, kunnes kaikki sujuukin sitten kuin luonnostaan eikä malteta enää pitää käsiä (eikä muitakaan kehonosia) kurissa =)

        Kävi hyvä tuuri kun kaveri oli työmatkalla ei tarvinnut ajaa kuin 80km yhteen suuntaan :-)
        Me taas muutenkin tykätään reissata niin oltiin siihenkin varauduttu et ajetaan pitempi matka.


      • Apua...
        -Nainen75 kirjoitti:

        Kävi hyvä tuuri kun kaveri oli työmatkalla ei tarvinnut ajaa kuin 80km yhteen suuntaan :-)
        Me taas muutenkin tykätään reissata niin oltiin siihenkin varauduttu et ajetaan pitempi matka.

        Nii-in, joskus käy hyvä tuuri... ;) ja ehkäpä sekin tuota tuuria, tai ainakin viitteliäisyyttä, vaatii, että löytäisi sen sopivan kaverin... sattuikos teille niin, että heti ensimmäisellä kerralla natsas kohdalleen?


      • Ihmettelijä-
        -Nainen75 kirjoitti:

        Kävi hyvä tuuri kun kaveri oli työmatkalla ei tarvinnut ajaa kuin 80km yhteen suuntaan :-)
        Me taas muutenkin tykätään reissata niin oltiin siihenkin varauduttu et ajetaan pitempi matka.

        En usko koko tarinaan. Keksitty juttu kokonaan.
        Ei kukaan täällä kerro noin tarkasti mitä touhuaa ja milloin.
        Eikä kukaan matkusta 80km pelkästään kahville.
        Älkää uskoko häntä. Tarina ei ole tosi.


      • -Nainen75
        Ihmettelijä- kirjoitti:

        En usko koko tarinaan. Keksitty juttu kokonaan.
        Ei kukaan täällä kerro noin tarkasti mitä touhuaa ja milloin.
        Eikä kukaan matkusta 80km pelkästään kahville.
        Älkää uskoko häntä. Tarina ei ole tosi.

        Ei tarvitse uskoa jos siltä tuntuu.
        Meinasin etten vastaa mut vastataan kumminkin.
        Kun asutaan täällä oikeasti maalla niin ei täällä kahviloita ole. Jos haluaa kahvilaan lähteä pitää oikeasti lähtä kaupunkiin.
        Sama juttu on hotellin kanssa ei niitäkään tänne maalle ole vielä saatu.
        Helppo teidän kaupunkilaisten on sanoa et ei pelkälle kahville kukaan ajele.
        Toisin on meidän maalaisten.


      • ihmettele vaan
        Ihmettelijä- kirjoitti:

        En usko koko tarinaan. Keksitty juttu kokonaan.
        Ei kukaan täällä kerro noin tarkasti mitä touhuaa ja milloin.
        Eikä kukaan matkusta 80km pelkästään kahville.
        Älkää uskoko häntä. Tarina ei ole tosi.

        Ihmetelijä jauhaa *skaa!

        Seksin perään on matkustettu maan ääriin, muutettu maasta ja järjestetty sotiakin!

        Minulle on ajanut nainen Jyväskylästä Tampereelle iltapimeällä vain saadakseen 14.5 senttistäni. Kun on kunnon kiima ja himo päällä ja tietää mitä hyvää on saatavilla, niin matkat ei ole este. Ja tyytyväinen oli tyttö! Minä kun en ole osaamaton sonni. Pienet pelaa taidolla :)


      • xl+++
        ihmettele vaan kirjoitti:

        Ihmetelijä jauhaa *skaa!

        Seksin perään on matkustettu maan ääriin, muutettu maasta ja järjestetty sotiakin!

        Minulle on ajanut nainen Jyväskylästä Tampereelle iltapimeällä vain saadakseen 14.5 senttistäni. Kun on kunnon kiima ja himo päällä ja tietää mitä hyvää on saatavilla, niin matkat ei ole este. Ja tyytyväinen oli tyttö! Minä kun en ole osaamaton sonni. Pienet pelaa taidolla :)

        Meillä on tullut nainen 400km päästä vain panolle... Että kyllä seksillä on mahtava voima


      • Apua...
        -Nainen75 kirjoitti:

        Ei tarvitse uskoa jos siltä tuntuu.
        Meinasin etten vastaa mut vastataan kumminkin.
        Kun asutaan täällä oikeasti maalla niin ei täällä kahviloita ole. Jos haluaa kahvilaan lähteä pitää oikeasti lähtä kaupunkiin.
        Sama juttu on hotellin kanssa ei niitäkään tänne maalle ole vielä saatu.
        Helppo teidän kaupunkilaisten on sanoa et ei pelkälle kahville kukaan ajele.
        Toisin on meidän maalaisten.

        Juuri näin, eihän tuossa ole todellakaan mitään ihmeellistä taikkas kummallista, kaikki kun eivät Suomessa todellakaan asustele isoissa kaupungeissa ja pienellä paikkakunnalla voipi ne jutut muutoinkin lähteä helpommin "liikkeelle" tai törmätä liian läheiseen tuttavuuteen jonka ei haluaisi asiasta tietävän...jne.

        Eikä tuo 80 km nyt sinänsä mikään pitkä matka ole, vaikkakin toki pienoinen "hidaste" ehkäpä, mutta josko se kaveri sitten onkin sen arvoinen ;-)

        Onneksi itse asustelen hieman isommassa kaupungissa, josko vain sellaisen mukavan pariskunnan jostain vielä löytäisi... =O)


    • valmis1

      30v m aloitetaanko projecti'?

    • k p

      Mie olen valmis tulemaan jyystämään kaikkia reikiä, soita heti. p.0405165477

    • lifemocker

      "Nykyään olen kyllä varma, ettei mieheni olisi mustis."

      teoria ja käytäntö voivat kuitenkin olla 2 täysin eri asiaa

    • Luomua!

      Kuinkas sitä muitten korviin menee kunhan luottamus pitää,ja rehellisesti toimii,kiinnostunut 53v mies 03.

    • 3.pyörä m34

      moi,tässä teille 34n 177/75/n.18-20cm (vähän mittaiskohdasta riippuen). oon 05a,luotettava,terve,sporttinen ja kovakaluinen kundi joka haluaisi toista kertaa apumieheks (ed.oli 23&24v ja heistä ei ollut mihinkään :( haluisin kokea aikuisen parin(NAISEN) rinnat,pimpin ja varsinkin suukotella aäapään huippuunsa. ottakaa yht. ja suunnitellaan lisää. [email protected]





      Suomi24 - Kansalaisten kohtauspaikka







      AA

    • Mielenkiintoista, samanmieliset ottakaa yhteyttä napsauttamalla tuota nim.

    • mulukku

      tää suomi24-sivusto on tosiaan täysin pa...
      ylläpito täysin finninaamoja täynnä..

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe